Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa muunneltua totuutta seurusteluhistoriasta

Vierailija
10.12.2014 |

Kun oletusarvona tuntuu olevan, että aikuisen ihmisen täytyy olla seurustellut, tai se on jotenkin friikki.

Itsellä ovat jääneet seurustelut kokematta aiempien jännitys- ja itsetunto-ongelmien takia. Nyt vihdoin uskaltaisin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:15"]

Minulle (olen mies) on suoraan sanottu naispuoleisen tuttavani toimesta, että en kelpaa seurustelukumppaniksi, kun en ole seurustellut vuosiin. Minussa on naisen logiikalla ajateltuna joku perustavan laatuinen vika.

Samaanhan perustuu se, että sinkkuna ei vientiä ole, mutta auta armias kun olet ukkomies. Johan alkaa naisilta tulla flirttiä, niin että meinaa hirvittää.

Kenessä se vika on?

[/quote]Tästä tulikin mieleeni se, kun naiset valittavat miten mies tekee väärin sängyssä; nuolee väärin, panee väärin, sormeilee väärin jne.

Niin mitenkä se sopii yhteen sen tiedon kanssa, että naiset kuitenkin innostuvat eniten miehestä, joka on ollut tai on jonkun muun kanssa juuri nyt? Eli naiset tavallaan käyttäytyvät siten, kuin olettaisivat toisten olevan samanlaisia kuin he itse ovat ja sitten miehetkin olettavat samojen temppujen toimivan. Ja entäs kaikki onnettomassa suhteessa olevat naiset? 'Huonokin' mies saa siis tasoonsa nähden paljon huomiota ihan vain siksi, että nainen on käsipuolessa.

-Mies 29v-

Vierailija
22/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:56"]

Miksi ylipäätään alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jolle jo alkumetreillä tuntuu, että pitää valehdella?

[/quote]

Miehenä epäilen, että nainen epäilee ettei miehestä ole mihinkään sängyssä kun ei ole ns. sisäänajettu. Näin autotermein ilmaistuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi voit kertoa valhetta, jos suhde vakiintuu voit kertoa totuuden. Jos se vielä siis kiinnostaa. Paljon pahempi on että sanot olevasi neitsyt vaikka miehiä on ollut yli kymmenen jo.

Vierailija
24/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeastaan pohdiskelen samaa. Kerran ulkomailla taksi kuskin kanssa niitä näitä löpistessä minulta jotenkin puoliautomaattisesti lipsahti valhe että olen seurustellut. En ehkä halunnut joutua myöskään sellaiseen tilanteeseen että sitä pitää selitellä(koska sitä näyttävästi pitää selitellä). Toisaalta ryhdyin miettimään asiaa ihan tosissaan - mitä minä menetän olemalla rehellinen. En omasta mielestäni mitään. Jos joku ei kestä seurustelemattomuuttani niin ehkä hän ei kestäisi jotain muitakaan asioita minussa. En minä voi olla niin riippuvainen kaikista deittiehdokkaista että jokaiselle kannattaisi esittää jotain. Omasta mielestäni voin antaa itsestäni itsenäisen kuvan ihmisenä jos pitää antaa positiivinen ensivaikutelma. Olen elänyt itselleni parhaimmalla tavalla.