Mies ei herättänyt teiniä kouluun, vaikka tämä nukkui pommiin
Ihmettelin, että miksi teinin pyörä on vielä ajotiellä ja mies sanoi, että siellä se nukkui äsken, ei viitsinyt herättää, koska teinin oma vika. Minulta paloi käämit ja kävin herättämässä teinin, joka lähti kasin aamuun 30 minuuttia myöhässä. Mies vain selittää, että teini saa itse herätä. Raivostun kohta. Toivottavasti koulu on armollinen.
Kommentit (26)
arvattavasti teini valvoi puhelimen / koneen ääressä aamuyöhön
Ettekö te idiootit koskaan istu illallisen aikana (tai päivällisen tai miksi ikinä sitä kutsutaan teillä) yhdessä eikä kukaan teistä saa suutaan auki sanoakseen mitä haluaa? Mies ei saa teinille suoraa sanotuksi että sinun ikäisesi herää itse? Sinä et saa sanotuksi että äidinvelvollisuutesi on herättää perhe? Tehkää suunnitelma, kompromissejä! Se teini mukaan keskusteluun! Kattilankansien paukuttaminen kello 6 aamulla tuo ratkaisun moneen ongelmaan koska se pakottaa monet etsimään vaihtoehtoja joita sinulle ehdotetaan. Järki käteen!
Vauva-palstalaisilla on jostain syystä maailman saamattomimmat, ilkeimmät ja tyhmimmät miehet, kun näitä aloituksia lukee…
0/5
antaa teinin itse heräätä nii oppiii sit ei nukkuta pommiin
Voi kamala, myöhästyi koulusta! Kannattaisi AP miettiä asioiden mittasuhteita.
Oi, pitkään aikaan ei oo tainnut ollakaan näitä "mies-teini" draamoja täällä. Pitikö kauankin miettiä tällä kertaa juonta? Vinkki seuraavaan; vaikka joku aamupalakeissi.
Mitä varten se teinin pyörä sielä ajotiellä oli, hupsis.