Uusi poikakaveri neitsyt?!
Pitkä selostus, pahoittelut.
Eli tilanne on tämä: ollaan tapailtu (ei olla vielä mitenkään "virallisesti" päätetty että seurustellaan) tosi tiiviisti kaksi kuukautta. Nykyään nähdään melkein joka toinen päivä, ellei kummankaan työ/opiskelukuviot ole esteenä. Ollaan tavattu toistemme kavereita, puhutta kaikesta maan ja taivaan välillä ja kaikin puolin (ainakin luulisin niin) ollaan molemmat ihan tosi mielellä tässä jutussa mukana. Mulla on älyttömän hyvä ja turvallinen olo miehen kanssa ja uskon että hän aidosti tykkää musta.
Oon nyt muutamina kertoina parin viikon aikana jäänyt miehen luo yöksi ja ollaan siis kyllä suudeltu ja kosketeltu jne, mutta sit jossain kohti kun alan vaikka aukoa miehen vyötä, siis en nyt hyökkää mitenkään kiimasena housuihin kiinni vaan pikkuhiljaa, hän pistää jarrut pohjaan. Ohjaa käteni pois ja sit tyyliin haukottelee et hohhoijaa, pitäskö käydä nukkumaan, aamulla on aikanen herätys, pikainen pusu ja that's it. En tietenkään rupea siinä vonkaamaan vaan aletaan sitten nukkumaan.
Mä ymmärrän että jotkut ihmiset lämpiää hitaammin ja haluaa odottaa ennekun seksi tulee kuvioihin mukaan, mutta rehellisesti sanottuna, mä oon 22v ja mies 26v. Me ollaan vakavissamme suhteessa, mistään uskonnollisesta vakaumuksesta ei ole kyse, koska mies on ateisti. Mä haluan seksiä, jos ihan suoraan puhutaan.
Eilen illalla tää sama jarru pohjaan-tilanne taas kävi ja mies oli jotenkin tosi nolona ja hämillään kun sanoinkin et "ei lopeteta". Tuli yhtäkkiä mieleen et onko hän neitsyt? Eihän 26-vuotias neitsyt mikään ihme ole, mutta nyt mä oon ihan et mitä mä teen? Miten voisin kysyä sitä mahdollisimman hienotunteisesti? Luulen että jos asia on näin, niin se on miehelle jotenkin kauhean nolo tilanne.
Ja siis korostan et se ei mulle olisi mikään ongelma, eka kerta se on kaikilla ollut. Mä vaan haluaisin puhua sen asian avoimeksi, ettei sitten tarttisi tulla tollaisia awkward tilanteita vaan molemmat tietäis miten pitkälle toinen haluaa mennä. Mä oon pyöritellyt vaikka mitä vaihtoehtoja, pamautanko kysymyksen ihan suoraan, kyselenkö jotenkin kiertoteitse, olenko vaan hiljaa ja annan miehen kertoa omaan tahtiin?
Vinkkejä kiitos, en halua et homma kaatuu tämmöseen! Ja kiitos niille jotka jaksoi lukea. :)
Kommentit (45)
"Kyllä tää alkaa turhauttamaan, pakko se on myöntää. Ja suoraan sanoen ymmärrän nyt miehiä jotka sanoo että naiset kiusottelee, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Kyllä se on aika hanurista kun on riisuttu jo vaatteita ja on ihan fiiliksissä ja sit yks kaks, loppu.
Tai se menee aina niin et mies eka rupeaa käymään aika kuumana, tulee päälle, riisuu rintsikoita ja sit jotenkin "pysäyttää" itsensä, ihan kun ei antas ittensä mennä sen pidemmälle, vaikka kyllä sen on pakko huomata että mä olen enemmän kuin suostuvainen. Monta kertaa on kyllä pitänyt purra huulta etten ois huutanut et "et jumaliste nyt lopeta"! Kun aikuisia tässä kuitenkin ollaan ja seksi on ihan luonnolinen osa suhdetta tässä vaiheessa. Ja on se ihan oikeasti tosi typerän tuntusta et paita pois ja 5min päästä paita päälle. :D"
"Ihmetyttää se että jotenkin luulisi että mies olisi muutenkin kömpelö ja "osaamaton" sängyssä, siis ei osais kosketella tai välttämättä uskaltaisi laittaa kättä housuihin tms. Ei mikään tässä miehessä sellaisesta kieli, osaa kyllä hommat siihen tiettyyn pisteeseen asti. En sitten tiedä, ehkä on aina edennyt vaan siihen asti ja se itse yhdyntä jännitää."
Nuo kohdat, joissa kuvailet miehen käytöstä, voisivat olla kuvausta minusta. Ainoa vaan, että olen nainen. En ole neitsyt, mutta jotenkin menen täysin puihin uuden ihmisen kanssa. Voin olla aktiivinen ja todella "mukana" menossa, mutta kun tietty raja ylittyy, tulee minulle täysi stoppi. En pysty mihinkään. Se ahdistaa lisää, ja menen vielä enemmän puihin. Tilanne loppuu töksähtäen ja varmasti molemmille tulee omituinen olo.
Minua on sanottu härnääjäksi ja ihmetelty, miten ja miksi niin halukkaalta ja "osaavalta" vaikuttava nainen vetää liinat kiinni. En tiedä!!! Olen epävarma, mutta tiedän, ettei naiselta edes odoteta niin kovin paljon osaamista vaan paineet on tavallaan miehellä. Siksipä tunnenkin suurta sympatiaa miehiä kohtaan. On heidän oltava rohkeita.
Tämä, yksittäinen kohta [lainaus:] "Ihan hyvin koulutettu oli kun aikoinaan erottiin. Meni sitten seuraavan kanssa naimisiinkin asti, eli tuskin huonon panon kanssa kukaan naimisiin asti menee." - hieman särähtikorvaani.- Jotenkin tuli sellainen olo, kuin seksi olisi temppusuoritus tai temppu suoritus -sarja, jossa pikkuhiljaa oppii ja omaksuu erilaisa niksejä ja kikkoja, vähitellen Mutta se haastavampi asia, minkä itse olen kokenut miehenä on, se, että kaikesta huolimatta jokainen kumppani on aina yksilä, mikä toimii ja luo nautintoa toiselle, niin ei yllättäen tunnu yhtä nautinnolliselta toisesta kumppanista. -Ja tai saan erilaisen "vastauksen" siihen, mitä teen.
Yrit'än kaikessa koruttomuudessani vain sanoa, että vaikka keskinäistä tyydyttämistä ja nautinnon antamista voi oppia niin näiden oppien "siirtäminen" tai ajatus siitä, että koska olen harrastanut n.n. kertaa seksiä jo n tai n-n määrän kumppaneita kanssa, niin varmasti osaan tuottaa tai harrastaa seksiä paremmin kuin jos olisin harrastanut sitä vain puolta vähemmän.
Se, miksi, ehkä on toki onni, että seksiä voi nykyään harrastaa vapaammin, ilman "papin aamenta" tai muuta julkista yhdessä olo lupausta niin on mielestäni se, että saattaa ymmärtää paremmin, ettei seksiin tarvitse liittyä aina suuri odotus ja toive, jonka vain ja ainoastaan yksi ja ainoa pystyisi toteuttamn, vähemmästäkin saattaisi tulla "hieman" suorituspaineita, niille, jotka oikeasti haluavat, myös että kumppanikin nauttii. -Ja niille joista on oikeastaan ihan sama nauttiiko kumppani lainkaan saattaisi välinpitämättömyys kasvaa entisestään. - miksipä yrittää mitään, kun tossa se kummpani on oleva kunnes meidät kuolema erottaa. Seksi on siis jotenkin arkipäiväistyny; se on yksi osa toimiparisuhdetta, mutta onneksi nykyään voi olla parikkin suhdetta, ennnen kuin löytää sen mahd. oikean, vaikka kai se, silloinkin enempi vähempi pikkuhiljaa toiseen tutustumista ja yhä uudelleen toisen etsimistä ja löytämistä.
No voihan se syy olla joku muukin kuin neitsyys. Pääasia että ap uskaltaudut ottamaan asian avoimesti puheeksi. Toivottavasti raportoit tänne :)!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:33"]
Ihmetyttää se että jotenkin luulisi että mies olisi muutenkin kömpelö ja "osaamaton" sängyssä, siis ei osais kosketella tai välttämättä uskaltaisi laittaa kättä housuihin tms. Ei mikään tässä miehessä sellaisesta kieli, osaa kyllä hommat siihen tiettyyn pisteeseen asti. En sitten tiedä, ehkä on aina edennyt vaan siihen asti ja se itse yhdyntä jännitää.[/quote]
Reilu parikymppisenä itse osasin "siihen asti" ilmesti todella hyvin; sain kyllä naisen laukemaan pelkällä koskettelulla ilman edes sormetusta ja myöhemmät naiset jaksoivat kehua taitoja jopa ihan julkisesti mutta ensimmäinen naisystävä jonka kanssa olin muutaman vuoden (jotain 22-26v) ei koskaan "antanut". Eikä seuraavakaan, tykkäsi kyllä kovasti tuosta koskettelusta mutta polvet pysyi tiukasti yhdessä. Kolmannen kanssa taisikin sitten olla jo aloittajan tyylisiä ongelmia ja panokset olivat kasvaneet jotenkin älyttömiin mittasuhteisiin. Ja ensimmäinen ja toinen ei olleet mitään neitsyitä kumpikaan, eivät vain halunneet minun kanssani mitään varsinaista seksiä harjoittaa. Toka oli ollut muutaman vuoden naimisissakin ja eronnut. Yhdessä matkustelu ulkomaille, molempien vanhemmille esittely ja kaverien kanssa hengailu kyllä sopi. Ja tietysti se koskettelu ja muut leikit ilman varsinaista yhdyntää.
Kyllä munkin mielestä voi suoraan kysyä, että miksi perääntyy. Ei ehkä noilla sanoilla. Mutta voisi kysyä, että jännittääkö intiimimmät puuhat vai mitä :)