Sitten kun Venäjä hyökkää: Jos ensimmäinen sankarivainajamme sattuu olemaan
... Lassukka, niin kunnioittaisitko silti hänen veriuhriaan kansakuntamme hyväksi?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 04:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:49"]
Mitä ihmeen sotahömppää täällä taas tursuaa?
[/quote]
Joku Almamedian palkkaama trolli se vaan on.
[/quote]
En ole trolli enkä saa tästä palkkaa. Pohdiskelen vain, että onko joidenkin av-mammojen elämä oikeasti juuttunut niin tiukasti siihen oman navan ympärille, ettei koskaan ajattele suurempia kokonaisuuksia. Kuten sitä, kuinka arvokas on vapaa yhteiskunta ja kuinka kovaa hintaa maksamme siitä jatkuvasti. Tai sitä, kuinka kaikki ihmiset ovat pohjimmiltaan yhtä arvokkaita. Oli sitten lassukka tai somali tai av-mamma.
-ap
Tai jos se olisi inhottava/saamaton/laiska ex? Kunnioittaisitko, vai ajattelisitko, että joutihan tuo kuollakin pois?
-ap
Mietin tässä vain, että voiko jonkun mielestä joku suomalainen ihminen todellakin olla niin arvoton, ettei ansaitsisi kunnioitusta yhteisen edun vuoksi uhrautumisestaan. Minusta ei voi.
-ap
En. Enkä ihmettelisi vaikka eksäni olisi ensimmäinen joka saa kuulan kalloon, aina kauhea uho päällä mutta saa itse turpaan.
Kunnioittaisin hänen veriuhriaan vain jos hän olisi älykäs, altruistinen, empaattinen, komea, lihaksikas mutta ei lihava ja sitä paitsi vaaleahiuksinen.
Eli se, että joku antaisi henkensä sen takia, että saat elää vapaassa yhteiskunnassa nauttien ihmisoikeuksista ja sosiaaliturvasta, ei merkitsisi mitään?
Sua härnätään nyt. Ei kukaan voi tosissaan kysyä tuollaista paitsi jos on tosi pihalla.
Entä jos ensimmäinen uhri olisikin somalitaustainen maahanmuuttaja? Kunnioittaisiko ap itse häntä?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 04:32"]Entä jos ensimmäinen uhri olisikin somalitaustainen maahanmuuttaja? Kunnioittaisiko ap itse häntä?
[/quote]
Sukulinjan on jatkuttava 5. sukupolveen asti yksinomaan Suomessa. Yksi isovanhempien vanhemmista tai hänen vanhempansa saa kuitenkin olla syntynyt toisessa Euroopan maassa, ei kuitenkaan siten, että äidinkielenä on ollut slaavilainen kieli.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 03:49"]
Mitä ihmeen sotahömppää täällä taas tursuaa?
[/quote]
Joku Almamedian palkkaama trolli se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 04:32"]
Entä jos ensimmäinen uhri olisikin somalitaustainen maahanmuuttaja? Kunnioittaisiko ap itse häntä?
[/quote]
Totta ihmeessä kunnioittaisin!