Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-tyttöystävä petti, ex-kihlattu petti ja nyt vaimokin. Mikä minussa on vikana?

Vierailija
13.10.2021 |

Sanat ei riitä kuvaamaan liian monetta kertaa petetyn miehen tunteita. En voi antaa anteeksi ja luotto naisiin on mennyt lopullisesti. En luota enää edes omaan mutsiini. Miksi te muijat petätte?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uusi näkökulma:

Keskusteletteko kumppanisi kanssa? Tietääkö molemmat mitä toinen tahtoo, ja mitä itse tahtoo?

Hirveän usein nainen ei osaa sanoa kiltille miehelle, että nyt tarvitaan muutosta tai tulee ero. Ei miehessä sinänsä tarvitse olla vikaa, jokaisessa suhteessahan aina jotain kränää tulee. Mutta jos mies ei näe mitään syytä keskustelulle, on vaan joopa joo, niin pettämisellä saa sen shokkiefektin että suhteen saa poikki..

Harva osaa erota ilman pettämistä. Tilasto.

Vierailija
42/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi alfa. Parinkymmenen vuoden kokemuksella voin sanoa että voimakas, itseä kunnioittava mies vetoaa kuin liima ja vastaavasti jos on tossu niin nainen nöyryyttää ja alistaa vaikka mielenterveyden pilalle.

Olet ehkä tiedostamatta haalinut lähellesi voimakastahtoisia naisia (oliko muuten äitisi sellainen) ja ollut ylikiltti tohveli joka sanoo kaikkeen kyllä ja haluaa palvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehätyt tietyn sorttisista naisista. Siinä vika.

Viehätyt naisista, siinä vika. Naisiin ei voi luottaa, olen tämän itsekin karvaasti kokenut ja nyt elän tyytyväistä sinkkuelämää. Voi kun olisin nuorena jo tämän tiennyt.

Vierailija
44/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin päin seinää kolme kertaa. Mikä vika seinässä on kun minuun sattuu?

Vierailija
45/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan pettänyt, en mitenkään edes pystyisi koska rakastelen vain silloin kun rakastan kumppaniani, enkä rakasta kuin yhtä kerrallaan.

Enkä tiedä että kuin yksi tuntemistani naisista olisi pettänyt, ainakin pari miestä kyllä tiedän, mutta suurin osa ihmisistä ei petä koskaan. Pettäminen johtuu siitä ettei rakasta puolisoaan, siksi petos on niin helppo tehdä. Petos mikä petos. Rahan kavaltaminenkin on petos.

Ainoa joka yhdistää niitä sun naisia on se, että sinä olet ne itsellesi valinnut, joten sun valintakriteereissä on vikaa.

Vierailija
46/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa (naisena) vedin ennen puoleeni jos jonkinmoista lurjusta ja pettäjää, uskon että se johtui siitä, että mulla oli huono itsetunto enkä tuon huonon itsetunnon vuoksi osannut nähdä niitä aikaisia varoitusmerkkejä minkä takia jonkun miehen kanssa ei olisi alunperinkään kannattanut ryhtyä suhteeseen. Vanhemmiten olen oppinut arvostamaan itseäni enemmän ja nyt olen löytänyt rinnalleni ns. kunnon miehen.

Vierailija
47/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet pettynyt äitiisi, niin sä olet hakenut äitisi kaltaisia naisia.

Vierailija
48/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

Miksi syytät itseäsi toisten teoista?

Vierailija
49/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan, joka on onnellisessa, rakastavassa ja vakaassa parisuhteessa voisi pettää kumppaniaan. Itselleni ei ole tullut mieleenkään lähteä vieraisiin tämän 10 vuoden suhteen aikana, eikä kyllä miehellenikään. Rakastamme toisiamme valtavasti ja olemme hyvin onnellisia yhdessä, arkihellyyttä on joka päivä. Mieheni on kiltti ja ujo samoin kuin minä itsekin.

Kannattaa miettiä, ovatko suhteesi vakaita ja tasapainoisia, ja rakastitteko toisianne yhtälailla.

Vierailija
50/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet sen perusvirheen, että annat akkojen päättää. Ei ne pidä siitä vaan etsivät miehen, joka ei muita kumartele. Kasvata pallit!

Vierailija
51/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain osaa pitää naisiasi tyydytettyinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi