Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku, miten saan tarkistettua kotikuntani

Vierailija
10.12.2014 |

Olen koettanut etsiä. Näyttää nimittäin siltä, että työpaikkakuntani osoite on merkitty pääosoitteeksi, enkä ole nyt mistään löytänyt sellaista sivua, mistä saisin tarkistettua ihan sen missä olen kirjoilla. Joo tiedän, että voin soittaa maistraattiin, mutta se on vasta huomenna klo 9 jälkeen ja haluaisin tietää asian nyt, onko muuton yhteydessä tehty virhe. Jostain syystä rinnakkaisosoitteen muutos ei mennyt perille ja jouduin tekemään sen puhelimella ja ne näkyi postin järjestelmässä väärin päin. Asia on tärkeä, sillä menetän ehkä melkoisen summan verovähennyksiä tuon virheen takia. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no nyt löytyi, jostain syystä en äsken osannut laittaa oikeita hakusanoja. 

Vierailija
2/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoi asiointitili, sitä kautta vois näkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap tässä taas, näköjään onneksi vain postin järjestelmään on kirjattu väärin - sen se tekee, kun ei itse tee. Selvisin säikähdyksellä. 

Vierailija
4/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaisosoitteella ei ole merkitystä. Kotikuntasi on se missä olet ollut kirjoilla 1.1. Sen kunnan mukaan maksat verot. 

Samat ongelmat läpikäynyt

Vierailija
5/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistaraatin nettisivui

lta pääsee kirjautumaan omiin tietoihin. Siellä kaikki aiemmat osoitteet ja asumisajat ym mielenkiintoista.

Vierailija
6/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siis postin järjestelmässä pääosoite ja rinnakkaisosoite väärin päin, joten siksi säikähdin ja tosiaan löysin sen sivun mistä pääsin tarkistamaan, että kotikunta on kuitenkn oikein. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan