Monelta sinulla loppuu uni jos kukaan/mikään ei herätä?
Kommentit (32)
Arkena 7 aikaan, viikonloppuna 8-9 aikaan.
12 tuntia siitä, kun olen mennyt nukumaan.
Viimeistään seitsemältä. 6 tuntia unta riittää minulle hyvin.
7 aikaan, vähän yli. Edellyttäen, että pääsen haluamaani aikaan 22-22.30 nukkumaan.
Riippuu päivästä ja siitä, mihin aikaan olen mennyt nukkumaan. Mutta yleensä 6-10 h nukkumaanmenon jälkeen.
Nukun aina suunnilleen 9 tuntia, jos mikään ei herätä aikaisemmin. Riippuu nukkumaanmenoajasta, moneltako olen saanut unta 9 tuntia. Olen eläkkeellä ja näytän tarvitsevan tunnin enemmän unta vuorokaudessa kuin nuorempana.
Noin 10:30. Luonnollinen unirytmini on n. klo 02:00-10:30. Tiedän tämän "tutkitusti", koska työskentelin muutaman vuoden kotoa käsin yksityisyrittäjänä ja sain itse määrätä rytmini. Tuohon se sitten asettui.
5:15 ja 7:30 välillä yleensä. Arkiaamuisin nukkuisin pidempiäään kuin kuuteen, jolloin kello soi, kun taas viikonloppuna olen usein jo viiden jälkeen hereillä…
En tiedä.
Siitä on vuosia kun ei ole ollut kello herättämässä. Kello soi joka aamu 6-7.
Vkonloppusin kun herätysklo ei mölyä vedän unta päähän about 10 h herään n klo 10.
nukun kun tukki vkon univelat pois
Klo 12-14. Ihan sama monelta alkaa nukkumaan. Olen erittäin aamu-uninen. Onneksi työpaikka on sellainen jossa työt voi hoitaa silloin kun itsensä tehokkaammaksi tuntee ja vain työstä maksetaan, ei ajasta.
10:30 viimeistään. Yleensä kuitenkin klo 10.
En tiedä, kun en ole vuosikymmeneen saanut testata. Joko lapset tai koirat herättää viimeistään klo 8. Mielelläni nukkuisin ainakin pari tuntia pidempään.
6:30. Sama aika viikolla ja viikonloppuna. Nukkumaan menen yleensä ennen puoltayötä.
Normaali rytmini olis varmaan klo 02-12. Nyt se on arkena 23:30-5:50. Aina väsyttää
Klo 11.00 joskus pidempään. Nukahdan ehkä 00 - 02 välissä.
Noin 10:45, riippumatta unien pituudesta. Asia on aina mietityttänyt minua kovasti, koska olen myös syntynyt kello 10:45.
5-6