Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAYS:n ylilääkärin hätähuuto: "En tiedä miten influenssakaudesta selvitään." OTTAKAA NYT INFLUENSSAROKOTUS!!!!!!

Vierailija
12.10.2021 |

https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000008300532.html?utm_medium=pr…

Kohta potilaita on parkkialueetkin täynnä, jos suomalaiset eivät älyä ottaa influenssarokotusta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut influenssa rokotusta ja olen 50-vuotias. Olen sairastanut yhden influenssan 25-vuotiaana. Oli kamala tauti mutta ilmeisesti sain tuosta jotain vastetta, koska influenssaa en ole tuon jälkeen sairastanut. Enkä ota korona lammasrokotetta. Mun puolesta THL voi syyllistää ja suoltaa suustaan ihan mitä tykkää, minulla on kuitenkin omat aivot millä ajatella. En tarvitse siihen valtiovaltaa enkä THL:llää.

Vierailija
22/23 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämä kertoo vain ja ainoastaan suomalaisen terveydenhuollon surkeasta tilasta. Sairaanhoito kyykkää ja pahasti jo muutamasta koronapotilaasta.

Edes kahdessa vuodessa ei olla tehty yhtään mitään jotta kapasiteettia saataisiin nostettua (tuodaan lisää hoitajia ulkomailta etc).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa huutaa, että ottakaa, kun rokotteet loppuu muutenkin ihan taatusti kesken. Itse jätän ihan suosiolla ottamatta kun olen tähänkin asti pärjännyt ilman. Varmasti löytyy joku minua tarvitsevampi.