Nettideitti ulkomailta?
Onko kenelläkään kokemusta nettideittailusta ulkomaalaisten kanssa? Onko netin kautta realistista mielestänne edes löytää aitoja ja rehellisiä kumppaneita, jos asutaan eri maissa? Olen ihan uteliaisuuttani ajatellut kokeilla nettideittailua ja kiinnostaisi laajentaa etsintöjä johonkin muihinkin Euroopan maihin Suomen lisäksi... ihan silkasta mielenkiinnosta, koska haluan pitää kaikki mahdollisuudet avoinna jos vaikka sattuisi mukava ihminen osumaan kohdalle. Onko ehdotuksia minne kannattaisi rekisteröityä tässä tapauksessa?
Kommentit (9)
okcupid on paras koska sieltä löytyy normaalit joiden ei tarvitse maksaa saadakseen treffiseuraa
Harrastin ulkomaisia saitteja silloin, kun en itsekään asunut Suomessa. Tuntui jotenkin luonnollisemmalta. :)
Löysin ihan rehellisiä ja kunnollisia miehiä OkCupidista ja Interpals-sivuilta. Tutustuin paremmin 3 mieheen, yhden kanssa asuin melkein vuoden. Mutta ei näköjään löytynyt ketään loppuelämän kumppaniksi. Etsin nimenomaan sielunkumppania enkä elättäjää. Olisi kyllä ollut tarjolla mm. poikamiehen iso kattohuoneisto, mistä näkymät merenlahdelle. :D. Jokainen tyyppi oli aika "erikoinen" ja siinä varmaan syy, että 40-50 v ikäisinä olivat yksin. Luonteeltaan liian outoja/haasteellisia jopa mulle!! :D Nuoremmissa ikäluokissa on varmaan normaalimpia kavereita. Suosittelen ns. länsimiehiä, muut ovat usein vain hakemassa parempaa elintasoa.
match.comista löysin kumppanin, suomalaisen tosin mutta jos olisin ollut kiinnostunut lähtemään ulkomaille, niin ihan oikeasti hyvän oloisia miehiä olisi ollut sielläkin. Valmiita vaikka lentämään treffeille.
Kaverin kaveri löysi Jenkeistä ja juuri muutti sinne.
Varo niitä jotka haluaa puhella pelkästään chatissä, ja haluavat heti vain sähköpostiosoitteesi että "lähetän sinulle kuvia sitten siellä". Huijareita on paljon liikkeellä. Mutta kunnon miehiä myös :)
www.catholicmatch.com - sieltä löytyy lähinnä katolisen kirkon jäseniä ympäri maapalloa - mutta erityisesti Yhdysvalloista.
Itselläni hyvät kokemukset. Jep, olen katolinen.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:30"]
www.catholicmatch.com - sieltä löytyy lähinnä katolisen kirkon jäseniä ympäri maapalloa - mutta erityisesti Yhdysvalloista.
[/quote]
Ahaa, itse en ole kyllä katolinen mutta kiitos vinkistä, täytyy tutkailla! Muita kokemuksia?
Ap vastailee: Tässä on nyt viime aikoina erinäisten tapahtumien myötä vahvistunut tunne siitä, että kiinnostaisi tähyillä vähän aidan toiselle puolelle.... mitään elättäjää en minäkään itselleni etsi (enkä halua kenenkään elättäjäksi itsekään alkaa), vaan ihan kunnollisia ja rehellisiä kumppaniehdokkaita etsin elämää jakamaan. Ikää mulla on 26v. Mietityttää vaan, että onko ihan hullua ja epätoivoista netin kautta lähteä mitään hakemaan, vaan pitäisikö suosiolla rajata haku suomalaisiin. Jotenkin on vaan alkanut tuntua, ettei kemiat, haaveet ja ajatusmaailmat kohtaa kenenkään kanssa täällä....
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:30"]
[/quote]
Ahaa, itse en ole kyllä katolinen mutta kiitos vinkistä, täytyy tutkailla! Muita kokemuksia?
[/quote]
Tiedän ainakin pari tapausta jotka ovat netistä löytäneet rakkauden ja nimenomaan ulkomailta.... netti on siitä kätevä, että ei tarvitse rajoittua saman kaupungin, alueen tai edes maan ehdokkaisiin. Varovaisuus ja pieni skeptisyys ei tosin ehkä ole pahitteeksi, ettei kenenkään huijareiden kelkkaan lähde tai ala makselemaan mitään lentolippuja kenellekään tuntemattomalle. Muakin kiinnostaisi oikeastaan kuulla muiden kokemuksia ja vinkkejä hyvistä sivustoista.... olen alkanut vähän kallistua sille kannalle, että kun ei kerran kumppania tunnu osuvan kotinurkilla kohdalle, niin kai sitä voi vähän aidan toisellekin puolelle katsella....