Tehohoidon kapasiteetti alkaa olla jo äärirajoilla, menkään nyt herranjestas ottamaan ne rokotukset!!!!
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/72b72b56-d2e1-40d3-b5cc-df91e985…
Sairaalahoitoon joutuvista 80% on niitä jotka ovat täysin rokottamattomia ja 12% yksi rokotus. Vain 8% tuplarokotettuja.
Kommentit (53)
Opettele arabiaa ja somaliaa ja mene valittamaan Itikseen asiaasi.
Kiinnostelee, että mikä osuus noista sairaalaan/teholle joutuneista on rokotevastaisia, rokottamattomia hoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostelee, että mikä osuus noista sairaalaan/teholle joutuneista on rokotevastaisia, rokottamattomia hoitajia.
Minua kiinnostaa normaalipainosten, nuorien ja perusterveiden osuus.
Olen odottanut kiireellistä leikkausta jo puoli vuotta, eikä leikkaus aikaa ole vieläkään annettu. Pakko myöntää, että minusta tämä tuntuu epäoikeudenmukaiselta.
En tule ottamaan rokotetta ja sillä selvä.
Ei rokotetta tule kirjoitti:
Ehkä hyväksyt sitten senkin että sinua ei oteta sairaalahoitoon koronan takia tai ainakin jos otetaan, niin suostut maksamaan ne kustannukset itse?
Älä unta näe! Ottaisinko myrkkypiikin itseeni vapaaehtoisesti? En ikinä!
Hakeudu sinä hoitoon hysteerikko!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hyväksyt sitten senkin että sinua ei oteta sairaalahoitoon koronan takia tai ainakin jos otetaan, niin suostut maksamaan ne kustannukset itse?
Pakkohan se on kaikkien hyväksyä, jos näin päätetään. En kuitenkaan pidättelisi hengitystä asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ok, jos myös sokerin, alkoholin, tupakan ja onnettomuuksien aiheuttamat haitat siirretään myös omasta lompakosta maksettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole AP mutta voitko lopettaa tämän paskanjauhamisen?. Kaikki maksaa veroja ja kaikille on silloin hoito. Riippumatta ottaako jotain kokeellista injektiota, josta todistetusti tulee esimerkiksi sydänlihastulehdusta. Kaikille on hoito jopa tämän foorumin ylensyöville naisille ja miehille. Diabetes 2 sakkia...
Paljos maksat ?
Entäs sitten se virallinen vastuu, mikäli näinkin tuoreesta rokotteesta tuleekin vakavia, jopa pysyviä haittoja ?
Otatko täyden vastuun kustannuksineen ?
Veikkaanpa, että vastuun kynnyksellä sinäkin pakenet, kuin rusakko pusikkoon, ja pakoilet vastuutasi vahingosta, johon sinut voidaan laskea osalliseksi ...
Joten ...
Tuki suusi.
Ääliö, ei tuo tarkoita sitä, että paikat on 80% täytetty koronapotilailla.
Kuusi. Uudenmaan alueella on tehohoidossa kuusi ihmistä.
Olisikohan aika laittaa vähän enemmän resursseja sairaanhoitoon jos se menee tiltiin kuudesta ihmisestä.
Teho-osastolla oli ilmeisesti neljä koronapotilasta kun maanantaina katsoin tilanteen. Ilmeisesti se on sitten täynnä? Kuinka monta niitä paikkoja oli ennen koronaa? 1-2?
Vierailija kirjoitti:
Tehohoitoa tarvitseva ihminen otetaan Suomessa hoitoon oli syy mikä tahansa. Elämme yhteiskunnassa, emme filosofisessa pähkinässä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus 2050 aikaisintaan saadaan tuommoinen järjestelmä, jos lähdetään aktiivisesti ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä unta näe! Ottaisinko myrkkypiikin itseeni vapaaehtoisesti? En ikinä!
On olemassa ihan rokotusohjelma, jossa rokotetaan vakavia sairauksia vastaan. Sinullekin se varmaan on lapsuudessa annettu, vaikket nyt asiaa muistakaan.
Eikö joku jo sanonut, että nyt rokottamista ei suositella vaan vaaditaan.