Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-20kg jeeeeeeeee!!! :)<3

Vierailija
02.12.2014 |

Eikä edes tee mieli kyseisen virstanpylvään kunniaksi ostamia karkkeja, eli sokeririippuvuudestakin olen näköjään päässyt eroon :)
Kylläpä on ihanaa elää kun jaksaakin nyt paremmin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnea! :) mulla on taipale vasta alussa, tällä hetkellä 3 kiloa tiputettu. Antaa kauheesti motivaatiota tämmöiset onnistumistarinat :)

Vierailija
2/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon AP:lle! Itsellänikin laihis menossa, 10kg pitäisi laihduttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:20"]Oi onnea! :) mulla on taipale vasta alussa, tällä hetkellä 3 kiloa tiputettu. Antaa kauheesti motivaatiota tämmöiset onnistumistarinat :)
[/quote]

Minä sain alkuinspiraation AV:n laihdutuskeskusteluista ja tämän hetkinen tulos on nyt tässä :) Yllätyin vielä kuinka "helppoa" laihduttaminen on, jätin herkut minimiin, laskin annoskokoja (olen syönyt aina melko terveellisesti mutta liikaa + herkut) ja lenkkeilen tai jumppaan tms noin tunnin päivässä!
Alkutilanteeni oli 110kg ja nyt 90kg, aikaa mennyt noin kolmisen kuukautta ehkä, en muista milloin tarkalleen aloitin kunnolla

Vierailija
4/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tsemppiä kaikille kanssalaihduttajille :)

T. Ap

Vierailija
5/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sokeririippuvuutta ole olemassakaan. Se on vain ylipainoisten tekosyy mättää herkkuja.

t. yli 30 kiloa laihduttanut

Vierailija
6/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :)
Millä ajalla olet pudottanut? Ja millä menetelmällä.
Täällä nyt 6. Viikko menossa, -6 kg. Minulla on jotain vähäkalorisen ja vähähiilarisen välimaastoa ( ja herkutellenkin joskus, mikä on onnistunutkin ok)

Vierailija
7/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tulos vuodessa. Viime loppiaisena paino oli huimat 106.8. Nyt vaaka näyttää 85 kg. (Pituus 170 cm). Vielä pitäisi jatkaa ja tavoite on kesään mennessä 75 kg, se paino sopii mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän