Mies toivon tyokalupakkia
Joululahjaksi. Sanoin kylla, etta en valttamatta osaa ostaa hyvaa. Miehet, tai naiset, minkalainen on hyva tyokalupakki, joka ei siis ole liian pieni tai muuten vaan huono? Eli sisaltaa myos tyokaluja. Ja mista niita saa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:40"]Jos mies toivoi pakkia, niin miksi työkaluja kauppaatte? Aikuisella on varmasti jo kerättynä tarvittavat työkalut ja haluaa niille hyvän pakin säilytystä varten. Oletan, että sellaisen kannettavan, että voi siirtää työkalut olohuoneeseen tai missä nyt yleensäkin on jotain korjattavaa. Harva tarvitsee pyörillä kulkevaa jättikaappia. Ja jos tarvitsee niin sellainen on sen jo itse varmasti hankkinut.
Ehdotan sellaista ikiaikaista metallista jossa aukeaa monta kerrosta näkyviin kerralla.
[/quote]
itse ainakin ymmärsin, että pakin täytyisi sisältää työkalujakin.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:08"]Parhaimman pakin saat, kun ostat työkalut erikseen, mutta K-raudasta löytyy kyllä ihan kohtuullisia valmiitakin, jos miehellä ei omasta takaa työkaluja löydy. T. Remonttitaitoinen ja työkalut omistava sinkkunainen.
[/quote]
Kyllä näin on, osta työkalut erikseen, mutta K-rauta on kyllä kallis kauppa. Bahcoa ja Am-proa löydät vaikka Honkkarista tai Puuilosta. Minulla on Bauhausin Herkules-merkkinen hylsysarja, sain sen pilkkahintaan vähänkäytettynä ja aluksi sille vähän tuli ehkä naureskeltua, mutta en minä sitä ole rikki saanut, en edes metrin jatkovarrella, mitä ei räikän kanssa koskaan pitäisi käyttää.
K-raudassa on ollut jo useampana vuonna aika hyviä tarjouksia näin joulun alla Bahcon-seteistä, kannattaa ainakin käydä katsomassa tarjonta. Ostin miehelle viime vuonna jonkun lähes 100 osaisen Bahcon hylsysarjan ja on ainakin tykännyt käyttää.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:40"]Jos mies toivoi pakkia, niin miksi työkaluja kauppaatte? Aikuisella on varmasti jo kerättynä tarvittavat työkalut ja haluaa niille hyvän pakin säilytystä varten. Oletan, että sellaisen kannettavan, että voi siirtää työkalut olohuoneeseen tai missä nyt yleensäkin on jotain korjattavaa. Harva tarvitsee pyörillä kulkevaa jättikaappia. Ja jos tarvitsee niin sellainen on sen jo itse varmasti hankkinut.
Ehdotan sellaista ikiaikaista metallista jossa aukeaa monta kerrosta näkyviin kerralla.
[/quote]
itse ainakin ymmärsin, että pakin täytyisi sisältää työkalujakin.
[/quote]
Kyllä se peltinen pakki on kaikkein paras, se sisältää työkalut kun siihen ostaa ne.
Eikö Bahco ollut ennen lähes ammattimerkki ja vain kalliita työkaluja?
Nythän niilläkin on halpis kamaa... http://www.protools.fi/kasityokalut/hylsysarjat.html
Eli pelkällä kalliita myymällä ei taida pärjätä, myydäänkö nykyään vanhalla nimellä B-laatua ja halpaa?
Bahcon kalliit on nykyään Bahco Belzer nimellä.
Miehenä ja jonkinlaisena korjaamoalan ammattilaisena toivon, ettei tyttöystäväni ostaisi minulle lahjaksi minkäänlaista työkalua, vuosien mittaan sitä tulee jotenkin ronkeliksi. Toisaalta joskus löytää halvallakin kohtuulaatuisia vehkeitä, mm Bilteman räikkälenkit, niissä on 10 vuoden takuu ja yhden olen saanut rikki. Tietenkin sain uuden tilalle.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:04"]
Eikö Bahco ollut ennen lähes ammattimerkki ja vain kalliita työkaluja?
[/quote]
Oli ja näillä halvoilla ei ole mitään samaa kun merkki niiden entisten kanssa. Valitettavasti kaikki ei sitä tajua, vaan luulee saavansa halvalla huippua, kun nimi on Bahco. Tosin pitäisi se hinnoista huomata että "hieman" on tainnut laatu tipahtaa.
Jos mies toivoi pakkia, niin miksi työkaluja kauppaatte? Aikuisella on varmasti jo kerättynä tarvittavat työkalut ja haluaa niille hyvän pakin säilytystä varten. Oletan, että sellaisen kannettavan, että voi siirtää työkalut olohuoneeseen tai missä nyt yleensäkin on jotain korjattavaa. Harva tarvitsee pyörillä kulkevaa jättikaappia. Ja jos tarvitsee niin sellainen on sen jo itse varmasti hankkinut.