Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnkinon karkkien hinnat on järjettömiä!

Vierailija
13.10.2021 |

Esim. Kismet-patukka 1,55 € (vrt. Tokmannilla 0,59 €, Prismassa 0,62 €)
Irtokarkit 12,90 €/kg jne...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI KARKIT JA SUKLAAT PITÄISI HINNOITELLA FINNKINON MALLIIN, NIIN SAATAISIIN HILLITTYÄ TÄTÄ SUOMEA PIINAAVAA KEHOPOSITIIVISUUS- / LÄSKIEPIDEMIAA.

Vierailija
42/47 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää mennä Finnkinoon syömään karkkia? Syö kotona.

Ainakin minulle se kuuluu siihen elokuvakokemukseen. Popparit, limsa ja ehkä vähän karkkia.

Olet omaksunut ylhäältä päin sinulle syötetyn "kokemuksen". Kaikki vain rahan vuoksi.

Ei se sinun kokemuksesi tähtitaivaan tuijottelusta ole yhtään sen parempi tms, vaikka onkin ilmaista.

Mikä ihmeen tähtitaivas. Kokeilkaa joskus elokuvaa ilman mässyttelyä. Kyse ei ole kuitenkaan verensokerin kohottelusta.

Miten sulle voi olla ongelma se että toiset tykkää syödä leffasta herkkuja? Kokeile sä joskus samaa niin huomaat että ihan kivaa se on.

Se on lähinnä erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin irtokarkkitarjous loppuviikolla on melkein aina 4.50 € - 4.95 €/kg.

Kohta taas läskit ämmät itkee, kun kukaan ei pyydä treffeille.

Vierailija
44/47 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika päivittää näitä hintoja tai palkkoja. Jos yksi ihminen menee katsomaan elokuvaa, ostaa siihen limun, popparin ja vähän karkkia niin aletaan puhua jo 30 eurosta!! Olisi kiva käydä elokuvissa, mutta kun näillä palkoilla pitäisi tehdä 6 tuntia töitä, että vois katsoa parin tunnin leffan niin ei kiitos. 

Vierailija
45/47 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupunkien teattereihin liput maksaa 10-12e. Joskus vähemmänkin. Ja saa tuoda omat eväät.

Vierailija
46/47 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ekaa kertaa kun mä oon käyny leffassa (ei kauhean kauan sitten) leffaliput oli alle 10e ?! Eli taas 10-15 vuoden kuluttua hinta tuplaantunut? 30€ leffalipusta😊

Vierailija
47/47 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä aika päivittää näitä hintoja tai palkkoja. Jos yksi ihminen menee katsomaan elokuvaa, ostaa siihen limun, popparin ja vähän karkkia niin aletaan puhua jo 30 eurosta!! Olisi kiva käydä elokuvissa, mutta kun näillä palkoilla pitäisi tehdä 6 tuntia töitä, että vois katsoa parin tunnin leffan niin ei kiitos. 

Koska limut, popparit ja karkit ovat tarpeellisia, ehkä säästää voisi itse elokuvalipusta? Jotenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä