Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon soittaja, kaupustelija?

Vierailija
10.12.2014 |

Onko joku muu saanut soittoja tästä numerosta? 044 0331652. Soittanut tänään kahdesti, en ole vastannut.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta tältä palstalta saant tietää, että jotkut ihmiset jättävät vastaamatta tuntemattomista numeroista tulleisiin puheluihin. Aiemmin olen pitänyt sitä lähinnä mielenterveysongelmaisten vainoharhana. Perustelutkin kuulostavat omituiselta, itse en ole kertaakaan joutunut kuulemaan puhelinmyyjien litanioita tms. "Ei kiitos" on helppo sanoa ja lopettaa puhelu alkuunsa. Toki itsekin jätän helposti vastaamatta puheluihin, jos olen varattu tms. enkä oleta, että minunkaan puheluihini aina vastattaisiin. En todellakaan ala silloin lähettelämään viestejä tms, vaan soitan myöhemmin uudelleen.

Vierailija
22/33 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:15"]

En pysty ymmärtämään miksi joku ei vastaa puhelimeen kun se soi. Sitä vartenhan se on että siihen vastataan. Eihän sitä muuten voi tietää oliko asia tärkeä vai ei. Ei kaikki jaksa alkaa viestejä kirjoittamaan ja on asioita jotka on helpompi selittää puhumalla. Se on sitten kokonaan toinen juttu milloin voi vastata, aina ei voi olla tavoitettavissa.

[/quote]

Etkö yhtään millään pysty vaikka kuinka koettaisit? Toiset eivät ole hankkineet puhelintaan toisten huviksi vaan omaan käyttöön.

[/quote]

Jos puhelimeni soi niin oletan että jollakin on asiaa minulle ja olisi aika moukkamaista olla vastaamatta. Sama kuin sanoisi että painu hiiteen äläkä lähesty minua. Jollain voi olla ihan asiaakin, harvemmin tuntemattomat minulle huvikseen soittelevat. Vastaan myös siinä tapauksessa jos numeroa ei näy ollenkaan. Sitten tietysti olis eri asia jos jostain numerosta tulisi jatkuvasti häirikkösoittoja niin että ainoastaan lyötäisiin luuri korvaan ja haistateltaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun kusipäitä te olette ketkä ette vastaa puhelimeen?
Pelkäättekö te jotain vai onko teillä lääkitys päällä vai mitä? Sen nyt voi ymmärtää ettei keskellä yötä avaa ovea.

Vierailija
24/33 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaisin, jos tiedän soittajan aikeet?
Nimim. Joidenkin aika on oikeasti rahaa.

Vierailija
25/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti mullekin. Joku kauppias

Vierailija
26/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää markkinointikielto, kummasti vähenee nuo puhelut ja loppuihin voi vastata :) Ja oma numero salaiseksi. Näin itse olen tehnyt.

Vierailija
27/33 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti antakaa jokaisen ihmisen toimia puhelimen soidessa ihan miten itse parhaaksi kokee :D ihan naurettavaa sakkia.. ja tuo että " saatat levittää ystäväsi numeroa täällä". Jos joku näkee vaivaa soitella numeroihin,mistä täällä kysellään, nii onhan siinäkin vasta elämäntehtävä :D

Vierailija
28/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama numero soitti mullekki xd

Vierailija
29/33 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama numero soitti juuri tänään mullekkin... En vastannut

Vierailija
30/33 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:02"]

Mä oon aina ajatellut että jos on oikeaa asiaa laittaa viestin. Kaupustelijoille en vastaa koska ne nauhoittaa puhelut ja niitä soitetaan puhelinmyynnin työnhakijoille. Kiva.

[/quote]

Ai juuri se sinun puhelu? Etpä ole yhtään vainoharhainen, et...

Vierailija
31/33 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle soitti tämä henkilö tänää kolme kertaa ollessani koulussa en tiedä kuka on

Vierailija
32/33 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA-myntipalvelu

Vierailija
33/33 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus perustanut pienen firman, jonka voi luokitella lähinnä harrastustoiminnaksi. Sen vuoksi tietoni ovat kuitenkin kaikenlaisissa yrityslistoissa, mikä taas tarkoittaa sitä, että tavallisten kuluttajille suunnattujen markkinointisoittojen lisäksi saan myös yrityksille tarkoitettuja soittoja sekä kaikenkarvaisia kerjuusoittoja. Joka päivä tulee vähintään pari kolme myynti- tai kerjuusoittoa. Usein nämä soittajat ovat todella epätoivoisia ja sinnikkäitä, joten puheluista eroon pääseminen kohteliaasti ei ole ihan helppoa. Toki luurin voi kuvaannollisesti  lyödä korvaan eli katkaista puhelun kylmästi, mutta se ei ole kotikasvatukseni mukaista. Minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa tuhlattavaksi näihin joutaviin puheluihin. 

Otin juuri hetki sitten numerooni telemarkkinointikiellon. Saa nähdä toimiiko.