Finnkinon karkkien hinnat on järjettömiä!
Esim. Kismet-patukka 1,55 € (vrt. Tokmannilla 0,59 €, Prismassa 0,62 €)
Irtokarkit 12,90 €/kg jne...
Kommentit (47)
Onko firma pörssissä? Onko sillä varaa maksaa työntekijöilleen hyviä liksoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ovat kieltäneet omat karkit? Kohta alkavat ruumiintarkastukset, jos salakuljetus on yleistä. Törkyhinnat kyllä karkeilla, kun ei tyydytä edes tuplahintoihin, vaan pitää olla triplahinnat.
Kohta on elokuvateatteriin salakuljetettava omia karkkeja ruumiinaukkoon piilotetussa kondomissa.
Meillä on kyllä keinomme.
T. Finnkino
Huh huh, onpas kallista...Joutsenon K-kauppias uusi irttarimyyntisysteeminsä.
Myi kaikki laarit tyhjiksi 0.99kg !!!
En itse kuitenkaan ostanut, ei makea oikein maistu.
Tokmannin irtokarkkitarjous loppuviikolla on melkein aina 4.50 € - 4.95 €/kg.
Ostakaa leffaeväät valitsemastanne kaupasta ja tuokaa elokuviin laukussanne. :) Finnkino on sanonut, että laukkuja ei tutkita eikä saliin tehdä mitään "ratsioita", että onko jollain omat eväät. :D Eli älkää tehkö "kiellosta" nyt jotain elämää suurempaa jos kerta yritys on sanonut rivien välistä, että omat eväät on silti ok, jos niitä ei heiluttele vasten työntekijöiden kasvoja että lälläslää toin omat.
Tulevaisuudessa taitaa olla niin, että elokuvateattereiden näytöksiin varataan aika netissä, ja syötävien sekä juotavien myynti paikan päällä lopetetaan kokonaan. Mukaan ei edelleenkään saa ottaa omia eväitä. Myös roskikset poistetaan, niin ei tule turhaa jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin alkaa olla leffalippujen hinnatkin.
Esim. Bond päivänäytös arkena (eli halvimmillaan) 16,40 €Onneksi on sarjaliput. Mutta jos niille ei ole käyttöä, niin onhan tuo yhden lipun hinta kyllä jäätävä.
Sarjalipuissa on maksimihinta, esim. 12,50 € ja joutuu maksamaan erotuksen, jos ei ole kalliimpi superlippu.
Käyn paljon elokuvissa ja tuo Superliput ovat ihan mahtavia. Ostan kahdeksan kerralla niin hinnaksi tulee 12,45. Sillä pääsen aivan kaikkiin näytöksiin ilman lisämaksua, jopa Imaxiin.
Mutta tosiaan tämä auttaa vain jos tykkää käydä elokuvateatterissa.
Ikinä en maksaisi tuota hintaa elokuvalipusta!
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, onpas kallista...Joutsenon K-kauppias uusi irttarimyyntisysteeminsä.
Myi kaikki laarit tyhjiksi 0.99kg !!!
En itse kuitenkaan ostanut, ei makea oikein maistu.
Mie ostin pari kiloa, tää kauppias keksii kyl hauskoja ja erikoisia juttuja yleensäkin.
Idearikas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ai ovat kieltäneet omat karkit? Kohta alkavat ruumiintarkastukset, jos salakuljetus on yleistä. Törkyhinnat kyllä karkeilla, kun ei tyydytä edes tuplahintoihin, vaan pitää olla triplahinnat.
"Ei tyydytä". Mitäpä veikkaat eroksi esim prisman ja finnkinon myytyjen karkkimäärien välillä? Kumpikohan pystyy helpommin pitämään matalia hintoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä Finnkinoon syömään karkkia? Syö kotona.
Ainakin minulle se kuuluu siihen elokuvakokemukseen. Popparit, limsa ja ehkä vähän karkkia.
Olet omaksunut ylhäältä päin sinulle syötetyn "kokemuksen". Kaikki vain rahan vuoksi.
Ei se sinun kokemuksesi tähtitaivaan tuijottelusta ole yhtään sen parempi tms, vaikka onkin ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulle se kuuluu siihen elokuvakokemukseen. Popparit, limsa ja ehkä vähän karkkia.
Olet omaksunut ylhäältä päin sinulle syötetyn "kokemuksen". Kaikki vain rahan vuoksi.
Ei se sinun kokemuksesi tähtitaivaan tuijottelusta ole yhtään sen parempi tms, vaikka onkin ilmaista.
Mikä ihmeen tähtitaivas. Kokeilkaa joskus elokuvaa ilman mässyttelyä. Kyse ei ole kuitenkaan verensokerin kohottelusta.
Surkuhupaisinta oli joskus nähdä leffateatterin sisällä mainos ""ateriasta"", joka sisälsi juoman ja pop cornit.
Vierailija kirjoitti:
Sais loppua syöminen leffassa kokonaan, inhottavaa kuunnella pussien rapinaa ja mahdollisesti maiskutusta.
Sen sijaan on mielestäni turha parkua siitä et omien karkkien vieminen on kielletty. En voi esim. kahvilaankaan mennä omien eväiden kanssa. Jos ostan kupin kahvia ja kaivan kassista esiin Lidlin rahkataskun niin taatusti siitä tarjoilija huomauttaa. Ahdasmielisempi pyytää poistumaan.
Siellä kahvilassa saat kuitenkin vaikka katsella elokuvaa omalta laitteeltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on elokuvateatteriin salakuljetettava omia karkkeja ruumiinaukkoon piilotetussa kondomissa.
Itse olen vielä ovelampi. Ahmin omat karkit ovella ja salakuljetan mahalaukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tähtitaivas. Kokeilkaa joskus elokuvaa ilman mässyttelyä. Kyse ei ole kuitenkaan verensokerin kohottelusta.
Miten sulle voi olla ongelma se että toiset tykkää syödä leffasta herkkuja? Kokeile sä joskus samaa niin huomaat että ihan kivaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Mä tuon omat eväät. Kuka niitä siellä salin pimeydessä kyttää :D
No minä kyttään ja ilmoitan tällaisista rikkeistä.
Niin, koska elokuvateatterit eivät saa tuottoja pääasiassa niistä elokuvalipuista, vaan juuri niistä oheistuotteista.