Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteen jälkiseuraukset

Vierailija
12.10.2021 |

Olen päälle 20-vuotias nainen ja kävin ottamassa toisen rokotteen n. kuukausi sitten ja kuume iski heti seuraavana päivänä ja sairastuin todella kovaan flunssaan ja olin melkein viikon pois töistä. Räkäinen yskä on jatkunut siitä saakka ja sen lisäksi olen ihan tajuttoman väsynyt ja töiden jälkeen on pakko ottaa päiväunet, muuten en yksinkertaisesti pysy tolpillani.
Minulla ei ikinä aiemmin ole ollut samanlaisia oireita. Pelottaa oikeasti jos tulee vielä kolmannen rokotteen aika, en todella haluaisi ottaa sitä jos seuraukset ovat tällaiset tai vielä pahemmat. Onko muilla tullut oireita rokotteen jälkeen yhtä pahana? Saamani rokote oli Modernan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis rokottamaton, koska oireet iskivät heti piikin jälkeen. Ainakin tilastoissa olisi näin, jos vaikka olisit joutunut sairaalaan.

Vierailija
2/6 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitään oireita.

Ehkä seuraavana päivänä pieretti hiukan enemmän. Saattoi johtua myös hernekeitosta ja hapankaalista mutta koronapiikkiä eppäilen syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ekan rokotteen. Nyt kova päänsärky, kurkkua kuristaa,lämpöä ja käsi kipee..

Vierailija
4/6 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombie apocalypse is coming🧟‍♂️

Vierailija
5/6 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote ei räkäistä flunssaa aiheuta. Todennäköisesti sen on sinulle aiheuttanut aivan tuikitavallinen flunssavirus, joita syksyllä liikkuu paljon. Kuvaamasi oireet ovat niille täysin tyypillisiä ja tuollaisia oireita on nyt todella paljon myös niillä, jotka eivät ole saaneet rokotteita

Vierailija
6/6 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer 2 rokotetta, ei oireita. Äitini sama rokote, kaksi kertaa, yli 70 vuotias, ei oireita.

Mies pfizer kaksi rokotetta, oli vähän flunssaolo toisen jälkeen.

Lapset 13 ja 15 yhdet rokotteet, pfizer, toisella käsivarsi kipeä vuorokauden, toisella ei oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi