Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin voin ottaa mieheen yhteyttä?

Vierailija
09.12.2014 |

Tavattiin perjantai-iltana, istuttiin kuuteen asti aamulla hänen huoneessa juttelemassa, juomassa punaviiniä ja syömässä keksejä.
Muutamaa suukko ja halausta enempää ei tapahtunut.
Viereen olisin kyllä saanut jäädä loppuyöksi, mutta lähdin kuitenkin omaan huoneeseeni nukkumaan (tyttöporukalla oltiin reissussa).
Lauantaina muutama minuutti nähtiin ennen kuin minun piti lähteä kotimatkalle.

Mies soitti sunnuntaina iltapäivällä, puhuttiin pitkä puhelu, jonka jälkeen jäi entistä vahvempi olo, että haluan selvittää paremmin mikä hän on miehiään ja mitä jutusta voisi tulla :)

Eilen ei oltu yhteydessä, kysymys kuuluukin nyt milloin minä voin ottaa häneen yhteyttä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tarkennuksena, minä olen vapaa ja niin on mieskin (tai ainakin sanoo olevansa, eihän sitä varmaks voi vielä sanoa) :)

Vierailija
2/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Mitä pitempään pidät radiohiljaisuutta, sitä helpommin mies rupeaa ajattelemaan, että jaa, ei se sitte tainnukkaa minusta oikeasti välittää.

Vierailija
4/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies soitti sulle silloin niin voi olla että odottaa nyt sun yhteydenottoa. Ns sun vuoro. Laita vaikka viestiä! Soittaminen on välillä vähän vaikeaa kun ei tiedä pystyykö toinen puhumaan.

Vierailija
5/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tekisi mieli tänään soittaa (no,kyllä oisin jo eilenkin halunnut), mutta pelottaa että hän pitää minua liian innokkaana...Voiko niin käydä vai oliko parempi odottaa huomiseen?

(Hän kyllä tosin oli se joka numeroiden vaihtoa ehdotti).

Vierailija
6/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita. Jos se on oikeasti kiinnostunut, ei se siitä säikähdä.

Vierailija
7/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:21"]Kovasti tekisi mieli tänään soittaa (no,kyllä oisin jo eilenkin halunnut), mutta pelottaa että hän pitää minua liian innokkaana...Voiko niin käydä vai oliko parempi odottaa huomiseen?

(Hän kyllä tosin oli se joka numeroiden vaihtoa ehdotti).
[/quote]

Laita viestiä! Älä soita, voi olla että mies on paikassa jossa ei pysty puhumaan. Ja viesti ei ole niin "innokas" jos yli-innokkuutta pelkäät :)

Vierailija
8/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimeksi mies oli se joka soitti niin eikö nyt vois olla sun vuoro ottaa yhteyttä?

Vierailija
9/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:37"]

Jos viimeksi mies oli se joka soitti niin eikö nyt vois olla sun vuoro ottaa yhteyttä?

[/quote]

Sukupuoliyhteyttä.

Vierailija
10/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hän soitti ja samaa mieltä olen minäkin, että nyt se on mun vuoro.
Mutta tuo ns.sopiva aika, minkä päästä "voi" ottaa yhteyttä on vähän hakusessa...

Apua, en uskonut vähän yli kolmekymppisenä tällaista kyseleväni o_0

Mutta laitetaan sen piikkiin, että erosin vuosi sitten lähes kymmenen vuotta kestäneestä suhteesta ja sen jälkeen olen ensimmäistä kertaa tällaisessa tilanteessa :)

Vierailija
11/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstiviesti! Esim. et ei kiireellistä asiaa mut ilmotella sit kun pystyis jutteleen...

Vierailija
12/12 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastata just sillon kun siltä tuntuu.

Itse oon joskus puoli tuntia treffien jälkeen soittanut miehelle. Toisella kertaa viikon päästä. Molemmilla kerroilla päädyttiin lopulta yhteen useammaksi vuodeksi.