Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko normaali isä?

Vierailija
09.12.2014 |

Tykkään tehdä kotitöitä. Vaimo opiskelee ja meillä on iso perhe. Itse käyn töissä. Työkaverit ihmettelee minun intoa kotitöihin. Itse haluan antaa vaimolle opiskelu rauhan ja sen takia touhuan kotona. Ahdistaa nuo ihmettelyt. Miksi isä ei saa pestä pyykkiä, imuroida, mopata, laittaa ruokaa ym.?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se muille kuuluu mitä teet? Jonkun nekin hommat pitää tehdä, että arki pysyy kasassa.

Vierailija
2/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmalta kuulostat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOT IHANA!

Vierailija
4/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittaa juuri lapsia nukkumaan. Iltasatua lukemassa :) Ei minusta ollenkaa omituista. 

Vierailija
5/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, on miehiä, jotka tykkäävät kotitöistä ja tekevät niitä, mutta että sä teet niitä vain sen vuoksi, että vaimo opiskelee ja kerrot siitä työkavereille tms on outoa.

Vierailija
6/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ottaisin mieluummin tosimiehen enkä mitään nössykkää. Katoais halut jos näkis miehen jotain pyykkiä laittamassa... :/

Vierailija
7/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:12"]

No mä ottaisin mieluummin tosimiehen enkä mitään nössykkää. Katoais halut jos näkis miehen jotain pyykkiä laittamassa... :/

[/quote]

Ja samalla nauttisit siitä kun saisit marttyyrina raivota sille kuinka ei taaskaan ole tehnyt mitään.

Vierailija
8/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä ja huomioon ottavalta puolisolta.
Se että mies osaa laittaa pyykkikoneen päälle, ei tee miehestä mitään nössykkää.
Se että mies ei osaa mitään koti hommia,
saa aikaan kuvan mamman pojasta.
älä välitä siitä mitä muut puhuvat, Se on heidän häpeänsä jos eivät laiskuuttaan viitsi.

Vierailija
9/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti sanottuna: Olet hieno mies.

Vierailija
10/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta käytöksessäsi on havaittavissa huolestuttavan paljon naisellisia piirteitä. Pyykin peseminen ja ruuan laittaminen ovat jo vuosikausien ajan kuuluneet luonnollisesti naisten tehtäviin eikä tehtäviä pidä sekoittaa. Itse arvostan naisia siinä missä he ovat luonnollisesti hyviä eli siivoaminen, ruuanlaitto joissain tapauksissa sekä suvun jatkaminen/seksi. Heikompien fyysisten ominaisuuksien vuoksi myös naisten työssäkäyminen on arveluttavaa ellei tarkoiteta selkeästi hygieniapuolen tai, tällä hetkellä ikävä kyllä laittoman, prostituution harjoittamisesta. Nykyaikana tuntuu, että nämä itsestään selvät roolit ovat sekoittuneet liiaksi. Mielestäni sinulla on vakavan itsetutkiskelun paikka.

Vierailija
11/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia on monta, ota heidätkin tekemään niitä kotitöitä, että osaavat sitten aikuisina. Ei koulu kaikkea opeta.

Vierailija
12/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Oikeastiko? Että alkaisit pihtaamaan jos miehesi laittaisi kalsareitaan ja paitojaan narulle kuivamaan? :-D Mistä muista asioista halusi katoaisivat? Katoaisivatko ne jos mies tyhjentää tiskikonetta? Imuroi? Vaihtaa lakanoita? Pesee pönttöä? Hauska olet! :)

Vierailija
13/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten kultainen olet :) vaimosi on todella onnekas kun hänellä on kaltaisesi mies!

Vierailija
14/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö myös imuroida naapurisi miehen alakerran? Monestikko viikossa tyhjennät säkit? Onnea! Otat askelia kaapista ulos.

Vierailija
15/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suorastaan häädän vaimon pois kotoa kun kotona oon. Olen paljon pois työn takia ja arjen pyörittäminen on hyvin pitkälti vaimon harteilla. Menkööt vaikka bilettää, shoppailee tai ihan mitä vaan, pitäähän sille ihan omaa aikaa antaa! Enemmän kuin mielellään jään muksun kanssa kotiin elään "normielämää"
En sit tiedä olenko normaali 30v mies :-)

Vierailija
16/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:28"]Minusta käytöksessäsi on havaittavissa huolestuttavan paljon naisellisia piirteitä. Pyykin peseminen ja ruuan laittaminen ovat jo vuosikausien ajan kuuluneet luonnollisesti naisten tehtäviin eikä tehtäviä pidä sekoittaa. Itse arvostan naisia siinä missä he ovat luonnollisesti hyviä eli siivoaminen, ruuanlaitto joissain tapauksissa sekä suvun jatkaminen/seksi. Heikompien fyysisten ominaisuuksien vuoksi myös naisten työssäkäyminen on arveluttavaa ellei tarkoiteta selkeästi hygieniapuolen tai, tällä hetkellä ikävä kyllä laittoman, prostituution harjoittamisesta. Nykyaikana tuntuu, että nämä itsestään selvät roolit ovat sekoittuneet liiaksi. Mielestäni sinulla on vakavan itsetutkiskelun paikka.
[/quote] :D Oletko tosissasi?

Vierailija
17/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies!

Vierailija
18/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:53"]Itse suorastaan häädän vaimon pois kotoa kun kotona oon. Olen paljon pois työn takia ja arjen pyörittäminen on hyvin pitkälti vaimon harteilla. Menkööt vaikka bilettää, shoppailee tai ihan mitä vaan, pitäähän sille ihan omaa aikaa antaa! Enemmän kuin mielellään jään muksun kanssa kotiin elään "normielämää"
En sit tiedä olenko normaali 30v mies :-)
[/quote] Joillakin naisilla on käynyt tuuri koska ovat saaneet fiksun miehen. Kuulostat juuri sellaiselta.

Vierailija
19/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sori mutta todistin juuri tässä päivänä eräänä tapahtumaa jota en aiemmin ollut kohdannut. Tiskaava mies. Oli muuten seksikästä.

Vierailija
20/39 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että tämä aiheuttaa keskustelua. Itse näin kotona mallin, missä äiti joutui tekemään kaiken. Se vaan tuntuu vielä nykyäänkin olevan yleistä, ettei mies saa tehdä kotitöitä ilman leimautumista homoksi. Itse haluan jakaa nämä arjen työt vaimoni kanssa. Vaimon opiskellessa olen ottanut käytännössä täydellisen vastuun kotitöistä. Aikanaan vaimo hoiti kodin yksin, kun olin komennuksilla. Nyt näinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi