Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko kuivashamppoo ja mitä semmoinen maksaa

Vierailija
09.12.2014 |

myös todella pitkille hiuksille?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja onko niitä tummatukkaiselle erikseen. Ei olkein haluttaisi kaataa valkosta pulveria tummaan päähän.

Vierailija
2/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivashampoon käytön jälkeen hiusten likaisuus ei näy ihan yhtä pahasti kun ennen, mutta likaisuuden tunne ei poistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rasvan imee pois, mutta tukka on kyllä sitten elottoman näköinen ja päänahka tuntuu todella tohnäiselle. En suosittele, ellei sitten laatu ole parantunut. Joskus nuorena sitä tuli joskus hätätilanteessa käytetyksi, mutta en kyllä enää. Jotkut muuten käyttivät ruisjauhoja samaan tarkoitukseen!

Vierailija
4/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukkaisille on erikseen, Batiste-merkillä, saa Kickseistä ja netistä nyt ainakin. Kuivashampoo ei kyllä korvaa pesua, jos isket pipon päähäsi ja freesaat sillä vaan lyhyet etuhiukset, voi se mennä. tai jonkun lettikampauksen kanssa. Puhdasta lokia sillä ei saa, ei minkään merkin tuotteella. Batisteissa on aika kovat hajusteet, osa tykkää, osa ei.

Kuivashampoota käytetään lähinnä puhtaaseen tukkaan muotoilutuotteena, siihen osa niisät oimii hyvin, Batistesta en tiedä.

Vierailija
5/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin brunetteaikoinani kaakaojauhoa, hieroin hiuksien tyveen jonkin aikaa jotta jauhot imisivät itseensä hiusten rasvaisuutta ja sitten föönasin tyven hiukset pää alaspäin. Ja tuli puhtaan näköiset hiukset! Kaiken lisäksi tuoksuin miedosti kaakaolle loppupäivän. :)

Vierailija
6/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :-)

Vierailija
7/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvää hätävarana kaapissa. Ei maksa paljon. Alle kympin. mutta ei sitä viitsi jatkuvasti käyttää.

Vierailija
8/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä kuivashampoota hiustenpesun skippailuun, vaan antamaan volyymia ohuille ja lasimaisille hiuksille. Toimii ainakin itselläni.

Vierailija
9/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän juuri päinvastoin kuin pari muuta täällä. Oikealla kuivashampoolla nimenomaan tulee tunne puhtaasta tukasta. Se poistaa rasvaisuuden ja raikastaa ja viilentää päänahan. Hiukset tuntuvat puhtailta. Mutta kiiltoa ja laskeutuvuutta on vaikea saada. Paras tapa käyttää kuivashampoota "pesuun" on sen jälkeen kiinnittää hiukset löysälle nutturalle tai vastaavalle sökerölle. Pito on loistava kun hius hieman karhea.

Vierailija
10/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui kirjoittaa, että ovat todella muuttuneet parempaan suuntaan vuosien varrella! Ja laadukas kuivashampoo maksaa 15-25€.

Vierailija
11/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustamaton talkki ajaa ihan saman asian. Tai tuo edellämainittu kaakaojauhe. Näitä kahta voi myös sekoittaa halutun sävyn aikaansaamiseksi.

Vierailija
12/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:08"]

Itse en käytä kuivashampoota hiustenpesun skippailuun, vaan antamaan volyymia ohuille ja lasimaisille hiuksille. Toimii ainakin itselläni.

[/quote]

Sama juttu. Tosin hiukseni ovat mielestäni menneet hieman huonompaan kuntoon sinä aikana (muutama vuosi), kun olen käyttänyt kuivasampoota. Nimensä mukaisesti kuivattaa, ainakin minun hiuksiani.

Vierailija
13/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava tuote, en enää pärjäisi ilman. Puhtaisiin hiuksiin juurta kohottamaan, ainakin mun hiuslaadulle sopii erittäin hyvin. Puolipitkät hiukset. Kuka maksaa noista puteleista yli 20 e, kun toimivia saa 6 eurolla (batiste esim.).

Vierailija
14/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivan saa varmasti alle kympillä, mutta kun on kokeillut laadukkaampaa, niin eron huomaa heti. Mutta se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi kaikille, ihan niin kuin shampoossakin. Eli hienoa, että sinulle sopii hyvin tuo 6€ tuote. 

Vierailija
15/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää. Millä sen saa harjattua pois hiuksista. Minulla on persieeseen asti hiukset ja vain päälaki on likainen. 

Vierailija
16/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka kuivashampoo on ihan parasta, eikä maksa paljon.

Vierailija
17/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batiste olis muuten tosi hyvä, mutta se tuoksu aiheuttaa mulle päänsäryn. Ostin kokeiluun pirkkaa ja siinä taas haju ok, mutta ei toimi niin hyvin. Sitä pitää laitttaa paljon enemmän kuin batistea eikä tulos sittenkään ole niin hyvä. Pitänee testailla vielä joku muukin.

Vierailija
18/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:04"]

Ai niin ja onko niitä tummatukkaiselle erikseen. Ei olkein haluttaisi kaataa valkosta pulveria tummaan päähän.

[/quote]

Ainakin Asos.omissa on jokaiselle hiustenvärille omansa.

Vierailija
19/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti kemikaaleja laitatte ihoon jos jo puhtaisiin hiuksiin laitatte tätä, niin entä sitten pesusta seuraavana päivänä ja kolmantena päivänä..?

Vierailija
20/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialleko te ne jauheet levitätte hiuksia harjatessanne? O_o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi