Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen salarakas vei minun harrastuksen

Itkuinensurku
12.10.2021 |

Sain mieheni kiinni että petti minua puoli tutun naisen kanssa. Meillä pienet lapset ja naisellakin lapset ja mies. Suhde oli kestänyt jonkin aikaa ja kummatkin hyvin aktiivisesti viestitteli toisilleen hyvin pervoja juttuja.
Olimme mieheni kanssa tavanneet harrastuksen parissa ja samassa harrastuksessa tämä nainenkin. Minun ainoa harrastus on nyt pilalla :( olen harrastanut tätä jo 15 vuotta satsannut välineisiin n. 1000€ ja nyt en vain pysty täysi painoisesti harrastamaan, kun pelkään törmääväni tähän naiseen. Harrastus on sellainen että joutuisimme ottelemaan vastakkain, jos sattuisimme samalla kertaa paikalle. Pelkään että alkaisin itkemään tai jotain pahempaa. Tämä nainen käy aktiivisesti harrastamassa ja minä joudun kärsimään. Tuntuu todella epäreilulta! Jos haluan toisen harrastepaikan joutuisin ajamaan n. 100-150 km ylimääräistä, mikä ei onnistu arkena, pienten lasten äitinä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko antaa äijälle kenkää? Kokemusta on, et unohda tota ikinä..

Vierailija
2/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhh... voimaa sinulle! Hyvä on olla sinkku ja lapsiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Get over it.

Vierailija
5/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovu harrastuksesta ja elämästäsi. Näytä, että kestät ja selviät.

Vierailija
6/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet vaan harrastamaan ja otat myös eron

Vierailija
7/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis katteletko tuota pettäjämiestä nyt vaan ihan tyytyväisenä edelleen, vain se harrastus harmittaa?

Vierailija
8/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kamat ja aloita uusi harrastus.

Vierailija
9/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kunnon itkupotkuraivarit: minä haluun, haluun, haluun. Ja sitten ymmärtät, että mikäpä sinua estäis, senkun harrastat. Ja kun näet ex:äsi ja tämän toisen niin toteat itsellesi, että sattuhan tuota.

Vierailija
10/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä kohtaus harrastuspaikalla ja hauku kovaäänisesti eukko lyttyyn niin että kaikki saavat tietää mitä hän on tehnyt. Turhaan sinä pelkäät ja häpeät, et sinä ole tässä pettänyt.

Vierailija
11/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on seuraus teidän parisuhteen ongelmista ja sinä murehdit jotain harrastusta? Perheesi ei merkitse sinulle mitään? Käytkö itsekin jakamassa siellä per set tä?

Vierailija
12/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiben harrastus lienee joku kamppailulaji, joten anna sille akalle turpiin ja kiukulla!

Vierailija
13/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti? Mutta ei petä enää? Tietääkö naisen mies?

Vierailija
14/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestä kohtaus harrastuspaikalla ja hauku kovaäänisesti eukko lyttyyn niin että kaikki saavat tietää mitä hän on tehnyt. Turhaan sinä pelkäät ja häpeät, et sinä ole tässä pettänyt.

Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa, joten kyllä aloittajalla on ihan peiliin katsomisen paikka miten hän on laiminlyönyt suhdettaan.

Vierailija
15/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt väliä miten mun parisuhteen kävi!! Olen onnellinen että sain tietää totuuden miehestä. Mua ärsyttää eniten mun rakas harrastus. Itkettää jäädä yksin (lasten kanssa) kotiin joka ilta, kun mä en pääse harrastamaan. Muutakaan mielekästä en oo löytänyt ja rahallisesti paljon kiinni tuossa :(

Asiasta on vuosi ja tuntuu mahdottomalta kohdata tätä naista

AP

Vierailija
16/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatrollittelut käynnissä.

Vierailija
17/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun kaikki haetaan elämään sen parisuhteen kautta. Kun menee parisuhde menee kaikki muukin. Sinulta meni vaan harrastus, eikä työpaikka.

Vierailija
18/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat itkeä tai raivota, tunteita ne vain on. Parempi tuntea kuin pidätellä rakasta harrastusta. Sinä olet (ollut) puoliso ja harrastaja. Jos pitäisi valita, niin jatkaisin harrastusta. Harrastus ei ole sua pettänyt, se odottaa sua ihan kuten ennen. Kaveri mukaan?

Vierailija
19/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt väliä miten mun parisuhteen kävi!! Olen onnellinen että sain tietää totuuden miehestä. Mua ärsyttää eniten mun rakas harrastus. Itkettää jäädä yksin (lasten kanssa) kotiin joka ilta, kun mä en pääse harrastamaan. Muutakaan mielekästä en oo löytänyt ja rahallisesti paljon kiinni tuossa :(

AP

Ok

Vierailija
20/27 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Olisko aika jo aikuistua?