IHANAA KUN ON TUMMA MIES:-)
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:33"]Niin mun miehelläkin on. :)
[/quote]Siss täh!! Sun miehelläkin on? :@
On niitäkin valitettavasti ketkä ei ole saanut tummaa miestä ja ovat siitä vihaisia,kateellisia,pettyneitä ja katkeria. Kannattaisi olla tyytyväinen siihen kenet on saanut!
Jos kirjoittaisin että IHANAA KUN MULLA ON VAALEAIHOINEN MIES, niin heti tulisi vihaisia rasisti kommentteja.
Nyt ymmärrän miksi jotkut miehet värjää tukkansa tummaksi.
Ap on rasisti kun pitää tummia parempina.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:43"]Jos kirjoittaisin että IHANAA KUN MULLA ON VAALEAIHOINEN MIES, niin heti tulisi vihaisia rasisti kommentteja.
[/quote]Käänteistä, käänteistä...narsisseja narsisseja.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:33"]Niin mun miehelläkin on. :) [/quote]Siss täh!! Sun miehelläkin on? :@
[/quote]
Niin, minä. :)
Tumma ei tarkoita mustanaamaista vaan mustatukkaista.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:45"]Ap on rasisti kun pitää tummia parempina.
[/quote]Olet kateellinen,sori!
No nyt tääl rupes meuhuttaan sellaset naiset jotka ei saanut sitä tummaa unelmaansa.
Niin? On minullakin tumma mies. Tumma tukka, vihertävän ruskeat silmät, pitkät tuuheat ripset, tummat jalkakarvat ja käsikarvat. Eikä ole kalpea toisin kuin minä. Ihan suomalainen mies. Tumma mutta ei tummaihoinen :)
Valtaosa miehistä on ihania, väristä riippumatta :)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:17"]Valtaosa miehistä on ihania, väristä riippumatta :)
[/quote]On. Mut mitä "kesto kateelliselle" naiselle voi tehdä joka kyttää vihamaansa naista. Ei siedä ,että hänen miehensä ei ole yhtä komea kuin minun.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:17"]Valtaosa miehistä on ihania, väristä riippumatta :)
[/quote]On. Mut mitä "kesto kateelliselle" naiselle voi tehdä joka kyttää vihamaansa naista. Ei siedä ,että hänen miehensä ei ole yhtä komea kuin minun.
[/quote]Ei mitään. Mahdollisimman vähän pitää yhteyttä ,sillä siitä pääsee.
AP on selvästi lapseton ja petetty ylipainoinen nainen, tottakai mielipiteitä saa olla ja pitääkin. Luettuani tekstin tunsin vain katkeruutta kirjoituksessasi, toki voin olla väärässäkin. Itse olen sitä mieltä, että hankkikoot lapsen milloin haluaa kunhan rakastaa lastansa. Isompaa ja tärkeämpää kuin rakkaus ei ole olemassakaan ja siihen ei aina tarvitse rahaa,autoja taikka 10kpl koiria. Toki raha on eduksi, mutta ei rahalla rakasteta.
Niin mun miehelläkin on. :)