Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut minkäänlaista sopimsta isompien lasten hoidosta isän

Vierailija
09.12.2014 |

Kanssa, kun perheeseen tulee vauva?

Mun yksi tuttu sanoi, että he olivat miehen kanssa sopineet jo ennen vauvan syntymää, että isä hoitaa isomman lapsen yöheräilyt ja äiti heräilee vauvan kanssa niin monta kertaa kuin vauva herättää.

Aika hyvä järjestely mun mielestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään sopimuksia, mutta sellainen käytäntö on, että kun minä kuitenkin herään joka yö imettämään, mies hoitaa sitten yöllä kaikki semmoiset hommat, jotka vaativat sängystä nousemista. Toki tässäkin voi tilanteen mukaan joustaa. Isompi lapsi ei yleensä herää yöllä. 

Vierailija
2/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan kaikki perusheräilyt, mutta jos toinen jää hillumaan älyttömään aikaan niin vien sen hillumaan miehen kanssa. Mies sitten hoitaa kaikki nää tällaset "hei, kello on 03, on aamu!" tyyppiset heräämiset. Toimii hyvin, koska mä en silppu-unillani jaksa hengailla, ja mies saa suurimman osan öistä nukkua aamuun asti. Noi perusheräämiset mm. imetykset ois miehen muutenkin hankalampi hoitaa. Vaikka se antaiskin pullosta niin heräisin kuitenkin, koska muksu huutaa. Mies taas ei herää vaikka pommi räjähtäisi, että jos se vauva huutaisi sen korvaan niin mun todennäköisesti pitäisi se kuitenkin käydä erikseen herättämässä. Nukutaan siis eri huoneissa, että toinen meistä on huonojenkin öiden jälkeen toimintakykyinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopimus, minä hoidan kaikki ja mies tunkee tulpat korviin. Koiran käyttää kusella illalla ja aamulla.

Vierailija
4/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:54"]On sopimus, minä hoidan kaikki ja mies tunkee tulpat korviin. Koiran käyttää kusella illalla ja aamulla.
[/quote]
Niin ja aamulla ravaa makkarissa hakemassa millon mitäkin ja räväyttää täydet valot päälle.

Vierailija
5/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:54"]On sopimus, minä hoidan kaikki ja mies tunkee tulpat korviin. Koiran käyttää kusella illalla ja aamulla.
[/quote]
Niin ja aamulla ravaa makkarissa hakemassa millon mitäkin ja räväyttää täydet valot päälle.
[/quote]

Meillä sama ja nussia pitää saada joks aamu ennen työtä. Vituttaa