Miehet ei parane vanhetessaan
Tuo on hölynpölyä oleva legenda. Ei toimi suomalaisiin miehiin. Miettikää sitä rasvamahaa, pälvikaljuja...
Tyttö 19
Kommentit (16)
Ap on teenage ja puhuu miehistä ; )
Joko sulla on poikkis ?
Et taida olla vielä maistanut viisikymppistä? Siinä kohden ovat yleensä parhaimmillaan, sitten alkaa laatu heiketä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:30"]Ap on teenage ja puhuu miehistä ; )
Joko sulla on poikkis ?
[/quote]
Sulta taisi jäädä mun viestini ydin ymmärtämättä. Lue se uudestaan hitaaaasti ja ajatuksella. Jos ei vieläkään mene perille, poistu suosiolla.
AP
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:27"]Justiin tulin ikäkausitarkastuksesta ja sain 20 vuotiaan paprut.
M40
[/quote]
Ai että näytät parikymppiseltä? Laitapa kuva niin katsotaan. Ulkonäkö se on joka merkkaa eikä mitkään kolesteroliarvot..pappa.
Palstafemakot sai nokilleen syöntikeskustelussa, joten naisasialiitossa tehtiin uusi avaus ;)
Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:34"]Palstafemakot sai nokilleen syöntikeskustelussa, joten naisasialiitossa tehtiin uusi avaus ;)
Säälittävää.
[/quote]
Palstafemakko en ole ja syöntikeskusteluun en ole törmännyt. Eiköhän av-palstalla saa tehdä myös miehistäkin keskusteluja.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:22"]
Tuo on hölynpölyä oleva legenda. Ei toimi suomalaisiin miehiin. Miettikää sitä rasvamahaa, pälvikaljuja... Tyttö 19
[/quote]
Ehkä kyseisellä sanonnalla ei tarkoiteta ulkonäköä, vaan kokonaisuutta. Vaikka kyllähän seksikkäimmän miehen äänestyksen on voittanut monikin 40+ mies. Sean Connery lähes 60-vuotiaana.
19 v pissis puhuu kokemuksen syvällä rinta-äänellä =)
Jaxuhali!
samaa mieltä...moni kolmekymppinen mies jo kovin rupsahtanut..mahaa löytyyy jne...
Me ollaan miehen kanssa molemmat 40-v. On luultu, että mieheni on isäni. Multa kysytään usein papereita alkossa tai siideriostoksilla. Mä liikun ja olen energinen, mies makaa sohvalla. Lihava se ei ole, mutta tosi paljon raihnaisempi kun minä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:27"]Justiin tulin ikäkausitarkastuksesta ja sain 20 vuotiaan paprut.
M40
[/quote]
Ai että näytät parikymppiseltä? Laitapa kuva niin katsotaan. Ulkonäkö se on joka merkkaa eikä mitkään kolesteroliarvot..pappa.
[/quote]
Tämä on ehkä tyhmintä mitä...
Mun mielestä miehet yleensä paranee vanhetessaan, ikä tuo särmää naamaan. Mutta mieleltään saattavat muuttua kärttyisemmiksi tai joillekin tulee ylilyövä uusio-nuoruudenhuuma. Mutta jos noilta säästyy ja mieli vaan miehekkäästi karaistuu, niin mielelläni juurikin vanhemman miehen rinnalla aamunavetoille.
-Karjakko
40-50-vuotiaissa miehissä haisee kuolema. Päälaki paistaa, hampaat hoitamati, kävelevät joka paikkaa maha metrin edempänä kuin muu vartalo.
Ahaa. Mun 52-v on sellainen rasvamahainen, ei kalju mutta harmaantuu ihanasti. Ja se miten se koskettaa mua ja käyttää sitä kikkeliään, on jotain aiiiiiiivan muuta kuin parikymppisen nyybin tohellus sängyssä.
IHANA MIESVIHAKETJU! HURRAAHUUTOJA! AALTOJA!
Justiin tulin ikäkausitarkastuksesta ja sain 20 vuotiaan paprut.
M40