Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen salarakas vei minun harrastuksen

Itkuinensurku
12.10.2021 |

Sain mieheni kiinni että petti minua puoli tutun naisen kanssa. Meillä pienet lapset ja naisellakin lapset ja mies. Suhde oli kestänyt jonkin aikaa ja kummatkin hyvin aktiivisesti viestitteli toisilleen hyvin pervoja juttuja.
Olimme mieheni kanssa tavanneet harrastuksen parissa ja samassa harrastuksessa tämä nainenkin. Minun ainoa harrastus on nyt pilalla :( olen harrastanut tätä jo 15 vuotta satsannut välineisiin n. 1000€ ja nyt en vain pysty täysi painoisesti harrastamaan, kun pelkään törmääväni tähän naiseen. Harrastus on sellainen että joutuisimme ottelemaan vastakkain, jos sattuisimme samalla kertaa paikalle. Pelkään että alkaisin itkemään tai jotain pahempaa. Tämä nainen käy aktiivisesti harrastamassa ja minä joudun kärsimään. Tuntuu todella epäreilulta! Jos haluan toisen harrastepaikan joutuisin ajamaan n. 100-150 km ylimääräistä, mikä ei onnistu arkena, pienten lasten äitinä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt väliä miten mun parisuhteen kävi!! Olen onnellinen että sain tietää totuuden miehestä. Mua ärsyttää eniten mun rakas harrastus. Itkettää jäädä yksin (lasten kanssa) kotiin joka ilta, kun mä en pääse harrastamaan. Muutakaan mielekästä en oo löytänyt ja rahallisesti paljon kiinni tuossa :(

Asiasta on vuosi ja tuntuu mahdottomalta kohdata tätä naista

AP

Et siis ole vuoteen käynyt harrastamassa? Mitä mies tekee kaikki illat? Eikö osallistu lasten hoitoon ollenkaan?

Vierailija
22/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt väliä miten mun parisuhteen kävi!! Olen onnellinen että sain tietää totuuden miehestä. Mua ärsyttää eniten mun rakas harrastus. Itkettää jäädä yksin (lasten kanssa) kotiin joka ilta, kun mä en pääse harrastamaan. Muutakaan mielekästä en oo löytänyt ja rahallisesti paljon kiinni tuossa :(

AP

Olisko aika jo aikuistua?

Niin aikuiset pääsee näistä asioista yli ja jatkaa sitä elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun vika osittain että mies petti. MINÄ OLIN RASKAANA JA SYNNYTYKSEN JÄLKEEN EN OLLUT TARPEEKSI NOPEASTI SIINÄ KUNNOSSA ETTÄ MIES OLISI SAANUT SEKSIÄ.

Olisi vaan ilmeisesti pitänyt pelastaa perhe nielemällä kyyneleet, kestämällä kipu ja antaa miehen repii tikit auki, kun ei voinut herra muutamia viikkoja antaa minun toipua.

Vierailija
24/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

VMP

Vierailija
25/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestä kohtaus harrastuspaikalla ja hauku kovaäänisesti eukko lyttyyn niin että kaikki saavat tietää mitä hän on tehnyt. Turhaan sinä pelkäät ja häpeät, et sinä ole tässä pettänyt.

Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa, joten kyllä aloittajalla on ihan peiliin katsomisen paikka miten hän on laiminlyönyt suhdettaan.

Jokaisessa suhteessa tulee aukkohetkiä, ihan jokaisessa. On sitten moraalista kiinni miten sen handlaa. Joskus käy niin että kun varpaan kastoi, niin tulee tunne että sama anyaa tilanteen viedä. Siinä ei järjellä laskelmoida.

Vierailija
26/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt viimeiseen vuoteen kuin kaksi kertaa hetken omaa aikaa (nekin tämän harrastuksen parissa). Ei ole voimia kohdata tätä naista, aikaa pienten lasten takia, eikä mielenkiintoa muihin harrastuksiin. Olen 24/7 lasten kanssa, kun olen muutenkin vielä äitiyslomalla.

Minulla ei ole täällä paikkakunnalla, johon muutin tämän miehen ja työpaikan takia ystäviä tai sukulaisia. Mut onneksi on talo, joten täällä ollaan. (Ja ei ole ihan helppo saada myytyä tätä)

Vierailija
27/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pitänyt viimeiseen vuoteen kuin kaksi kertaa hetken omaa aikaa (nekin tämän harrastuksen parissa). Ei ole voimia kohdata tätä naista, aikaa pienten lasten takia, eikä mielenkiintoa muihin harrastuksiin. Olen 24/7 lasten kanssa, kun olen muutenkin vielä äitiyslomalla.

Minulla ei ole täällä paikkakunnalla, johon muutin tämän miehen ja työpaikan takia ystäviä tai sukulaisia. Mut onneksi on talo, joten täällä ollaan. (Ja ei ole ihan helppo saada myytyä tätä)

Eli ex:äsi ei hoida edes lapsia hänen viikollaan tai viikonloppuna kun lasten pitäisi olla hänellä, niin että pääsisit harrastamaan? Ja sinä uliset jostain naisesta? No jo on prioriteetit kohdallaan.