Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaikeus yksinäisillä on ladata se Tinder?

Vierailija
12.10.2021 |

Kaikki kuitenkin tietää mistä se yksinäisyydestä valittavien yksinäisyys johtua vaikka nämä eivät sitä sano tai suostu myöntämään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin itselleni Tinder- profiilin. Ensimmäisen päivän aikana sain mätsin Heikki Lampelan kanssa ja totesin että tämä ei ole mun juttu ja poistin profiilini.

Vierailija
42/45 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tinder maksullinen?

Niin. Onko se maksullinen❓. Mitä tässä on alapeukutettavaa?

Ei ole. Voi halutessaan maksaa jostain lisäjutuista, mutta ilmaisella versiolla pärjää hyvin.

99% miehistä pärjää sen ekat kaksi päivää, sen jälkeen profiiliä ei näytetä juuri kellekkään jollei maksa. Maksavat profiit kun menevät jonossa ohitse.

Kiitokset asiallisista tiedoista. Täytynee kokeilla ilmaista versiota. En kylläkään ole erittäin hyvä enkä varsinkaan täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustin itselleni Tinder- profiilin. Ensimmäisen päivän aikana sain mätsin Heikki Lampelan kanssa ja totesin että tämä ei ole mun juttu ja poistin profiilini.

Käsittämätöntä, että pyyhkäisit hänet oikealle.

Vierailija
44/45 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tinderissä muutaman vuoden ja sain sieltä pelkkää mielipahaa kun miehille kelpasin vain kertapanoon. Olen mielummin täysin yksin kuin miesten mälliämpärinä.

No hei, jos annat ekalla kerralla, no onko tuo ihmeellistä? Lisäksi, tajusitko, että tykkäsit vain niistä miehistä jotka käyttävät naisia ämpäreinä, etkä niistä parjatuista "kilteistä" miehistä?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta mitä tarkoittaa se, jos aikuinen on "kiltti"? 

Kiltti on tämän palstan koodisana miehille, joilla ei ollut lapsena kavereita ja jotka viettivät nuoruutensa ja viettävät nyt aikuisuutensa betonikuutiossa pelaten ja tätä palstaa hakaten. Joka toisessa keskustelussa ihmettelevät, miksi heidän kaltaisensa kiltit miehet eivät kelvanneet, ja joka toisessa suoltavat naisvihaa.

Kilttejä heistä tekee kuulemma se, etteivät ole koskaan hakanneet naisia. Johtuu vain siitä, etteivät ole päässet lähietäisyydelle, koska se viha mikä heissä on, on pelottavaa.

Vierailija
45/45 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pano ei yksinäisyyttä poista.

Kävin kuitenkin katsomassa. Olisiko ollut sopivan ikäisiä miehiä vajaat 10 lähialueella, sitten timber sanoi ettei sulle tarjoilla enää. Niissäkin ties mitä irvistelijää ja yksi näytti kuin olisi ollut kusella jossain rotuaarilla.

Juu ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan