Jes, sain Roa-kuurin!
1,5 vuotta koitin josko Diane novat auttaisi, ei auttaneet. 10 vuotta tästä kärsinyt ja takana 2 ab-kuuriakin, ei mitään tehoa. Paisetta puskee leukaan minkä kerkee. Jos nyt loppuisi.
Kommentit (25)
Kauhean hedelmällistä keskustella näiden "Voi jessus teitä hurupäitä." kanssa.
Mitään ruokavaliomuutoksia ei tietenkään kannata edes kokeilla, jos tykkää elää finnien valtaamana ja popsia toinen toistaan myrkyllisempiä lääkkeitä. Eihän ruokavalio tietenkään ole jokaisella aknen taustalla, mutta varmasti aika monella on.
Ystävällisenä vinkkinä ehdotan kokeilemaan eri ruoka-aineiden _tarkkaa_ karsimista ruokavaliosta vaikka kuukauden-parin ajaksi. Jos se ei mitään anna niin ei otakaan. Paitsi aiheuttaisi sietämättömän tauon oman mässyruokansa saamiseen.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:54"]
Mun kaverilla ainakin lähti keskivaikea akne gluteiininittomalla ruokavaliolla. Itsekin nyt yritän sitä harjoittaa. En siis mitenkään orjallisesti, mut enimmät gluteeinit olen kuitenkin karsinut pois.
[/quote]
Ihana, gluteiininiton ja gluteeini.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:03"]
Kauhean hedelmällistä keskustella näiden "Voi jessus teitä hurupäitä." kanssa.
Mitään ruokavaliomuutoksia ei tietenkään kannata edes kokeilla, jos tykkää elää finnien valtaamana ja popsia toinen toistaan myrkyllisempiä lääkkeitä. Eihän ruokavalio tietenkään ole jokaisella aknen taustalla, mutta varmasti aika monella on.
Ystävällisenä vinkkinä ehdotan kokeilemaan eri ruoka-aineiden _tarkkaa_ karsimista ruokavaliosta vaikka kuukauden-parin ajaksi. Jos se ei mitään anna niin ei otakaan. Paitsi aiheuttaisi sietämättömän tauon oman mässyruokansa saamiseen.
[/quote]
No sinun kanssasi keskustelu vasta hedelmällistä onkin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:40"]
Minun hyvä ystävä käytti tuota lääkettä aikoinaan. Nyt on ollut psyykkisiä ongelmia hänellä viimeiset 6 vuotta ja jätti yliopiston kesken. Ollut hoidossa psyk.sairaalassa ja työkyvytön, eläkepaperit on. Tiedä sitten edesauttoiko lääke psyykkeen ongelmia?
[/quote]
Kuinkahan suurella osalla suomalaisista on psyykenongelmia? Neljäsosalla ainakin. MT-syiden vuoksi nuoria työkyvyttömyyseläkeläisiäkin on runsaasti, huomattavasti runsaammin kuin Roaccutanin käyttäjiä. Syy-yhteyttä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:33"]Yksi kysymys: oletteko kokeilleet jättää gluteenia pois ruuasta? [/quote] Voi jessus teitä hurupäitä. [/quote] Tuo on oikeasti totta, gluteeniherkille gluteeni pitää tulehdusta kehossa yllä ja iho kärsii. Mutta tyhmälle ei jaksa vääntää rautalangasta ;)
[/quote]
Mun kaverilla ainakin lähti keskivaikea akne gluteiininittomalla ruokavaliolla. Itsekin nyt yritän sitä harjoittaa. En siis mitenkään orjallisesti, mut enimmät gluteeinit olen kuitenkin karsinut pois.