Onko muita, joilla vahvat miinuslasit?
Tulin just optikolta ja näöntarkastuksesta. Olen käyttänyt piilareita melkein koko aikuisikäni, mutta ajattelin että silmälasit olis myös hyvä olla olemassa. -6 ja risat tuli lasien vahvuudeksi! Mun silmät tulee olemaan nuppineulanpään kokoiset noiden lasien takana, nice....
Valitsin mielestäni hyvin istuvat merkkikehykset, mutta tiedän että kun lasit valmistuvat ja laitan ne silmilleni, niin siihen katoaa ilo näteistä kehyksistä, kun silmiä ei näy ollenkaan.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Piilarit käyttöön.
Piilarit onkin enimmäkseen käytössä, mutta haluan myös joskus laittaa ihan vain rillit nenälle :)
ap.
Monta vuotta ollut vahvat miinuslasit.Eipä sitä oikeastaan jaksa enää välittää,että silmät näyttää pieniltä sian silmiltä.Pakko vaan kestää,ennen kun uskallan joskus mennä laser leikkaukseen.
Juu. Miinusta 8,75 ja 7,75.
Enkä pysty enää käyttämään piilareita, ja silmäleikkaus poissuljettu silmien kuivuuden takia.
Silmät on lasien takaa joo pienet siansilmät, harmi sinänsä, koska silmäni ovat ilman laseja isot ja ehdottomasti kaunein piirre pärstässäni.
Mutta nooh, tällä mennään. Hyvä että näen sentäs edes laseilla, voishan asiat olla huonomminkin. 😅
Hohhoijaa taas. Mulla on -9 eikä silmät näytä lasien takana yhtään sen pienemmiltä kuin muutenkaan.
No jaa. Mun silmiä ei voi leikata ja piilareita voin käyttää vain muutaman tunnin kerrallaan, miinuksia on noin 11. Minä en oikein osaa tuota ulkonäköasiaa murehtia, omasta mielestäni näytän ihan hyvältä myös rillit päässä.
Mulla oli jotain -8. Kävin leikkauksessa. Suosittelen sitä kyllä kaikille joille se vain on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas. Mulla on -9 eikä silmät näytä lasien takana yhtään sen pienemmiltä kuin muutenkaan.
No ihan varmasti näyttää. 🙂 Otapa selfie itsestäsi samalta etäisyydeltä lasien kanssa, ja ilman laseja. Vertaa vaikka viivottimelta silmien kokoa keskenään.
Miinuslasit pienentävät, se nyt on vaan fakta. Itse et lasit päässä sitä välttämättä huomaa, koskaa tiiraat itseäsi lasien läpi peilistä, jolloin kasvojesi muutkin osat ovat pienemmän näköiset/lasien pienentämät.
Hohhoijaa. -3,5 ja -6 ollut jo monta vuotta. Laitan piilarit välillä huvin vuoksi. Ei ole estänyt romanttisia seikkailuja eikä parinmuodostusta. Silmäni ovat kauniit lasien takana ja ilman laseja. Olen kiitollinen, että näen.
Minulla on -3 ja käytän piilonssejä. Haluaisin leikkaukseen, mutta olen vielä sen verran nuori, että ei vielä kannata. Jotkut sanovat, että ei kannata mennä leikkaukseen, koska jos menee leikkaukseen tulee todennäköisesti näköisesti tarvitsemaan lukulasit myöhemmin ja likinäköinen voisi välttyä lukulaseilta, jos ei mene leikkaukseen. Pluslasit olisi mielestäni just kivat, koska ne isontavat silmiä.
En tiedä onko huono näkö mutta se on täysin sokea sen jälkeen joka tuhoaa valokuvan missä mulla on strippari sylissä sillä mä näytän sitä laserilla silmiin.
Onko mitään kotikonsti vinkkiä mitä tehdä ettei silmälasit valuis nenältä
-7 ja -6. En mennyt nuorempana laser-leikkaukseen juuri tuosta syystä, että lukulasit tulee kuitenkin. Tulikin aika nuorena, alle nelivitosena. Nyt jo ikänäkö hyvässä vauhdissa ja kaksitehot päässä. Aion mennä tekomykiöleikkaukseen (”kaihileikkaus” omalla rahalla), kun ikänäköä on tarpeeksi. Piilareita en voi pitää montaa tuntia päätetyöskentelyssä, silmät kuivuvat.
Totta tuo että silmät näyttävät pienemmiltä tällaisilla silmälaseilla. Kuinkahan monta kertaa elämässni olen kuullut piilarit pitäessäni: ”Onpa sulla suuret silmät tänään!” Mietin vain mielessäni, että on ne yhtä suuret joka päivä…
Ei ne silmät niin radikaalisti vielä tuolla vahvuudella pienene :) Linssit hiotaan ohuiksi ja kevyiksi. Itselläni oli -6,5 ennen lasik-leikkausta.