En tunne yhtään akateemista rokottamatonta
Kommentit (25)
Minä tunnen vain lujasti oman elämänsä ruorissa olevia ihmisiä. Kaikilla täysi rokotesuoja.
Onnekseni en kovin hyvin tunne yhtään akateemista
Aloittajalla on vielä aikaa tutustua ihmisiin. Tule pois sieltä loukostasi, älä pelkää! Ei ihmiset pure sinua eivätkä levitä sinuun pöpöjä. On paljon kivampaa olla täällä valossa kuin siellä pimeässä loukossa.
En toki tunne muutenkaan yhtään akateemista. Osastolla käy kyllä psykiatreja, mutten tunne heitä.
Ap
Kirjaviisaus on viisauksista, se kaikkein turhin. Vain oikea rakkaus on viisautta ja tämähän puuttuu useimmilta naisilta.
mies53v
En minäkään tunne yhtään akateemista rokottamatonta. Tai rokottamatonta työkaveria.
Minä tunnen. Mutta niiden mielestä myös telkkari sulattaa lasten aivot. Ovat lievää kovempia hörhöjä.
Muut tietämäni rokottamattomat ovat mielenterveystapauksia.
En ole itsekään ottanut rokotteita, en tosin ole akateeminenkaan. Apukoulukin jäi aikoinaan kesken. Ap
Vierailija kirjoitti:
En toki tunne muutenkaan yhtään akateemista. Osastolla käy kyllä psykiatreja, mutten tunne heitä.
Ap
Ottaako koville?
Oikea ap
Ap, täällä yksi akateeminen rokottamaton. Ylempi korkeakoulututkinto. Et toki tunne minua.👩🎓
Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään ottanut rokotteita, en tosin ole akateeminenkaan. Apukoulukin jäi aikoinaan kesken. Ap
Sattuuko totuus?
Oikea ap
Minä tunnen valitettavasti pari. Molemmat lastensuojelun sossuja. Myötähäpeää🙈
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä yksi akateeminen rokottamaton. Ylempi korkeakoulututkinto. Et toki tunne minua.👩🎓
Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.
Mistä lyödään vetoa, että koulutustaso korreloi rokotuskattavuuden suhteessa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitit aloituksellasi, että akateemiset/kouluttautuneet/sivistyneet/fiksut ihmiset ovat ottaneet rokotteet, olet väärässä.Mistä lyödään vetoa, että koulutustaso korreloi rokotuskattavuuden suhteessa?
Ap
Niin kumpaan suuntaan?
Ääslikkeri uraohjus onkin lammas joka kulkee sinne missä ruskeareikö tuoksuu
Tunnen akateemisia osa vaik hyvät paperit työttöminä olleet yksi 5v.karvat kasvaa naamas ja korvissa.Sekö kysymys oli.Ruokajonoissa Hki.Olen niin surullinen siitä..itsellä aina ollut työtä .
Minä en tunne ketään fiksua ihmistä joka olisi jättänyt rokotukset väliin. Kukaan rokottamaton ei ole vielä kertonut yhtään oikeaa syytä siihen että ei luota rokotteeseen, ne syyt on ihan naurettavia, enkä ymmärrä miksi uskovat sellaisia huuhaajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tunne yhtään akateemista rokottamatonta. Tai rokottamatonta työkaveria.
En minäkään. Minullakin on työaikana rokotus mutta vapaa-ajalla olen rokottamaton.
Arvelen ettet ylipäänsä tunne aihmisiä, ainakaan akateemisia.