Kun kaikki muutkin... Väljyydestä
Väljyys tuntuu olevan päivän teema, joten minäkin kysyn aiheesta. Seurustelin nuorena jonkin aikaa miehen kanssa, joka haukkui minua väljäksi ja sanoi, etten tunnu miltään. Kun erosimme, ajattelin, etten voi koskaan olla kenenkään kanssa ja olinkin yli 10 vuotta yksin. Olin kuitenkin taannoin lomalla, jossa tapasin kivan miehen ja ajattelin, että kun en kuitenkaan enää koskaan näe häntä, niin ei haittaa, vaikka hän pitäisikin minua väljänä. Miehellä oli aika iso ja yllätyksekseni hän ei saanut sitä sisälleni, vaikka en yhtään jännittänyt tai mitään, se vain tuntui liian isolta ja alkoi sattua. Nyt olen ihan hämmentynyt... En ole treenannut tässä välillä tai mitään. Minulla on käytössä tämä dildo: http://www.kaalimato.com/catalog/Violetti-Ville_p_356.html ja se on ns. sopivan kokoinen minulle. Onko tuo dildo sen kokoinen, ettei ns. tiukat naiset pystyisi ottamaan sitä sisäänsä? Mistä sen oikeastaan tietää, onko väljä vai ei?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:56"]
Kyllä mulle meni neitsyenäkin tuon kokoinen sisälle ihan hyvin ja on mennyt aina. Synnytyksiä on nyt kaksi ja tollanen muna on ihan sopiva myöskin. Kieltämättä joku 10cm ja 2,5cm paksu ei tuntuis miltään. Vaikka aina sanotaan, että ei se koko vaan se miten sitä käyttää.. Joopa. Voi haukkua väljäksi, mulla kuitenkaan ei ole tapana haukkua miehen varustusta vaikka tulis millanen vastaan.
[/quote]
Minulle se eksäkin kuitenkin tuntui ekoilla kerroilla ihan hyvältä, kunnes hän alkoi valittamaan koostani, jolloin olen niin ahdistunut seksistä, ettei se enää tuntunut miltään.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:57"]
Violetti villessä on aika pieni kyrvännuppi. T.iso nupin omaava
[/quote]
Niin onkin, se on sellainen suippo. :)
Jospa miehellä oli ongelmia peniksen tuntoaistin kanssa. Olin kerran miehen kanssa joka sanoi ettei ole koskaan lauennut naisen kanssa. Hänen penistään piti puristaa niin kovaa että mulla ei riittänyt voimat. En saanut edes käsin hänelle aikaan orgasmia. Miehellä oli vielä melkoisen iso kalu. Aika kamala tilanne miehen kannalta =( Koskaan muulloin en ole vastaavaan törmännyt.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:58"]
Vittu kun ottaa päähän tuollaiset itsetunnon nitistäjät. Mut haukkui yks mies aikoinaan pienitissiseksi ja sanoi että pitäis ottaa silarit yms. Meni tosi kauan päästä yli ja uskoa että mun tissit on ihan ok. Oon pieni ja siro muutenkin, ei mun kroppaan ees sopis mitkään melonit. Mutta äijällä oli itsellä niin huono itsetunto ja oli mustasukkainen. Yritti nitistää mut kokonaan haukkumalla. Ampua sais kaikki tuollaiset paskat äijät.
[/quote]
En oikein tiedä, miksi hän teki niin, mutta kai se oli hänen aito mielipiteensä. Parempi olisi ollut, kun olisi vain lähtenyt jonkin tekosyyn varjolla.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:02"]
Mulla on normipituinen muna, ehkä normaalia paksumpi, toistakymmentä naista joiden kanssa olen seksiä harrastanut, jotkut vakavampia suhteita. Ainoastaan yksi yhdenillanjuttu tuntui väljältä. Jotkut ovat olleet jopa tosi kireitä, sitten on muutama joiden kanssa on ollut suht antoisa seksielämä, tuntuu että ollaan sovittu tosi hyvin yhteen mitä tulee seksiin.
Ehkä se on vain niin, että pitää löytää se itselle sopiva mies tai nainen, kaikkien kanssa se seksikään ei tunnu toimivan ja voihan se olla niin että jotkut minunkin munan on liian pieneksi kokeneet, jotkut ehkä liian isoksi. Luulen, että monilla se homma ei ole niinkään kiinni vehkeistä vaan korvien välistä, jotkut vain sopivat toisilleen paremmin.
[/quote]
Niin, en tiedä sitten, kun on ollut vain se yksi mies. Minusta se tosiaan tuntui ihan hyvältä aluksi, mutta hänestä ei miltään.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:07"]
Vittu kun ottaa päähän tuollaiset itsetunnon nitistäjät. Mut haukkui yks mies aikoinaan pienitissiseksi ja sanoi että pitäis ottaa silarit yms. Meni tosi kauan päästä yli ja uskoa että mun tissit on ihan ok. Oon pieni ja siro muutenkin, ei mun kroppaan ees sopis mitkään melonit. Mutta äijällä oli itsellä niin huono itsetunto ja oli mustasukkainen. Yritti nitistää mut kokonaan haukkumalla. Ampua sais kaikki tuollaiset paskat äijät.
[/quote]
En oikein tiedä, miksi hän teki niin, mutta kai se oli hänen aito mielipiteensä. Parempi olisi ollut, kun olisi vain lähtenyt jonkin tekosyyn varjolla.
