Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko parempi peruuttaja, kuin tämä nainen?

Vierailija
10.12.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1418216845165.html?pos=ok-nln

Puolityhjältä parkkipaikailta poistuminen vaati muutaman manööverin...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin olen! Sokeako tuo pyörijä on? Logiikka täysin kateissa.

Vierailija
2/12 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Ei ole todellista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta. Kanadassa ei sitten vissiin ole kovin korkeat kriteerit ajokortin saamiselle. Meni melkein videon loppuvaiheelle asti ennen kuin tuosta sai edes selvää, että mihin suuntaan tämä sahaaja haluaa päästä lähtemään. Ei voi kyllä hirveän luotettava kuski olla liikenteessä muutenkaan, jos auton hallinta on tuota luokkaa. En itsekään ole esim. mikään taskuparkkeerauksen suuri ystävä, mutta tuo on kyllä aivan omaa luokkaansa. Ei mitään käsitystä ratin toiminnasta ilmeisesti.

Mä olen ystävällinen ja kärsivällinen ihminen, mutta jotenkin tuntuu että jos olisin seurannut tuota tilannetta koko videon ajan sivusta, olisi varmaan menny hermot ja olisin mennyt sanomaan että anna nyt perkele minä käännän sen sun auton :D

Vierailija
4/12 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kuskilla on kyllä harvinaisen paha hahmotusongelma. Eihän kukaan kävele huoneestakaan ulos köpöttämällä ensin ovea vastapäätä olevaan seinään ja nitkuttamalla sitten sivuseiniä koputellen ovelle.

Vierailija
5/12 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut kuskilla jäänyt oivaltamatta se yksi "pikku"seikka, että tietyssä kohtaa olisi tarpeen kääntää se ratti ihan täysin toiseen suuntaan, niin paljon kuin vain saa käännettyä. Ilmeisesti kääntää sitä rattia aina jonkun sentin suuntaansa ja ihmettelee miksi pääse kääntymään :D Tuon luokan toistaitoisuus pistää jo ihan vihaksi.

Vierailija
6/12 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minusta näin selvä moka kertoo kuitenkin, että kuskilla oli/on jokin vialla. Miten lie selvinnyt autonratissa aiemmin. Heikoille nauraminen ei ole tervettä, voisi verrata maassa makaavan potkimiseen.

Jyvät erottuu helposti akanoista, kun video leviää netissä ja siitä tykkäillään.

Vierailija
7/12 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin nainen?

Vierailija
8/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:42"]

Miten niin nainen?

[/quote]

"Kun video lähti leviämään netissä, Kanadan poliisi kiinnostui tapauksesta. Se pyysi videon ladanneen henkilön sekä silminnäkijöiden yhteydenottoa.

CBC:n mukaan poliisi kertoi viime sunnuntaina, että se sai naisen kiinni muutaman korttelin päästä tapahtumapaikalta. Poliisi mätkäisi naiselle noin 80 euron sakot varomattomasta ajamisesta. Nainen kertoi muutamille henkilöille, ettei hän itse nähnyt törmäystä toiseen autoon."

Vierailija
9/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut paljo peileihin tai takalasin läpi katsella, kun näytti kokonaan jäävän huomaamatta siinä vaiheessa kun oli ruudussa poikittain, että se takana esteenä ollut auto lähti pois :P

Vierailija
10/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhahhhaaaaa!!!!! :`D

Vierailija
11/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni selkeästi keskitasoa huonompana kuskina, mutta oon kyllä parempi kuin toi...

Vierailija
12/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ennen kuin-sanaa ei tule pilkkua!

Uusi aihe-ehdotus: oletko parempi kirjoittaja kuin tämän aloittaja.

-laphilainen