Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksityisellä gynellä tapana laittaa liina alapään suojaksi?

Vierailija
10.12.2014 |

Amerikassa ollaan häveliäämpiä, tiedän. Ja minä olen häveliäs, tiedän.

Haluaisin sisätutkimuksen ajaksi sellaisen liinan jalkojen päälle, joka toisi edes vähän yksityisyydensuojaa. Ettei tarvitsisi olla ihan pillu paljaana koko maailmalle ja katsella kaikkia niitä ankannokkia ja kortsulla suojattuja ultra-antureita, joita gyne sisääni survoo. Onko tämä mahdollista millään yksityisellä vastaanotolla Helsingissä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sellaisen liinan saa kun vaan pyytää.

Vierailija
2/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et itse halua nähdä omaa värkkiäsi? :D Gynehän sen näkee joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso kattoon tai ylipäätään muualle kuin tussuusi niin et näe sitä. Tai sulje silmäsi. Josset siihen suostu niin pyydä joku riepu siihen.

Vierailija
4/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin sellaisessa asennossa, etten niitä värkkejä (tai omaa värkkiäni) näe, ellen kurkota eteenpäin. Kun makaa siinä tuolissa, katse osuu kattoon/katonrajaan ja siellä sen voi hyvin pitää. Varmasti pyytämällä lääkäri voi repäistä tuolin suojamuovista palasen sun polvien päällekin.

Vierailija
5/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:04"]

[/quote]

No tietenkin se gyne näkee mun värkkini ja yhtä lailla minä värkkiäni katselen ja koskettelen joka päivä. Olen ehkä maailman kainoin nainen ja koen gynekäynnit kaikin puolin inhottavina. Olisi hienoa, jos Suomessakin toimittaisiin kuten Jenkeissä: potilas saisi yksin rauhassa riisuutua toimenpidehuoneessa, laittaa päälle jotain sairaalakaavun tapaista suojaa ja asettua tutkimuspöydälle ennen kuin kukaan ulkopuolinen tulee huoneeseen. Jostain syystä tämä nyt vain tuntuu minusta mukavammalta kuin se, että vaatteet vedetään veks siinä lääkärin silmien edessä, tepsutellaan tussu paljaana huoneen poikki ja ähistään ketarat tellinkeihin ilma mitään yksityisyydensuojaa. Pahimmassa tapauksessa hoitopöytä on suunnattu niin, että jos joku avaa huoneen oven niin pillu paistaa odotushuoneen perälle saakka. ap

Vierailija
6/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita gynekäynnille polvipituinen väljä mekko, joka päällä hiippailet ja asetut tuoliin. Rullaa mekko vyötärölle vasta tuolissa.

Vierailija
7/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:04"]

[/quote]

No tietenkin se gyne näkee mun värkkini ja yhtä lailla minä värkkiäni katselen ja koskettelen joka päivä. Olen ehkä maailman kainoin nainen ja koen gynekäynnit kaikin puolin inhottavina. Olisi hienoa, jos Suomessakin toimittaisiin kuten Jenkeissä: potilas saisi yksin rauhassa riisuutua toimenpidehuoneessa, laittaa päälle jotain sairaalakaavun tapaista suojaa ja asettua tutkimuspöydälle ennen kuin kukaan ulkopuolinen tulee huoneeseen. Jostain syystä tämä nyt vain tuntuu minusta mukavammalta kuin se, että vaatteet vedetään veks siinä lääkärin silmien edessä, tepsutellaan tussu paljaana huoneen poikki ja ähistään ketarat tellinkeihin ilma mitään yksityisyydensuojaa. Pahimmassa tapauksessa hoitopöytä on suunnattu niin, että jos joku avaa huoneen oven niin pillu paistaa odotushuoneen perälle saakka. ap
[/quote]

Tä??! :D no mene sinne jenkkeihin gynelle jos siellä on asiat kerta niin paljon paremmin.

Vierailija
8/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tepsutellaan tussu paljaana..."
Repesin :D mutta näinhän se menee. Itse laitan aina vähän pidemmän paidan päälle, joten ei ihan tussu paljaana tarvitse tepsutella :)

Itselläni takana pari vuotta lapsettomuushoitoja ja on kyllä kainoudet karisseet. Mietipä siihen vielä oma mies viereent tilannetta seuraamaan ;D

Vierailija
9/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen hoitopöydälle istumaan ja otan vasta siinä alushousut pois, kivempi niin.

Vierailija
10/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en muuten ymmärrä, miksi tätäkin aloitusta alapeukutetaan. Jotkut ovat vain häveliäämpiä kuin toiset, eikä se ole keltään pois, jos toivoo vähän hienotunteisempaa kohtelua gynekologin vastaanotolla. Ja kulttuurisidonnaisia juttujahan nämä ovat, eihän muuten esimerkiksi tosiaan Jenkeissä toimittaisi toisin. Suomessa nyt vaan on sellainen mentaliteetti valloillaan, että naisten pitää ronskisti sekasaunoa naapurin isännän kanssa joka lauantai tai on jotenkin - hui kamalaa - estynyt! Rohkeimmat emännät nostavat jalat lauteille, että broilerifileet vähän vilkkuu Naapuri-Niilolle. Tuo mukavasti säpinää parisuhteeseen ja onhan Niilo naisia ennenkin nähnyt! ap

Vierailija
11/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina gynelle pidemmän paidan tai tunikan niin on kivempi kävellä siihen makaamaan. Gyne pyytää ottamaan liivit alta pois jotta voi tutkia ensin rinnat nostamalla paidan ylös. Tässä vaiheessa on kyllä alaston olo siinä pöydällä! Sitten lasken paidan niin alas kuin mahdollista sisätutkimuksen ajaksi.

Vierailija
12/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pillu VOI olla jollekin noin vitun (sic) vaikea asia? *tirsk*

Lääkäri katselee niitä ihan työkseen, ei se sinun römpsäsi niin erikoinen ole että mieleen jäisi.

Vierailija
13/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liina päälle systeemi on muuten yleinen muuallakin kuin jenkeissä, esim kaikissa aasian maissa missä olen gynellä käynyt, niin on näin toimittu. Olin vähän hämilläni siitä kaavusta aluksi mutta kyllä siihen sitten tottui. 

Mekko päälle on hyvä neuvo. sitä voi itse jättää vähän näkösuojaksi ilman että tarvitsee erillistä paperiläpyskää pyytää.

Vierailija
14/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa kaikki onkin yliseksualisoitua. Tavallinen alastomuuskin, vaikka se on ihan luonnollista eikä seksiin liittyvää. Onneksi suomessa voi (ainakin vielä) olla hieman rennommin.

Vierailija
15/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa kaikki onkin yliseksualisoitua. Tavallinen alastomuuskin, vaikka se on ihan luonnollista eikä seksiin liittyvää. Onneksi suomessa voi (ainakin vielä) olla hieman rennommin.

Vierailija
16/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:18"]Ja mä en muuten ymmärrä, miksi tätäkin aloitusta alapeukutetaan. Jotkut ovat vain häveliäämpiä kuin toiset, eikä se ole keltään pois, jos toivoo vähän hienotunteisempaa kohtelua gynekologin vastaanotolla. Ja kulttuurisidonnaisia juttujahan nämä ovat, eihän muuten esimerkiksi tosiaan Jenkeissä toimittaisi toisin. Suomessa nyt vaan on sellainen mentaliteetti valloillaan, että naisten pitää ronskisti sekasaunoa naapurin isännän kanssa joka lauantai tai on jotenkin - hui kamalaa - estynyt! Rohkeimmat emännät nostavat jalat lauteille, että broilerifileet vähän vilkkuu Naapuri-Niilolle. Tuo mukavasti säpinää parisuhteeseen ja onhan Niilo naisia ennenkin nähnyt! ap
[/quote]

Niin. Toitotat häveliäisyyttä ja tulet avautumaan tänne. Liinan saat jalkojen päälle josset pilluasi halua katsella vaikka sitä läpräät sanojesi mukaan päivittäin. Et saa kovin asiallisia vastauksia jos tulet tänne lyttäämään suomalaiset tavat (tai liputtamaan jenkkiläisiä tapoja). Mitä jos sitten menisit sinne jenkkilään vaan?

Vierailija
17/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:21"]

[/quote]

Niin, onhan se kamalaa jos joku nainen kokee alapäänsä seksuaaliseksi elimeksi. ap

Vierailija
18/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jostain syystä ärsyttää se vaatteiden kuoriminen siinä lääkärin toljotuksen alla. Rullailet leggingsit, konkkaat sukkaa jalasta vetäen siinä, asettelet pikkuhousut.. plääh. Onneksi mun yksityisellä gynellä on sellainen pieni sermi, ettei käytävälle näy jos ovi aukee

Vierailija
19/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huima aloitus ap, kiitos nauruista! Mutta, mutta, totta joka sana. Aikoinaan, kun menin sterilisaation takia siihen "haastatteluun," missä kyseltiin miksi ja miksi olet päätynyt tähän ratkaisuun, niin sanoin lääkärille ja hoitajalle, että josko juteltaisiin niin, että minulla on housut jalassa. Sitten vasta tehtiin tutkimukset.

Meillä suomessa on outo käytäntö, ettei vastaanottohuoneessa ole verholla eristettyä nurkkausta missä voisi riisua ja pukea. Ja tosiaan usein ovi on niin, että pilhu näkyy käytävälle, jos ovi aukaistaan :/

Vierailija
20/61 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku osaakin tehdä yksinkertaisesta asiasta monimutkaisen. Kielenkäytöstäsi päättelen, ettet kuitenkaan ole nunna, vaikka elkeesi sellaiset ovatkin. Haamujako pelkäät, kun et haluaisi ottaa niitä paria askelta huoneen poikki tutkimuspöydälle alapää paljaana. Ketä sinä orjailet? Ei siellä ole piilokameraa! Ja lääkärikin on nähnyt naisten alapäitä ihan tarpeeksi asti, niin ettei harrasta tirkistelyä. Se riepu siinä polvilla on vain lääkärin tiellä. Olet tainnut nähdä sen vain telkkarista. Kameroita varten se riepu siinä on, että olisi hieman yksityisyyden suojaa. Samoinhan toimitaan kuvatuissa synnytyksissä.