[/quote]
Miksi ihminen on ilkeä? tyhmyyttään tai ilkeyttään tai molempia. Fiksu ihminen on hienotunteinen, varsinkin seksissä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:03"]
Oikeesti, hanki elämä
[/quote]
??? Kyllä minulla on elämä, minulla vain ei ole seksielämää.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:06"]
Jospa miehellä oli ongelmia peniksen tuntoaistin kanssa. Olin kerran miehen kanssa joka sanoi ettei ole koskaan lauennut naisen kanssa. Hänen penistään piti puristaa niin kovaa että mulla ei riittänyt voimat. En saanut edes käsin hänelle aikaan orgasmia. Miehellä oli vielä melkoisen iso kalu. Aika kamala tilanne miehen kannalta =( Koskaan muulloin en ole vastaavaan törmännyt.
[/quote]
Oletan, että hän olisi sitten sanonut niin, minä kun en ollut hänen ekansa... Mies oli vanhempi kuin minä. Kuulemma ex oli ollut tosi tiukka.
Minä olin kerran miehen kanssa, jolla oli kyllä iso mutta niin tiukka esinahka että ei lauennut. Hermoili vain. Suhde kariutui aika pian. Ei kyllä onneksi syytellyt minua, sanoi suoraan että esinahka haittaa ja pitäis mennä leikkaukseen.
Toivottavasti meni.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote]
Miksi ihminen on ilkeä? tyhmyyttään tai ilkeyttään tai molempia. Fiksu ihminen on hienotunteinen, varsinkin seksissä.
[/quote]
En tiedä. Minusta tuntuu, että monet miehet vain kokevat olevansa rehellisiä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:10"]
Minä olin kerran miehen kanssa, jolla oli kyllä iso mutta niin tiukka esinahka että ei lauennut. Hermoili vain. Suhde kariutui aika pian. Ei kyllä onneksi syytellyt minua, sanoi suoraan että esinahka haittaa ja pitäis mennä leikkaukseen.
Toivottavasti meni.
[/quote]
En oikein tiedä, oliko mitään tuollaista... Siitä on tosiaan kymmenen vuotta ja hän oli ekani.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:09"]
[/quote]
Oletan, että hän olisi sitten sanonut niin, minä kun en ollut hänen ekansa... Mies oli vanhempi kuin minä. Kuulemma ex oli ollut tosi tiukka.
[/quote]
Vain mulkku mies vertailee naistaan eksään.. Oot törmännyt tosi törkymöykkyyn, valitettavasti. :(
Mulla on normipituinen muna, ehkä normaalia paksumpi, toistakymmentä naista joiden kanssa olen seksiä harrastanut, jotkut vakavampia suhteita. Ainoastaan yksi yhdenillanjuttu tuntui väljältä. Jotkut ovat olleet jopa tosi kireitä, sitten on muutama joiden kanssa on ollut suht antoisa seksielämä, tuntuu että ollaan sovittu tosi hyvin yhteen mitä tulee seksiin.
Ehkä se on vain niin, että pitää löytää se itselle sopiva mies tai nainen, kaikkien kanssa se seksikään ei tunnu toimivan ja voihan se olla niin että jotkut minunkin munan on liian pieneksi kokeneet, jotkut ehkä liian isoksi. Luulen, että monilla se homma ei ole niinkään kiinni vehkeistä vaan korvien välistä, jotkut vain sopivat toisilleen paremmin.
[/quote]
Niin, en tiedä sitten, kun on ollut vain se yksi mies. Minusta se tosiaan tuntui ihan hyvältä aluksi, mutta hänestä ei miltään.
[/quote]
Vaikea se on kenenkään puolesta puhua miksi jotkut höpisevät mitä höpisevät. Kaikenmaailman ääliöitä kun löytyy niin miehistä kuin naisista. Toivotaan, että löydät jonkun, kenen kanssa pääset nauttimaan hyvästä seksistä, se on meinaan tosi hauskaa kun se toimii :)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:09"]
[/quote]
[/quote]
Vain mulkku mies vertailee naistaan eksään.. Oot törmännyt tosi törkymöykkyyn, valitettavasti. :(
[/quote]
Ei hän mikään prinssi kieltämättä ollut muutenkaan. :)
Tästä ketjusta miehille vinkkejä: älkää koskaan arvostelko naista seksissä tai verratko eksään. Hirveää jos ihmisellä menee usko itseensä vuosikausiksi jonkun idiootin töksäyttelyn takia. Eihän se seksi aina toimi mutta miksi siinä pitää loukata toista? Jos ei seksissä mitään muuta osaa niin jos osaa edes olla korrekti niin on sekin jotain.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:12"]
[/quote]
[/quote]
Vaikea se on kenenkään puolesta puhua miksi jotkut höpisevät mitä höpisevät. Kaikenmaailman ääliöitä kun löytyy niin miehistä kuin naisista. Toivotaan, että löydät jonkun, kenen kanssa pääset nauttimaan hyvästä seksistä, se on meinaan tosi hauskaa kun se toimii :)
[/quote]
Niinpä. Katsotaan nyt. Olen jo aika sopeutunut olemaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:16"]
Tästä ketjusta miehille vinkkejä: älkää koskaan arvostelko naista seksissä tai verratko eksään. Hirveää jos ihmisellä menee usko itseensä vuosikausiksi jonkun idiootin töksäyttelyn takia. Eihän se seksi aina toimi mutta miksi siinä pitää loukata toista? Jos ei seksissä mitään muuta osaa niin jos osaa edes olla korrekti niin on sekin jotain.
[/quote]
Niin... Jos se on totta, niin eihän siinä mitään ja tosiaan olenkin ollut ihan "vapaaehtoisesti" yksin. Mutta nyt en oikein ole enää varma...
Jos toi kuvan dildo on suurinpiirtein sopivan kokoinen, niin ei nainen mikään löysä voi olla. Aika normaalin paksuinen laite.
Oikeesti, hanki elämä