onko kaikki audilla ajelevat rikkaita?
Uteliaisuuudesta kyselen, te kellä on uudehko Audi v2010 eteenpäin, oletteko kaikki rikkaita, vai ajeleeko ihan normitulosetkin audilla? Tai mitä ajattelette uusilla audeilla ajelevista?
Kommentit (50)
Meillä A4 Tdi Quattro Avant vm.2010. Minä duunari yliopistolla (n. 2200€ brutto/kk), mies DI 4400€/kk, eli ei olla rikkaita, ok toimeentulevia. Asuntolainaa jälellä jotain 80t€, auto ostettu uutena käteisellä (säästeliäs mies.. ;) ).
Vanhahan tuo auto alkaa olla mutta tykätään kovasti, hyvä ajaa, miellyttää silmää ja ei ole ollut vikoja. 4 Audi meillä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:50"]
Minulla on 2 veljeä, jotka ostavat joka vuosi uuden Audin tai Bmw:n.
[/quote]
Harvinaista, että samaan perheeseen on sattunut kaksi pieni munaista.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:38"] Kyllä! Katsokaapa joskus rekisterikilven tunnuksen kautta trafin tiedot, velkaa velkaa ja audit on rahoitusyhtiöiden nimissä! :D [/quote] Varmaan valtaosa isoista Audeista on työsuhdeautoja, eli työnantaja liisaa autot rahoitusyhtiöltä. [/quote] Tätä juuri olisin itsekin sanonut. Työpaikan pihalla on audeja riviksi asti, mutta työsuhdeautoja ovat. Ei auto rahoitusyhtiön nimissä välttämättä tarkoita velkaantunutta omistajaa.
[/quote]
ainakin ap:lla kiinnostaa. Ja trafi ilmoittaa auton OMISTAJAN ja HALTIJAN eli omistaja rahoitusyhtiö jne.
Me maksettiin OMA Audi käteisellä. 30 000€. Eikait se muuten olis oma?!?
No ap:ta kiinnostaa, koska olisi mahdollisuus ostaa v2012 kivannäköinen Audi, mikä miellyttää silmää ja olen semmoisesta pitkään haaveillut. En halua vaikuttaa pröystäilevältä pelleltä koska en sitä ole. Olen sh. Haluan vaan tietää mikä mielikuva ihmisillä on. Viesti oli tarkoituksella huomiota herättävässä muodossa jotta vastaajia tulisi.
Rakkautta! -ap
Lisäten tähän vielä että autoista en tajua mitään :) -ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:04"]
Me maksettiin OMA Audi käteisellä. 30 000€. Eikait se muuten olis oma?!?
[/quote]
Mikä malli on noin halpa uutena? Käytetyn osto se vasta köyhän merkki on. Ostaa nyt muiden vanhoja tavaroita, tosin onhan kirpputorikin ihan yes.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:06"]
No ap:ta kiinnostaa, koska olisi mahdollisuus ostaa v2012 kivannäköinen Audi, mikä miellyttää silmää ja olen semmoisesta pitkään haaveillut. En halua vaikuttaa pröystäilevältä pelleltä koska en sitä ole. Olen sh. Haluan vaan tietää mikä mielikuva ihmisillä on. Viesti oli tarkoituksella huomiota herättävässä muodossa jotta vastaajia tulisi. Rakkautta! -ap
[/quote]
Mitä väliä mitä muut ovat autostasi mieltä? Jos hinta on oikea ja itse siitä pidät niin siitä vaan.
Itse harkitsen toiseksi autoksi Audia tällä hetkellä.
En tiedä ovatko rikkaita vai köyhiä, mutta ainakin ovat ääliöitä.
Olin etsimässä 2000-luvun farmarimallista autoa automaattivaihteisena ja isolla moottorilla ja huomasin että myynnissä on vaikka kuinka paljon V6-moottorilla varustettuja audi A4:ia ja A6:ia ihan parilla tonnilla.
Nuo on uutena maksaneet aika hitosti, nyt uusi vastaava A6 maksaa 80.000 niin jopa ranskalaiset autot on pitäneet arvonsa paljon paremmin kuin audit. Pitää aika mäntti olla että audin ostaa.
37: höpöhöpö. Ajele vaan rauhassa nyt sillä Meganellasi. Hyvin ollaan Audeistamme aina saatu rahaa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:15"]
37: höpöhöpö. Ajele vaan rauhassa nyt sillä Meganellasi. Hyvin ollaan Audeistamme aina saatu rahaa.
[/quote]
Hyvin olette saaneet, mutta helvetin hyvin olette maksaneet. Olette niitä jotka mättää rahapeliin 100€ ja ottavat 50€ ulos ja luulee voittaneensa 50€...unohtuu kokonaan se 100€ mikä sinne meni.
Uudet Audit on kai aika hinnakkaita, eli kai niillä hyvin toimeentulevat enempi ajelee. Mikäs siinä, kelpais mullekin uusi Audi jos olis varaa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:38"]
Kyllä! Katsokaapa joskus rekisterikilven tunnuksen kautta trafin tiedot, velkaa velkaa ja audit on rahoitusyhtiöiden nimissä! :D
[/quote]
Varmaan valtaosa isoista Audeista on työsuhdeautoja, eli työnantaja liisaa autot rahoitusyhtiöltä.
[/quote]
Tätä juuri olisin itsekin sanonut. Työpaikan pihalla on audeja riviksi asti, mutta työsuhdeautoja ovat. Ei auto rahoitusyhtiön nimissä välttämättä tarkoita velkaantunutta omistajaa.