Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne yhtään akateemista rokottamatonta

Vierailija
13.10.2021 |

Ja ketju poistuu aivan hetken kuluttua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiuru kertoi, että kolmas rokotekierros alkaa laajamittaisena jo tänä vuonna. Kuulemma rokotteiden teho hiipuu. Se on voi voi, rokottamattomana olen silti yhä hengissä, vaikka median mukaan minun pitäisi jo olla vainaja.

Vierailija
22/25 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, täällä yksi akateeminen rokottamaton. Ylempi korkeakoulututkinto. Et toki tunne minua.👩‍🎓

Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.

Mistä lyödään vetoa, että koulutustaso korreloi rokotuskattavuuden suhteessa?

Ap

Kun tutkii rokotevastaisten profiileja, paistaa kouluttamattomuus/matala koulutustaso selvästi heistä valtaosalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, täällä yksi akateeminen rokottamaton. Ylempi korkeakoulututkinto. Et toki tunne minua.👩‍🎓

Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.

Mistä lyödään vetoa, että koulutustaso korreloi rokotuskattavuuden suhteessa?

Ap

Kun tutkii rokotevastaisten profiileja, paistaa kouluttamattomuus/matala koulutustaso selvästi heistä valtaosalta

Moni akateeminen ei vouhota ääneen rokottamattomuuttaan, en minäkään.

Me tutkijatyypit olemme muutenkin enimmäkseen omissa oloissamme. Matalalla profiililla.

Vierailija
24/25 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden kollegan. Hieman harhaisia salaliittoteorioita harrastaa mutta ristiriitaisesti on joissain asioissa myös äärimmäisen fiksu.

Vierailija
25/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä erehdyt! Olet poikkeus. Tunnen paljon akateemisiä ja he ovat kaikki ottaneet rokotteen ja sen toisenkin. Kyllä rokotuksen vastustajat keskimäärin ovat ne vähemmän koulutetut. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi