Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi poikakaveri neitsyt?!

Vierailija
10.12.2014 |

Pitkä selostus, pahoittelut.

Eli tilanne on tämä: ollaan tapailtu (ei olla vielä mitenkään "virallisesti" päätetty että seurustellaan) tosi tiiviisti kaksi kuukautta. Nykyään nähdään melkein joka toinen päivä, ellei kummankaan työ/opiskelukuviot ole esteenä. Ollaan tavattu toistemme kavereita, puhutta kaikesta maan ja taivaan välillä ja kaikin puolin (ainakin luulisin niin) ollaan molemmat ihan tosi mielellä tässä jutussa mukana. Mulla on älyttömän hyvä ja turvallinen olo miehen kanssa ja uskon että hän aidosti tykkää musta.

Oon nyt muutamina kertoina parin viikon aikana jäänyt miehen luo yöksi ja ollaan siis kyllä suudeltu ja kosketeltu jne, mutta sit jossain kohti kun alan vaikka aukoa miehen vyötä, siis en nyt hyökkää mitenkään kiimasena housuihin kiinni vaan pikkuhiljaa, hän pistää jarrut pohjaan. Ohjaa käteni pois ja sit tyyliin haukottelee et hohhoijaa, pitäskö käydä nukkumaan, aamulla on aikanen herätys, pikainen pusu ja that's it. En tietenkään rupea siinä vonkaamaan vaan aletaan sitten nukkumaan.

Mä ymmärrän että jotkut ihmiset lämpiää hitaammin ja haluaa odottaa ennekun seksi tulee kuvioihin mukaan, mutta rehellisesti sanottuna, mä oon 22v ja mies 26v. Me ollaan vakavissamme suhteessa, mistään uskonnollisesta vakaumuksesta ei ole kyse, koska mies on ateisti. Mä haluan seksiä, jos ihan suoraan puhutaan.

Eilen illalla tää sama jarru pohjaan-tilanne taas kävi ja mies oli jotenkin tosi nolona ja hämillään kun sanoinkin et "ei lopeteta". Tuli yhtäkkiä mieleen et onko hän neitsyt? Eihän 26-vuotias neitsyt mikään ihme ole, mutta nyt mä oon ihan et mitä mä teen? Miten voisin kysyä sitä mahdollisimman hienotunteisesti? Luulen että jos asia on näin, niin se on  miehelle jotenkin kauhean nolo tilanne.

Ja siis korostan et se ei mulle olisi mikään ongelma, eka kerta se on kaikilla ollut. Mä vaan haluaisin puhua sen asian avoimeksi, ettei sitten tarttisi tulla tollaisia awkward tilanteita vaan molemmat tietäis miten pitkälle toinen haluaa mennä. Mä oon pyöritellyt vaikka mitä vaihtoehtoja, pamautanko kysymyksen ihan suoraan, kyselenkö jotenkin kiertoteitse, olenko vaan hiljaa ja annan miehen kertoa omaan tahtiin?

Vinkkejä kiitos, en halua et homma kaatuu tämmöseen! Ja kiitos niille jotka jaksoi lukea. :)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ilman seksiä vain pusutellen ja halien on mielestäni aika pitkä aika ja en tiedä katsoisinko pian miestä enää kovin hymyillen. Tuohan alkaisi olemaan jo tosi painostavaa ja ikävää, ja jos mies alkaisi vain haukottelemaan kesken kaiken, että pitäisi päästä nukkumaan, niin saisi melkein nukkua vastedes yksin. Eikö mies puhu asiasta sanaakaan? Eikö edes yritä? Että suutelee ja hivelee, riisuu tissiliivit ja naps, alkaakin haukottelemaan? Jonkunlaista selitystä pitäisi alkaa pian tulemaan, tuossahan alkaisi mennä jo oma itsetuntokin miehen kuhnastelun takia. Ei siinä toisen kainalon lämmöt ja mukavat juttelut mitään helpottaisi, toimintaa sitä aikuinen nainen haluaa! Jos ei suoraa kanssakäymistä niin sitten vaikka teinimäistä hyväilyä ja harjoittelua.

Älä anna seuraavan kerran tilanteen mennä niin pitkälle, että mies alkaa paitaa riisumaan, vaan sano, että paitaa ei varmaankaan tarvitse pois ottaa jos se pitää parin minuutin päästä pistää taas päälle takaisin. Että eipä ole siitä mitään iloa, pärjäät kiitoksia vain kivasti se päälläsikin ja pystytte ihan yhtä hyvin pusuttelemaan näinkin. Osoita, että alat olemaan vähän huolissasi tilanteesta.

Vierailija
22/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen ollut täsmälleen samanlaisessa tilanteessa. Mies paljastui myöhemmin homoksi. Suuteli, hyväili, sormetti jne, mutta varsinaiseen yhdyntään ei ikinä ryhtynyt. Oli syy mikä tahansa, niin koita ottaa asia puheeksi hienovaraisesti. Jos on vain jännittynyt, niin juota viiniä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:08"]

Pari kuukautta ilman seksiä vain pusutellen ja halien on mielestäni aika pitkä aika ja en tiedä katsoisinko pian miestä enää kovin hymyillen. Tuohan alkaisi olemaan jo tosi painostavaa ja ikävää, ja jos mies alkaisi vain haukottelemaan kesken kaiken, että pitäisi päästä nukkumaan, niin saisi melkein nukkua vastedes yksin. Eikö mies puhu asiasta sanaakaan? Eikö edes yritä? Että suutelee ja hivelee, riisuu tissiliivit ja naps, alkaakin haukottelemaan? Jonkunlaista selitystä pitäisi alkaa pian tulemaan, tuossahan alkaisi mennä jo oma itsetuntokin miehen kuhnastelun takia. Ei siinä toisen kainalon lämmöt ja mukavat juttelut mitään helpottaisi, toimintaa sitä aikuinen nainen haluaa! Jos ei suoraa kanssakäymistä niin sitten vaikka teinimäistä hyväilyä ja harjoittelua.

Älä anna seuraavan kerran tilanteen mennä niin pitkälle, että mies alkaa paitaa riisumaan, vaan sano, että paitaa ei varmaankaan tarvitse pois ottaa jos se pitää parin minuutin päästä pistää taas päälle takaisin. Että eipä ole siitä mitään iloa, pärjäät kiitoksia vain kivasti se päälläsikin ja pystytte ihan yhtä hyvin pusuttelemaan näinkin. Osoita, että alat olemaan vähän huolissasi tilanteesta.

[/quote]

Kyllä tää alkaa turhauttamaan, pakko se on myöntää. Ja suoraan sanoen ymmärrän nyt miehiä jotka sanoo että naiset kiusottelee, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Kyllä se on aika hanurista kun on riisuttu jo vaatteita ja on ihan fiiliksissä ja sit yks kaks, loppu.

Tai se menee aina niin et mies eka rupeaa käymään aika kuumana, tulee päälle, riisuu rintsikoita ja sit jotenkin "pysäyttää" itsensä, ihan kun ei antas ittensä mennä sen pidemmälle, vaikka kyllä sen on pakko huomata että mä olen enemmän kuin suostuvainen. Monta kertaa on kyllä pitänyt purra huulta etten ois huutanut et "et jumaliste nyt lopeta"! Kun aikuisia tässä kuitenkin ollaan ja seksi on ihan luonnolinen osa suhdetta tässä vaiheessa. Ja on se ihan oikeasti tosi typerän tuntusta et paita pois ja 5min päästä paita päälle. :D

Vierailija
24/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap kokeilisit ottaa ohjat omiin käsiin? En siis tarkoita että painostat tai väkisin yrität miestä riisua tai vastaavaa, mutta tee selväksi että sinä haluat häntä nyt. Riisu paita, ota rintsikat pois, vie miehen käsi vaikka rinnoille tai housuihin. Semmoisella nyt mennään eikä meinata-asenteella. Ehkä miehen ois helpompi jos sinä ottaisit vetovastuun hommasta.

Vierailija
25/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi onkin varattu?

Vierailija
26/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:08"]

[/quote]

Kyllä tää alkaa turhauttamaan, pakko se on myöntää. Ja suoraan sanoen ymmärrän nyt miehiä jotka sanoo että naiset kiusottelee, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Kyllä se on aika hanurista kun on riisuttu jo vaatteita ja on ihan fiiliksissä ja sit yks kaks, loppu.

Tai se menee aina niin et mies eka rupeaa käymään aika kuumana, tulee päälle, riisuu rintsikoita ja sit jotenkin "pysäyttää" itsensä, ihan kun ei antas ittensä mennä sen pidemmälle, vaikka kyllä sen on pakko huomata että mä olen enemmän kuin suostuvainen. Monta kertaa on kyllä pitänyt purra huulta etten ois huutanut et "et jumaliste nyt lopeta"! Kun aikuisia tässä kuitenkin ollaan ja seksi on ihan luonnolinen osa suhdetta tässä vaiheessa. Ja on se ihan oikeasti tosi typerän tuntusta et paita pois ja 5min päästä paita päälle. :D

[/quote]Näin arvelinkin vaikka alapeukkuja olinkin saanut! :) Pistäisin sinuna pikkaisen jarrua suhteelle, tapatte vaikka vain julkisissa paikoissa ja ette lähentele ollenkaan, vain jutustelette ja yrität päästä miehestä paremmin jyvälle. Yrität vähän kartoittaa tilannetta kautta rantain ja annat ymmärtää, että hyvin kiinnostunut jatkamaan, mutta suhde voisi kyllä pikku hiljaa edetä johonkin suuntaan. Tiedätkö auttaako edes tippasen viiniä asiaan? Rauhallinen paikka teillä on ilmeisesti ollutkin. :)

Vierailija
27/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuus ongelma jota tälläkin palstalla on jo ruodittu on se, että jostain kumman syystä miehen edelleen odotetaan olevan aina valmis ja kykenevä ja osaava seksiin. - Ja ellei ole niin hänessä on aina jotain epäilyttävää. Hän on vähintään vässykkä, mamman poika kaappi homo tai muuten sairas tai vain syvästi vajavainen. Mies ei ole mies, jos hän ei ole ymmärtänyt viimeistään 15 -vuotiaana alkanut kaatamaan naisia. - sillä vain siten hän voi kenties saavuttaa sekä muiden miesten että ennen kaikkea naisten kunnioituksen "naisten miehenä" - sankarein sankarina.  Sen sijaan naisen taas aina oletetaan antavan seksiä kaikille, josta hän saa sellaisia kunnianimityksiä, kuin mm. kieropalkinto, huora, ja jakorasia tai lumppu. mutta olevan neitsyt, kuitenkin silloin jos tai kun hän menee avioon. 

Vierailija
28/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmääni osuvat aika pahasti nuo viininjuottamisehdottelut. Ehkä siksi, että aikanaan minua painostettiin ja juotettiin humalaan. Siinä kohtaa mennään vähän pieleen, jos toisen pitää olla päihtynyt, jotta toinen saa seksiä.

Vierailija
29/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit ohjat omiin käsiisi ja jos hän on jo kosketellut sinua, niin koittaisit vaikka ensin saada hänet koskettelemaan ihan loppuun saakka. Kunnon käsipeliä. Sitten voisit kehua ja kertoa mikä tuntui erityisen hyvältä ja tarjoutua tekemään saman hänelle, jos ei halua niin et painosta. Jos saisit siten itsetuntoa nousemaan kun näyttäisit että kyllä hän sinut osaa tyydyttää + saisit itsekin kaipaamaasi tyydytystä.

Vierailija
30/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en rupea mitään kännejä juottamaan, jos on hänen eka kerta niin haluan et se on sitten selvin päin, enkä halua että miehen pitää kännin juoda että voi kanssani harrastaa seksiä.

Ihmetyttää se että jotenkin luulisi että mies olisi muutenkin kömpelö ja "osaamaton" sängyssä, siis ei osais kosketella tai välttämättä uskaltaisi laittaa kättä housuihin tms. Ei mikään tässä miehessä sellaisesta kieli, osaa kyllä hommat siihen tiettyyn pisteeseen asti. En sitten tiedä, ehkä on aina edennyt vaan siihen asti ja se itse yhdyntä jännitää.

Voi kun kehtaisin ja uskaltaisin vaan sanoa miehelle että jos olet neitsyt niin so what, ei mua tippaakaan se neitsyys haittaisi. Ja jos ei ole mikään supermies sängyssä niin sitten opetellaan yhdessä. Enpä minäkään ekalla kerralla mikään Jenna Jameson ollut. Ei se miehen mitta ole seksistä kiinni. AP

Vierailija
31/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun silmääni osuvat aika pahasti nuo viininjuottamisehdottelut. Ehkä siksi, että aikanaan minua painostettiin ja juotettiin humalaan. Siinä kohtaa mennään vähän pieleen, jos toisen pitää olla päihtynyt, jotta toinen saa seksiä." - Erinomainen huomio ja hyvä varoitus. -Toisaalta saattaa olla niinkin, että kohtuullinen määrä viiniä saattaa hieman purkaa estoja. Vastaavasti yksi tylsimmistä tekosyistä ja selityksistä on kieltää tehneensä mitään tai, että ei voinut satuttaa toista kun mahd. itse oli ni-in paljon alkoholin vaikutuksen alla, että kaikki estot sulivat. Kyllä oikeanlainen tunnelma voi erinomaisesti viritä, vaikkei nautittaisi pisaraakaan alkoholia. Sanoisin, jopa, että mahdollisesti parempikin. Oikeastaan ainoa, mitä Ap saattaa tehdä on, että hän jaksaa olla kärsivällinen. - Minulle kun on, jotenkin jäänyt sellainen kuva, että hän on jo hienovaraisesti yrittänyt auttaa -asian etenemistä pidemmälle. Ja viitaten, myös edellä kirjoitettuun, niin jotenkin tämä tilanne saattaisi olla, ehkä kulttuurissamme helpommin ymmärrettävissä, jos se olisikin nainen, joka h-hetkellä kääntäsi kylkeä ja vetäsi peiton korviin ja tai kiskoisi puseroa päälleen, samalla kenties paeten Wessaan (eikä siksi, että hänelle olisi saattanut tulla tällä hetkellä polttava pissaihätä). - - Kyllä minuakin miehenä hieman pelottaa, että mitä jos ei oikealla hetkellä "värähdäkkään." - Saanko silloin päälleni syytteen siitä, että olen eunukki tai mahd. homo? Vai syyttääkö nainen minua jostain, muusta loukkaamisesta josta en osaa edes ajatella, vai kuinka tilanne sitten jatkuisi. Tai miten tilanteen pitäisi oikeaoppisesti jatkua, sitten kun toiselta on rintsikat pois? Odottaako mies tiedostamattaan jotain? Vai tulkitseeko hän, jostain että et tai ette olekaan valmiita jatkamaan asiaa pidemmälle. kun ei kai voi olettaa, että ainoa luonteva jatko olisi murto-osa sekunnin sisällä tapahtuva yhdyntä, tuosta hetkestä...?  

Vierailija
32/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Puhuin tippasesta viiniä ja te alatte räkyttää känniin juottamisesta? Tässä taitaa nyt ikäero paistaa läpi, ehkä "me vanhemmat" osamme jo muutakin juomista kuin suurinpiirtein oksennuskänniin saakka juomisen. :)

Onko mies puhunut edellisistä suhteista mitään? Onko hänellä ollut mitään sutinaa aikaisemmin? Jos kerran olette paljon puhuneet, niin kai nyt tästäkin asiasta? Ja sitä myös mietin, että jos nyt suhde ei katkea tähän lukkoon ja tällaiseen puhumattomuuteen, niin enpä kovin luottavaisin mielin tulevaisuutta odottelisi. Jos ette tällaisesta aiheesta pysty tiiviin parin kuukauden yhdessäolon jälkeen puhumaan, niin mitä kaikkia aiheita teiltä tulevaisuudessa jäisikään puhumatta? Ainako mies lukittaa itsensä kun eteen tulee jotakin mitä hän jännittää? Ei puhu, ei tee mitään - antaa vaan asian olla? Ei mielestäni kovin hyvä juttu... T. N40

Vierailija
33/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat ap kyllä suhtautuvan asiaan tosi kypsästi ja ymmärtäväisesti. Olen ihan varma että jos otat asian suoraan puheeksi ja puhut samaan sävyyn kun tässä ketjussa, miehen on varmasti ihan helppo kertoa jos on neitsyt. Luultavasti häntä pelottaa sinun reaktio asiaan, käuhistutko, nauratko päin naamaa? Sano niinkuin olet täälläkin sanonut että neitsyys ei sinua haittaa.

Vierailija
34/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:30"]

Hmmm... Puhuin tippasesta viiniä ja te alatte räkyttää känniin juottamisesta? Tässä taitaa nyt ikäero paistaa läpi, ehkä "me vanhemmat" osamme jo muutakin juomista kuin suurinpiirtein oksennuskänniin saakka juomisen. :)

Onko mies puhunut edellisistä suhteista mitään? Onko hänellä ollut mitään sutinaa aikaisemmin? Jos kerran olette paljon puhuneet, niin kai nyt tästäkin asiasta? Ja sitä myös mietin, että jos nyt suhde ei katkea tähän lukkoon ja tällaiseen puhumattomuuteen, niin enpä kovin luottavaisin mielin tulevaisuutta odottelisi. Jos ette tällaisesta aiheesta pysty tiiviin parin kuukauden yhdessäolon jälkeen puhumaan, niin mitä kaikkia aiheita teiltä tulevaisuudessa jäisikään puhumatta? Ainako mies lukittaa itsensä kun eteen tulee jotakin mitä hän jännittää? Ei puhu, ei tee mitään - antaa vaan asian olla? Ei mielestäni kovin hyvä juttu... T. N40

[/quote]

En sanoisi et toi puhumattomuus on vaan miehen vika, enhän minäkään ole saanut suutani auki. Ollaan kyllä puhuttu eksistä ja hän on sanonut ettei ole seurustellut kenenkään kanssa vakavasti, "pientä säätöä" kuulemma mutta ei pitkiä suhteita. Ja ehkä tuo neitsyys kuiten 26 vuotiaana ottaa vaan "miehisen egon" päälle, onhan tässäkin ketjussa todettu että oletus on että mies on aina valmiina seksiin. AP

Vierailija
35/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homo!

Vierailija
36/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:30"]

[/quote]

Ei tuosta nyt vielä kannata vetää liikoja johtopäätöksiä sen suhteen kuinka muuten asioista puhuu. Seksuaalisuus on herkkä asia, ehkä se kaikkein herkin asia ihmisellä, niin miehillä kuin naisillakin.

Vierailija
37/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En sanoisi et toi puhumattomuus on vaan miehen vika, enhän minäkään ole saanut suutani auki. Ollaan kyllä puhuttu eksistä ja hän on sanonut ettei ole seurustellut kenenkään kanssa vakavasti, "pientä säätöä" kuulemma mutta ei pitkiä suhteita. Ja ehkä tuo neitsyys kuiten 26 vuotiaana ottaa vaan "miehisen egon" päälle, onhan tässäkin ketjussa todettu että oletus on että mies on aina valmiina seksiin. AP"

Kuten, joku ennen minua ehtikin kirjoittamaan, niin osaat suhtautua tilanteeseen tosi kypsästi. - Joka ainakin minua edellä esittäneen lokeroinnin (postaus  28) kirjoittanutta, myös ilahduttaa. Päin vastoin kuin täällä jo huitaisu se on homo.(..) Luulen kun en tiedä, että seksiä lähes aina jompi kumpi odottaa ja toivoo enempi. - Roolit voivat luonnollisesti suhteen edetessä, myös vaihtua useamman kerran. -Kuulostan, ehkä vanhanaikselta jos jatkan, että mieluummin hitaasti ja pikkuhiljaa edeten kuin heti taikka ei mitään. Siis kuten sanottu pisteet Ap:lle kärsivällisyydestä. Toivottavasti kärsivällisyys ja "yritteliäsiyys" vielä palkitaan. 

Vierailija
40/45 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne reilu 20 vuotiaana. Seurustelin ihan törkeen komeen miehen kanssa, mutta kummatkin oltiin opiskelijoita ja asuttiin asuntolassa. Vihdoin lähdettiin yhdessä hänen kotiinsa viikonlopuksi, hänellä oli siis oma pieni yksiö ja kummatkin kyllä tiedettiin mikä on homman nimi, mutta homma meni ihan puihin. Hirveesti viinaa ja kesti sekuntteja. Mitä pahinta, mies oli siihen tyytyväinen.

Juteltiin sitten seuraavana päivänä pitempään ja kertoi hänellä oli ollut paljon tyttökavereita, mutta suhteet olivat aika lyhyitä, hänellä sen sijaan oli aika paljon yhden yön juttuja, edelleenkin oli komea, mutta ne olivat kaatuneet siihen.

Varsinkin jos nainen oli päällä, mieheltä tuli sekunneissa.

Siinä ei mikään muu auttanut, kun mennä tosi hitaasti ja pitää taukoja ja me vietettiin joka toinen viikonloppun hänen kämpillään viikonloppu ja ehkä 1/2 vuoden päästä vasta seksi meni miten piti mennä.

Mutta siihen vaadittiin multa paljon ja lisäksi pornoa, apuvälineitä ja vaikka mitä.

Jotkut ovat seppiä syntyessään ja joltain vaatii vaan paljon, paljon enemmän.

Ihan hyvin koulutettu oli kun aikoinaan erottiin. Meni sitten seuraavan kanssa naimisiinkin asti, eli tuskin huonon panon kanssa kukaan naimisiin asti menee.

Mä itse sanon kokematon, jos ei neitsyt niin ainakin kokematon. Ottakaa vähän viiniä ja hommaa pitsiä. Jos mies ei siitä innostu, epäilen homoutta. Niistä mulla ei ole tosin kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi