Suurin valheesi?
Mikä on suurin valhe minkä olet kertonut? Jäitkö valheestasi kiinni?
Kommentit (14)
En osaa sanoa suurinta valhettani, mutta olen valehdellut paljon. En haluaisi valehdella mutta teen sitä ihan huomaamattani. Mieleni yrittää varmaan vain suojella heikkoa itsetuntoani.
En ole jäänyt kiinni, ainakaan vielä. Valhe on, ettei minulla ole ammattini tutkintoa.
- Onko varma että noissa räjähteissä on tarpeeksi pitkä sytytyslanka?
- On on, ihan varmasti on.
Jätin sanomatta kypsymättömälle bimbolle, mahtailevalle rupsahtaneelle rouvalle, naama hakatulla hölmölle, nuorelle patologiselle valehtelijalle ja narsistiselle perheen äidille. Että en koskaan luullut heitä yhdeksi ja samaksi naiseksi. Nauroin vain muutaman vuoden salaa räkänä kavereiden kanssa.
Enpä usko että kukaan täällä on totuuden torvi. Valkoisia, ja varmaan vähän mustempiakin valheita on jokainen meistä päästellyt.
Ei minulla mitään tauteja ole - minut on rokotettu.
En juurikaan valehtele. Joskus nuorempana olen saattanut keksiä tekosyitä, jos en ole jaksanut lähteä jonnekin tai tavata jotakin. En usein, mutta silloin tällöin.
Sanoin kerran rakastavani vaimoani. En ole jäänyt kiinni, yhdessä ollaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kerran rakastavani vaimoani. En ole jäänyt kiinni, yhdessä ollaan edelleen.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Avioliitossa on muita hyviä puolia, vaikken vaimoa rakastakaan.
Olen valehdellut itselleni koko ikäni.