En tunne yhtään akateemista rokottamatonta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä yksi akateeminen rokottamaton. Ylempi korkeakoulututkinto. Et toki tunne minua.👩🎓
Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.Mistä lyödään vetoa, että koulutustaso korreloi rokotuskattavuuden suhteessa?
Ap
Kun tutkii rokotevastaisten profiileja, paistaa kouluttamattomuus/matala koulutustaso selvästi heistä valtaosalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä yksi akateeminen rokottamaton. Ylempi korkeakoulututkinto. Et toki tunne minua.👩🎓
Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.Mistä lyödään vetoa, että koulutustaso korreloi rokotuskattavuuden suhteessa?
Ap
Kun tutkii rokotevastaisten profiileja, paistaa kouluttamattomuus/matala koulutustaso selvästi heistä valtaosalta
Moni akateeminen ei vouhota ääneen rokottamattomuuttaan, en minäkään.
Me tutkijatyypit olemme muutenkin enimmäkseen omissa oloissamme. Matalalla profiililla.
Mä tunnen yhden kollegan. Hieman harhaisia salaliittoteorioita harrastaa mutta ristiriitaisesti on joissain asioissa myös äärimmäisen fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.
Sinä erehdyt! Olet poikkeus. Tunnen paljon akateemisiä ja he ovat kaikki ottaneet rokotteen ja sen toisenkin. Kyllä rokotuksen vastustajat keskimäärin ovat ne vähemmän koulutetut. Piste.
Kiuru kertoi, että kolmas rokotekierros alkaa laajamittaisena jo tänä vuonna. Kuulemma rokotteiden teho hiipuu. Se on voi voi, rokottamattomana olen silti yhä hengissä, vaikka median mukaan minun pitäisi jo olla vainaja.