Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko exälläni jokin kriisi? Olen järkyttynyt

Vierailija
10.12.2014 |

Jätin hänet joitakin kuukausia sitten (pettämis)sekoilujen takia ja nyt kun menin hänen fb-sivuilleen on sinne ilmestynyt pari thaimaalaisnaista jotka tykkäilevät eksäni ja hänen lastensa kuvista mm. Kuinka todennäköistä on että nämä ovat vain jotain satunnaisia tuntemattomia? Siis kyseessä ei mitkään "tasokkaan" oloiset naiset vaan kaikesta päätellen sellaiset postimyyntivaimot, tuskin puhuvat sanaa enempää suomeakaan. Pidän miehiä jotka alentuvat tuollaisiin thainaisiin (ts. molemminpuoliseen hyväksikäyttöön) todella alhaisina ja tätä en olisi ihan odottanut. Käy eniten ne naiset tai nainen sääliksi. Olen ihan suu ymmyrkäisenä tässä, onko entinen mieheni oikeasti ruvennut vokottelemaan jotain postimyyntinaisia vai onko yleistä että noi lisäilee vaan muuten kaveriksi?

Ja en kaipaa "mitä se sulle kuuluu" tai "mitä väliä" vastauksia, on/on ollut kuitenkin tärkeä ihminen mulle ja jos siitä paljastuu tollaisia puolia niin kyllä mua vähän kiinnostaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  

Vierailija
2/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en väitä olevani oikeassa, heitän vaan ajatukseni ilmoille. kaipaatko miestä? tuo, että ylipäätään menit hänen facebook sivuilleen kertoo vähän kaipauksesta. tuskin on pelkästään uteliaisuuttasi. voisko olla mahdollista, että jätetty katkera mies arvasi tämän? ne naiset siellä osaksi myöskin ärsyttämään sua ja saamaan sut mustasukkaseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:05"]

Ärsyttävä tuomitseva akka. Ei ihme että miehesi hakeekin ääripäätä sinunlaisesta. 

[/quote]

Jaa missä kohti olin tuomitseva? Siinä kun en pitänyt että mies on sarjapettäjä ja nyt lirkuttelee olemattomia vielä joillekin köyhille thainaisille? :D

Ja vitoselle, miten homot tähän liittyvät?

ap
[/quote]

Siinä kohta olit tuomitseva kun pidät ihmistä jolla on aasialainen vaimo tai tyttöystävä "todella alhaisina".

Vierailija
4/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex meni ihan sekaisin kun erottiin. Kehui hakevansa Venäjältä 18v naisen. Siis 40v ukko! Paska se mitään saanut :D

Vierailija
5/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:05"]

Ärsyttävä tuomitseva akka. Ei ihme että miehesi hakeekin ääripäätä sinunlaisesta. 

[/quote]

Jaa missä kohti olin tuomitseva? Siinä kun en pitänyt että mies on sarjapettäjä ja nyt lirkuttelee olemattomia vielä joillekin köyhille thainaisille? :D

ap
[/quote]
mistä tiedät että ovat köyhiä?
Sinähän et tiedä heistä mitään. Voivat olla asuneet aina suomessa,puhuvat sujuvaa suomea ja kouluttautuneita. Vetelet johtopäätöksiä mutu pohjalta.

Vierailija
6/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:51"]

Jätin hänet joitakin kuukausia sitten (pettämis)sekoilujen takia ja nyt kun menin hänen fb-sivuilleen on sinne ilmestynyt pari thaimaalaisnaista jotka tykkäilevät eksäni ja hänen lastensa kuvista mm. Kuinka todennäköistä on että nämä ovat vain jotain satunnaisia tuntemattomia? Siis kyseessä ei mitkään "tasokkaan" oloiset naiset vaan kaikesta päätellen sellaiset postimyyntivaimot, tuskin puhuvat sanaa enempää suomeakaan. Pidän miehiä jotka alentuvat tuollaisiin thainaisiin (ts. molemminpuoliseen hyväksikäyttöön) todella alhaisina ja tätä en olisi ihan odottanut. Käy eniten ne naiset tai nainen sääliksi. Olen ihan suu ymmyrkäisenä tässä, onko entinen mieheni oikeasti ruvennut vokottelemaan jotain postimyyntinaisia vai onko yleistä että noi lisäilee vaan muuten kaveriksi?

Ja en kaipaa "mitä se sulle kuuluu" tai "mitä väliä" vastauksia, on/on ollut kuitenkin tärkeä ihminen mulle ja jos siitä paljastuu tollaisia puolia niin kyllä mua vähän kiinnostaa.

[/quote]

"Postimyyntimorsiamelle" länsimainen mies on unelmien lottovoitto. Jealous much?

Vierailija
7/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas nyt jotain ajatuksia. Puistattaa koko mies tällä hetkellä.

Vierailija
8/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi keskittyä nyt ihan omaan elämään. Mitä väliä sillä on vaikka koko Suomen homoyhteisö peukuttaisi kuvia.

Vierailija
10/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:05"]

[/quote]

ap

Vierailija
11/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:05"] Ärsyttävä tuomitseva akka. Ei ihme että miehesi hakeekin ääripäätä sinunlaisesta.  [/quote] Jaa missä kohti olin tuomitseva? Siinä kun en pitänyt että mies on sarjapettäjä ja nyt lirkuttelee olemattomia vielä joillekin köyhille thainaisille? :D Ja vitoselle, miten homot tähän liittyvät? ap [/quote] mistä tiedät että ovat köyhiä? Sinähän et tiedä heistä mitään. Voivat olla asuneet aina suomessa,puhuvat sujuvaa suomea ja kouluttautuneita. Vetelet johtopäätöksiä mutu pohjalta.

[/quote]

FB:ssä kuvia jostain hökkeleistä ja savimaista thaimaassa kuvatekstillä "here my home, i sell", asuinpaikkana toisella thaimaa ja toisella ruotsi. Kaikki kirjoitukset thaimaaksi tai huonolla englannilla, ei suomalaisia kavereita. Ulkoinen olemus joko pettää täysin tai sitten kyseessä ei todellakaan korkeasti koulutettu/hyvin toimeentuleva nainen. Kuvissa vain jotain mauttomasti muokattuja tissivako- ja tukanheilutusposeerauksia. Esittelevät elämäänsä senverran tuolla somessa että johtopäätöksiä voi kyllä tehdä.

Ja kasille, niin voi olla jollain tasolla, en ole sitä kieltänytkään... :D

t. ap

Vierailija
12/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö niin paitsi loppuosa viestistäsi unohtui kasi, tiedän tässä tilanteessa että tuskin on minulle mikään "viesti" tuo juttu :)

ap

Vierailija
13/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla ainakin tuntuu olevan jonkin asteinen järkyttymiskriisi. 

Vierailija
14/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä kiinnostunut exäsi facesta?