Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaikki muutkin... Väljyydestä

Vierailija
10.12.2014 |

Väljyys tuntuu olevan päivän teema, joten minäkin kysyn aiheesta. Seurustelin nuorena jonkin aikaa miehen kanssa, joka haukkui minua väljäksi ja sanoi, etten tunnu miltään. Kun erosimme, ajattelin, etten voi koskaan olla kenenkään kanssa ja olinkin yli 10 vuotta yksin. Olin kuitenkin taannoin lomalla, jossa tapasin kivan miehen ja ajattelin, että kun en kuitenkaan enää koskaan näe häntä, niin ei haittaa, vaikka hän pitäisikin minua väljänä. Miehellä oli aika iso ja yllätyksekseni hän ei saanut sitä sisälleni, vaikka en yhtään jännittänyt tai mitään, se vain tuntui liian isolta ja alkoi sattua. Nyt olen ihan hämmentynyt... En ole treenannut tässä välillä tai mitään. Minulla on käytössä tämä dildo: http://www.kaalimato.com/catalog/Violetti-Ville_p_356.html ja se on ns. sopivan kokoinen minulle. Onko tuo dildo sen kokoinen, ettei ns. tiukat naiset pystyisi ottamaan sitä sisäänsä? Mistä sen oikeastaan tietää, onko väljä vai ei?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/74 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:33"]

Minusta tämä on hankala juttu, koska naisena haluaisin tietää, olenko ihan ok vai liian iso. Oikeasti haluaisin ihan raa'an rehellisen arvion, koska en ole koskaan uskaltautunut harrastamaan seksiä, kun olen lukenut näitä juttuja netistä nuoresta saakka ja minusta tuntuu, etten varmaan ole kovin tiukka. Sikäli hyötyisin siitä, jos joku voisi sanoa sen ihan suoraan, niin tietäisin sitten varmaksi ja minun kohdallani se ei pahentaisi tilannetta, kun en muutenkaan uskalla harrastaa seksiä.

Miehet on sikäli onnekkaita, että te voitte vain mitata sen vehkeenne, mutta nainen ei oikein voi. 

[/quote]

Ei kukaan voi antaa sinulle vastausta kysymykseesi. Se vaatii seksin harrastamista ja ihmisen tuntemista ylipäätään, koska ihmisillä on tapana jännittä alkuvaiheessa. Vasta sitten, kun molemmat ovat rentoja ja homma tuntuu luontevalta, voi antaa jotain suuntaa antavaa palautetta. Varsinkin naisilla se vaatii syvää luottamusta miestä kohtaan, jotta voivat "heittäytyä" mukaan ja antaa kropan viedä.

Eipä tuo vehkeen mittaaminen loppujen lopuksi paljoa auta. Mitä nyt saat sentit selville, mutta sitä riittääkö se sen hetkiselle naiselle ei mittaamalla selviä, vaan kokeilemalla ja yleensä pitkän kaavan mukaan (eka kappale). Jotta yhtä pahan neuroosin tästä saa aikaiseksi oli sukupuoli mikä hyvänsä. Ei auta kuin kokeilla ja siinä yleensä oppii jotakin itsestää ja kumppanista, jopa sellaisia piirteitä jotka kompensoivat näitä vajavuuksia.

M40

[/quote]

Olin vain puoliksi tosissani, en aio koskaan yrittää, taidan tietää ilmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:04"]

Minusta tämä on hankala juttu, koska naisena haluaisin tietää, olenko ihan ok vai liian iso. Oikeasti haluaisin ihan raa'an rehellisen arvion, koska en ole koskaan uskaltautunut harrastamaan seksiä, kun olen lukenut näitä juttuja netistä nuoresta saakka ja minusta tuntuu, etten varmaan ole kovin tiukka. Sikäli hyötyisin siitä, jos joku voisi sanoa sen ihan suoraan, niin tietäisin sitten varmaksi ja minun kohdallani se ei pahentaisi tilannetta, kun en muutenkaan uskalla harrastaa seksiä.

Miehet on sikäli onnekkaita, että te voitte vain mitata sen vehkeenne, mutta nainen ei oikein voi. 

[/quote]

Ei kukaan voi antaa sinulle vastausta kysymykseesi. Se vaatii seksin harrastamista ja ihmisen tuntemista ylipäätään, koska ihmisillä on tapana jännittä alkuvaiheessa. Vasta sitten, kun molemmat ovat rentoja ja homma tuntuu luontevalta, voi antaa jotain suuntaa antavaa palautetta. Varsinkin naisilla se vaatii syvää luottamusta miestä kohtaan, jotta voivat "heittäytyä" mukaan ja antaa kropan viedä.

Eipä tuo vehkeen mittaaminen loppujen lopuksi paljoa auta. Mitä nyt saat sentit selville, mutta sitä riittääkö se sen hetkiselle naiselle ei mittaamalla selviä, vaan kokeilemalla ja yleensä pitkän kaavan mukaan (eka kappale). Jotta yhtä pahan neuroosin tästä saa aikaiseksi oli sukupuoli mikä hyvänsä. Ei auta kuin kokeilla ja siinä yleensä oppii jotakin itsestää ja kumppanista, jopa sellaisia piirteitä jotka kompensoivat näitä vajavuuksia.

M40

[/quote]

[/quote]

Ei voi tietää, jos ei kokeile. :)

M40

Vierailija
64/74 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:04"]

[/quote]

M40

[/quote]

[/quote]

Ei voi tietää, jos ei kokeile. :)

M40

[/quote]

Riski ei ole mahdollisen häpeän arvoinen. Joka tapauksessa on vain yksi mies, jonka haluaisin, enkä ikimaailmassa ota riskiä, että joutuisin lopun elämäni häpeämään itseäni aina hänet nähdessäni.

Vierailija
65/74 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se itsensä nurkkaan maalaaminen noinkin, mutta tuollainen "elinkautinen" järkevää on asia eri.

M40

Vierailija
66/74 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käsittämätöntä, kuinka täällä osa naisista pitää oikeutettuna "mainita" miehelle pienestä munasta ja samalla kauhistelevat, jos mies mainitsee naisen väljyydestä. Voi olla mitä tahansa mieltä kumppanin koosta, muttei sitä välttämättä tarvitse toiselle kertoa, varsinkaan jos ei ole valmis itse kuulemaan vastaavaa. Ei se ole kivaa kumminkaan päin. Nämä idioottimaisuuksia laukovat eivät ole niinkään sukupuolielimiensä koon ohjailemia, vaan vähäisen älykkyyden. Niin miehet kuin naisetkin. Sopivan kumppanin löytäminen on haaste ilman pissavehkeiden yhteensopivuuttakin. Kohdalleni on sattunut muutama oikeasti tosi löysää naista, mutten niitä muistele, jos mietin huonoja seksikokemuksia. Kyllä hyvä/huono seksi on muutakin kuin fyysinen sopivuus. Toki se on osa sitä. 

Fyysisesti ja/tai muuten vaan sopimattomia olivat kaikki naiset elämässäni, kunnes tapasin vaimoni. Eikä se sopimattomuus ollu aina kiinni naisesta!

Sinä jolla on mielestäsi oikeus loukata toista, olet idiooti! Ainut kiistaton fakta tässä ketjussa.

Haluatko sinä pieni/löysä kuulla kadulla kuinka ruma olet, vain sen takia koska olet ruma? Koska se on jonkun mielipide. Koska se on totuus.

Vierailija
68/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina väljyydestä. Olin kerran naisen kanssa jolla oli kokoa joka suuntaan. Iysellä taas varustus ei ole mistään kotoisin 15/4. Olin jo tovin äheltänyt hänen päällään, kun hän tuumasi ' Laita se sisään jo'' Siinä meni itsetunto lopullisesti ja lerpahti loputkin jämät. Voin kuvitella saman tunteen naiselle. Seksi jäi sille tielleen. Olen ollut ns suosittu naisten keskuudessa, joten olen kärsinyt asiasta normaalia enemmän.

Jos aloittaja oli tiukka se saattoi johtua jännittämisestä .Ja dildoleikkikin lisää alapään lhaksia. Keep on going. Naisella etu että asialle voi tehdä jotain, mies ei voi vajeelleen tehdä mitään.
-Loner -

Vierailija
69/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
70/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/74 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 03:37"]

Tarina väljyydestä. Olin kerran naisen kanssa jolla oli kokoa joka suuntaan. Iysellä taas varustus ei ole mistään kotoisin 15/4. Olin jo tovin äheltänyt hänen päällään, kun hän tuumasi ' Laita se sisään jo'' Siinä meni itsetunto lopullisesti ja lerpahti loputkin jämät. Voin kuvitella saman tunteen naiselle. Seksi jäi sille tielleen. Olen ollut ns suosittu naisten keskuudessa, joten olen kärsinyt asiasta normaalia enemmän.

Jos aloittaja oli tiukka se saattoi johtua jännittämisestä .Ja dildoleikkikin lisää alapään lhaksia. Keep on going. Naisella etu että asialle voi tehdä jotain, mies ei voi vajeelleen tehdä mitään.
-Loner -

[/quote]

Ai siis, et ole enää tuon jälkeen harrastanut seksiä vaikka kiinnostuneita olisi ollut? Mitä ihmettä, mikset?

Vierailija
72/74 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisella etu että asialle voi tehdä jotain, mies ei voi vajeelleen tehdä mitään."

Koskahan tuo uppoaa laajemminkin ihmisten tajuntaan.

Vierailija
73/74 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän se, neitsyeenkin. Tuskinpa kenelläkään on kuitenkaan niin ohutta, kuin mainitsemasi 2,5 cm, tai toivottavasti ei ole.

Vierailija
74/74 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 3 cm halkaisijaltaan oleva penis on keskiverto vain sun mielikuvituksissa. 4 - 6 cm on ns. normaali, 3 cm on makrilli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän