Exän nyxä mukaan lapsen arviointikeskusteluun?
Kommentit (6)
No pikkasen enemmän olisit voinut avata tilannetta. Ne kun on niin kovin erilaisia. Jossain tapauksissa Nyxä saattaa hoitaa lasta ja lapsen asioita enemmän kuin äiti ja toisissa taas lähteä jopa omasta kodistaan pois viikonlopuksi, kun miehen lapset tulevat. Eli noin suppeaan kysymykseen on mahdotonta vastata.
Pääsääntöisesti olen sitä mieltä, että isän tulisi hoitaa tuollaiset asiat eikä äitipuolen. Näin ainakin meillä, vaikka lapset ovat meillä paljon, hoidan heitä paljon ja lasten äiti on yksi surkeimmista äideistä joita tiedän.
sun ei oo pakko suostua siihen et osallistuu jos et halua..mulla oli juuri vastaava tilanne ja kysyin asianajalta niin on oikeus kieltää osllistuminen koska ei ole huoltaja.
No en ottsisi mukaan. Arviointikeskusteluun tulee lapsen vanhemmat, äiti ja isä siis. Ei mitään nyxän exiä ja exän nyxiä. Todellakaan. En mäkään menisi edellisestä liitosta olevien lasten arviointikeskusteluihin, ellei mua jostain painavasta syystä erityisesti pyydettäisi.
Voit myös ehdottaa opettajalle että teillä on erikseen ajat. Eli sinulla oma ja eksällä nyksineen oma. Yleensä tämä sopii. Myös päiväkotien vasu keskusteluissa tämä käy.
No pikkusen riippuu kuinka paljon ko nainen on lapsen elämässä? Jos puolet ajasta, vaikka viikko-viikko systeemillä, niin joo. Jos kaksi viikonloppua kuukaudesta niin ei. Onko lapsi tulossa itse tuohon? Minkä ikäinen? Voisiko häneltä kysyä tahtoa? Ja osaatteko te aikuiset käyttäytyä keskenänne?