Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei naisia poliittisiin johtotehtäviin

Vierailija
09.12.2014 |

Olen 33-vuotias mies. Olen ollut naimisissa, minulla on äiti kuten muillakin kanssaihmisillä ja ystäväpiirissänikin on useita naispuoleisia henkilöitä. Heitä kaikkia yhdistää yksi asia: he ovat idiootteja.

Jokaisella elämän alueella olen huomannut saman; naiset eivät kykene yhtä hyviin, rationaalisiin päätöksiin kuin miehet. Miehiä ohjaa järki, naisia tunteet. Tämä näkyy varmasti jokaisen arjessakin, naiset riitelevät erittäin epäloogisista syistä, he käyttävät huomattavat määrät rahaa ja aikaa täysin hyödyttömiin toimiin ja tuotteisiin, kuten kenkiin joita he eivät ikinä käytä. Lisäksi kuukautiskierto tuo naisen päätöksen tekoon arvaamattomuuden elementin.

Maan johdossa tehottomuuteen ja irrationalisuuteen ei ole varaa. Toki myös useat miehet tekevät johtajina huonoja päätöksiä, mutta suhteessa miesten lukumäärään kyseisissä tehtävissä, he tekevät vääriä päätöksiä huomattavasti vähemmän. Tätä puoltaa myös se, että suuryritysten johtajat ovat lähes poikkeuksetta miehiä. Vapailla kilpailullisilla markkinoilla johtoon etsitään paras henkilö, kun taas tällä hetkellä julkisella puolella moni nainen pääsee johtoon vain sillä, että saa sukupuolensa takia ääniä.

Jos naisilta evättäisiin mahdollisuus päästä aivan ylimpään johtoon nimenomaan julkisella puolella, sekä miehet että naiset hyötyisivät. Naisten oikeudet kärsisivät vain niillä muutamilla henkilöillä, ketkä näillä paikoilla tällä hetkellä ovat tai jotka niille pyrkivät. Tavallisen naisen oikeuksia ei poljettaisi; naisilla olisi tietenkin äänioikeus, eikä johtoon ikinä pääsisi enemmistöä naisten oikeuksia polkevia miehiä. Todellisuudessa päätöksiin kyettäisiin aiempaa nopeammin ja sekä ihmiset että talous voisivat paremmin. Käytännössä ainut tämän mallin käyttöönoton estävä syy on se, etteivät naiset voi hyväksyä "arvovaltatappiota", joka johtajuuden luovuttamisesta pelkästään miehille syntyisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin pitkä haukotus, ettei palstalle mahdu. Arvaa mitä. Olet tylsä. Toivottavasti kukaan ei ryhdy kanssasi väittelemään, sillä sitä et ole ansainnut. Menisit muualle.

Vierailija
2/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. politiikassa pitäisi johtotehtäviin valita vain miehiä ja naisia joka eivät halua olla poliitikkoja mutta ovat valveutuneita yhteiskunnallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ees kehtaat kirjotella tälläisiä juttuja ?!!!! Mitä sun äitiskin mahtaisi sanoa jos nökis tämän. Oon sitä mieltä, että sun kaltaset ihmiset pitäis poltta roviolla tai vaihtoehtosesti teljetä autiolle saarelle keskenään ilman mitään ruokavarastoa..
Ilman naisia sua ei edes olis täällä. Itse olen sitä mieltä, että sinä se idiootti olet.

Vierailija
4/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perutaan äänioikeus samalla niin on yksinkertaisempoaa!

Vierailija
5/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla oikeassakin, mistäpä sitä tietää.

Muistan katsoneeni dokumentin Ulrike ja Meinhoff :sta. Jäi mieleen maininta, että kun löytyy todella aatteeseen sitoutunut nainen, voittaa rohkeudessa ja lojaalisuudessa miehen mennen tullen ja on todella pelottava "kone" .

No, näitä kauhuskenaarioita tuskin johtavassa asemassa edes kaivataan ja saatanhan mä muistaa väärinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan