Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppimerkkien yhteensoveltuvuus irl

Vierailija
13.10.2021 |

Minkä horoskooppimerkkien olette havainneet soveltuvan toisilleen? Ei paperilla, mutta todellisuudessa. Itse olen nähnyt monta kaksosnainen-rapumies-paria, mutta kaksosmies-rapunainen onkin sitten katastrofi. Myös skorpioninaiset ja oinasmiehet ovat hyvinkin rakastuneita alkuun, mutta suhde yleensä päättyy parin vuoden päästä, syynä oinasmiehen uskottomuus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekopää olet. Ei näitä tarvitse montaa kertaa samaa aloitusta tehdä.

Vierailija
2/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle tuttavalle (oinaisnainen) oli deittimies naisen horoskoopin kuultuaan todennut "...vittumainen luonne..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle tuttavalle (oinaisnainen) oli deittimies naisen horoskoopin kuultuaan todennut "...vittumainen luonne..."

Itse olet tietysti.

Vierailija
4/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeet  ja hyvät löytyy joka merkistä.

Vierailija
5/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rapunainen ja pisimmät entiset suhteeni ovat olleet kaksosmiesten kanssa. Heillä vähän elämänhallinnan ongelmia ja ovat mustasukkaisia. En sanoisi katastrofiksi kuitenkaan. Huonoimmat suhteet ovat olleet skorpionien ja härkämiesten kanssa. Ihan hirveää kuraa. Nyt aviossa rapumiehen kanssa ja tulen olemaan hautaan saakka. Paras kaikista.

Kavereilla taas ollut huonoja suhteita rapumiesten kanssa eli ei ne horoskoopit mitään kerro ihmisestä.

Vierailija
6/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härät ja Neitsyet tulee toimeen hyvin, samoin Neitsyt+Neitsyt-kombot. Nämä on sellaisia pitkään kestäviä tasaisia suhteita.

Rapunaiset draamailee keskenään, rapumiehet tykkää maamerkkinaisista. Kaksosmiestä ei kestä kukaan, vaikka moni yrittää. Kauris-naiset jää sinkuiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi