TAYS:n ylilääkärin hätähuuto: "En tiedä miten influenssakaudesta selvitään." OTTAKAA NYT INFLUENSSAROKOTUS!!!!!!
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000008300532.html?utm_medium=pr…
Kohta potilaita on parkkialueetkin täynnä, jos suomalaiset eivät älyä ottaa influenssarokotusta.
Kommentit (23)
Meidän luontainen elimistön puolustuskyky halutaan tuhota, miksi?
Miten ihmiskunta onkaan pärjännyt ilman influenssa rokotteita viimeiset kymmenet tuhannet vuodet?
Heikoimmat kuolevat aina ennenaikaisesti, tavalla tai toisella, se on muuttumaton luonnonlaki läpi luomakunnan. Eikä heikoin tarkoita aina päällepäin heikoimman oloista.
Tämä järjettömyyksiin menevä yli hygienisyys ja rokotukset tekee meistä entistä heikompia kestämään tulevia pandemioita tai tavanomaista influenssaa.
Toki ymmärrän nämä rokotukset aidosti riskiryhmäläisille, muiden osalta en alkuunkaan.
Olenko ainoa kelle tuli mieleen että kun pelottelut ja uhkailut ottaa koronarokote ei toiminut niin nyt sitten tuputetaan influenssarokotetta mutta kun sen menee ottamaan niin laitetaankin koronapiikki...
Kauheeta huutoo. Oon sotella töissä, eikä ainakaan minun korvaan ole vielä kantautunut, että saisi jo influenssarokotetta.
Vai onko mulla menny ohi? Tuntuu et mistä lukee ja mitä lukee, nii korona korona korona korona sitä ja korona korona tätä.
Yhden kerran oon ottanut influenssapiikin. Sinä talvena olikin sitten ärhäkämpi flunssa. Juu kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta huutoo. Oon sotella töissä, eikä ainakaan minun korvaan ole vielä kantautunut, että saisi jo influenssarokotetta.
Vai onko mulla menny ohi? Tuntuu et mistä lukee ja mitä lukee, nii korona korona korona korona sitä ja korona korona tätä.
Ruotsissa tästä huudeltiin jo aikaisemmin kuin Suomessa. Hirveä listaus oireista, joihin kuului kovien flunssaoireiden lisäksi mm. aivoverenvuoto jne...
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa kelle tuli mieleen että kun pelottelut ja uhkailut ottaa koronarokote ei toiminut niin nyt sitten tuputetaan influenssarokotetta mutta kun sen menee ottamaan niin laitetaankin koronapiikki...
Ajattelen aivan samoin. Tämä koronarokotevouhotus on saanut todella epäileväiseksi...
Ja kun mietitään tosiasiaa, että influenssarokote valmistetaan edellisen vuoden viruskannan perusteella, ja viime vuonna influenssaa ei ollut lainkaan (!!), niin tuo tämänvuotinen influenssarokote olisi samaa kantaa kuin viime vuotinen.
En ota.
Vierailija kirjoitti:
SE ROKOTEVITTUO TETAAN. SE OTETAAN, SAAAATANA.
ÄLÄ LUULE ETTÄ ROKOTETTA OTAN! PÄÄTÖKSEN TEEN MINÄ ET SINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen aivan samoin. Tämä koronarokotevouhotus on saanut todella epäileväiseksi...
Ja kun mietitään tosiasiaa, että influenssarokote valmistetaan edellisen vuoden viruskannan perusteella, ja viime vuonna influenssaa ei ollut lainkaan (!!), niin tuo tämänvuotinen influenssarokote olisi samaa kantaa kuin viime vuotinen.En ota.
Ottakaa nyt kuitenkin lääkkeenne edes.
Tuntuu vähän siltä että ainakin Tyksin, Taysin ja Hussin lääkärit tarvitsisi piikin neutrolepteja niin psykoottinen vouhkaaminen medioissa vähenisi.
kuinka moni ilkeän lääkärin ja hoitovirheen uhri uskoo yhtään mitään viestintää terv keskusten taholta.
Hain jo rokotteen yksityiseltä. Olihan jonoa. Tulevat loppumaan taas. Ihan hyvä, kun ei kaikille kelpaa. Näitä tosiaan vaan 2 miljoonaa. Ei riitä kaikille. Huomatkaa, että nyt lähipiiri ei saa ilmaiseksi. Siis esim. neuvolasta ei saa aikuiset, kun lapsi rokotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun mietitään tosiasiaa, että influenssarokote valmistetaan edellisen vuoden viruskannan perusteella, ja viime vuonna influenssaa ei ollut lainkaan (!!), niin tuo tämänvuotinen influenssarokote olisi samaa kantaa kuin viime vuotinen.En ota.
Kyllä infulenssaa oli viime vuonna. Siitä ei vain uutisoitu tämän korona vouhotuksen vuoksi.
Hoitaja
Influenssarokote tehdään kaiketi sen perusteella, mikä virustyyppi riehuu kesän aikana eteläisellä pallonpuoliskolla. Siellähän on talvi ja influenssakausi, kun meillä kesä.
Koronasta on vaikea saada omakohtaista näkemystä muutoin kuin melko suppeana sen mukaan millainen tautimuoto sattuu lähipiirissä sairastuneilla olemaan. Se pahin muoto kun ei ole meidän silmissämme ja joukossamme, vaan hoito tapahtuu sairaalan suljettujen ovien takana. Henkilökunta näkee nekin ja tietää paremmin, millaisesta taudista on kysymys.
Rakentajilla on vitsi, että talon rakentamisurakan hinta tuplaantuu, jos isäntä on auttamassa. Tarkoittanee maallikon mestaroinnin tietotasoa. Voi vain kuvitella millaisin tuntein terveydenhuollon väki lukee nettipalstojen kaikkien alojen erikoisaasintuntijoiden mesomista. Ehkä naurattaa tai itkettää tai molempia yhtäaikaa. Ja tumpeloiden mestarointi työmaalla lienee yhtä tuskastuttavaa niin rakentajilla kuin terveydenhuollossakin. Luulen. Opettajilla lienee sama homma kaikkien pikku janipettereiden besserwisservanhempien kanssa, voisin kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisivat lisää hoitajia.
Hoitajia ei ole. Ei ole mistä ottaa.
Ymmärtäkää nyt, siellä ei ole kohta ketään teitä hoitamassa.
Minkä firman rokotteita on tarjolla? Piikki ei kiinnosta, mutta voisin ostaa osakkeita.
Palkkaisivat lisää hoitajia.