Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla tuli tänään aivan hirvittävä ahdistuskohtaus

Vierailija
13.10.2021 |

Tunne oli niin sietämätön, että olisin tarvinnut jotain rauhoittavaa nukutuslääkettä. En pystynyt kuin ravaamaan edestakaisin, itkemään ja puhumaan levottomasti… tilaa on vaikea kuvailla, koska se oli niin hirvittävä! Se johtui siitä, että tunsin itseni eräässä tilanteessa hylätyksi. Minulle on tullut tällainen kohtaus aiemminkin, mutta siitä on jo aikaa.

Onko muilla tällaisesta kokemusta? Mistä tällainen johtuu ja mitä tämä oikeastaan on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaus?

Vierailija
2/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paniikkia. En tuntenut epätodellisuutta, kuoleman pelkoa tai sellaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauma aktivoituu. Olisi tärkeää käydä se läpi jotta jumissa oleva tunne pääsee kehosta.

Vierailija
4/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trauma aktivoituu. Olisi tärkeää käydä se läpi jotta jumissa oleva tunne pääsee kehosta.

Sitä se varmaan oli. Miten sitä voisi purkaa?

Vierailija
5/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi syyksi ei kelpaa ihan vain hylätyksi tulemisesta johtuva ahdistus? Itselläni oli samanlainen painajaismainen tilanne, kun silloinen poikakaveri hylkäsi minut toisen tytön takia. Olin kuin kuolemassa, muistan sen vielä yli 30 v:n takaa.

Ja ihan vain syynä hylätyksi tuleminen. Se on muuten tuskallisimpia asioita, mitä ihmiselle  voi tapahtua. Mutta sinä pääset siitä tunteesta yli kyllä, mikä ikinä sen aiheutti sinun kohdallasi.

Vierailija
6/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko? Kilpirauhas ja rauta-arvot katsottu varalta?

Vierailija
7/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kohtaukset ei lopu lääkkeillä. Oot päässyt jo pitkälle kun tunnistat mikä kohtauksen aiheutti. Sun pitää puhua sille ihmiselle joka tän tunteen sai aikaan että miltä susta tuntuu.

Vierailija
8/11 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin yhdestä ketjusta että monessa maassa on jo määrätty pakkorokotukset kokeellisella geenienmuokkauspiikillä. Kohtaushan siinä tuli väkisin. Miksi maailma on niin sairas?

Vierailija
9/11 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minä ole arvellutkin jo puolitoista vuotta, ja nyt tuo vastaus nro 8 antoi vahvistuksen:

Salaliittoihin uskovat (pakkorokotus geenimuokkauksella tässä tapauksessa) eivät ole ihan terveitä vaan saavat kohtauksia!!

Vierailija
10/11 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sinnuu. Mitä sä ny sillai. Ei kai sua oo käytetty seksuaalisesti hyväksi vai olisko kosketuksen puuutteesta johtuvaa hysteriaa.

Vierailija
11/11 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi sinnuu. Mitä sä ny sillai. Ei kai sua oo käytetty seksuaalisesti hyväksi vai olisko kosketuksen puuutteesta johtuvaa hysteriaa.

Psykopaatti