Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko kaunis?

Vierailija
15.05.2008 |

A) omasta mielestäsiB) muiden mielestä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hehkee vielä kolmen lapsen jälkeen:)

Vierailija
2/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olen omasta mielestäni ihan nätti. Ilman meikkiä aika tavallinen, meikin kanssa hyvännäköinenb) olen muiden mielestä vaihtelevasti kaunis tai todella kaunis, jotkut ovat jopa sanoneet "äärimmäisen kauniiksi", "olet varmaan yksi kauneimmista naisista, joita olen nähnyt" ja "jos saisin valita, kenen näköinen olisin, olisin x:n (minuun viitaten) näköinen"...Näitä kommentteja en kyllä ymmärrä, vaikka itsetuntoni mielestäni ihan kohdillaan onkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Olen ihan ok näköinen kasvoista, tummat piirteet ja sillai, mutta olisin vielä nätimpi hoikempana (-15kg). b) varmaan sama kuin vastaus a.

Vierailija
4/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on?

Vierailija
5/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olen mielestäni ok, tykkään hoikasta kropastani jossa on jonkun verran muotoja, olen suht pieni ja tyttömäinen, kasvot kai ok, en ihan susirumakaan ole, mutta en mikään kaunotarkaanb) Ihmeen usein kuulen kehuja, että olen kaunis, nätti jne. Lähinnä miehiltä, mutta joskus naisiltakin. Ikäisiltäni naisilta en, mutta vanhemmilta kyllä. Se on vähän outoa.

Vierailija
6/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en b) en

Vierailija
7/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen ihan nätti, toistenkin mielestäkin nätti.

Vierailija
8/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, omasta ja muidenkin, mutta valitettavasti ikä, kaksi lasta, vähäinen yöuni, jatkuva stressi työn ja kodin yhteensovittamisesta, alkaa näkyä kasvoilla.

Vierailija
9/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen kyllä ilman meikkiä väsyneenä aika ruma.

Vierailija
10/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan perusasia, että tykkää itsestään. Siis olen kaunis, ja muiden käsityksistä en ole kiinnostunut.

Vierailija
11/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen sijaan minussa on paljon muita positiivisia ominaisuuksia, itseni ja muiden mielestä. Toki myös huonoja puolia. Mutta tarkoitan ettei ole itsetuntokysymys etten sano olevani kaunis, en vain ole. En tiedä haluaisinko edes olla niin kaunis, että esim. monet miehet kiinnostuisivat jne.

Vierailija
12/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, saan kuulla kehuja ulkonäöstäni jatkuvasti.

Vai ihan tuntemattomat tulee päivittelemään av-mammojen kauneutta...joopa joo.

Vierailija
13/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vuodatusta ;)

Mulla on ollut itsetunto-ongelmia, koulukiusaaminen sai mut häpeämään itseäni ja uskomaan, että olisin vastenmielinen myös ulkonäöltäni. Koulun jälkeen harrastin balettia ja tunsin itseni kömpelöksi ja isokokoiseksi. Kaupungilla jos koulupoikia tuli vastaan, he huutelivat kovaan ääneen: "Sä oot ruma!" Kuljin pää alaspäin ja olin hukassa identiteettini kanssa. Pukeuduin aikuismaisesti, puhuin kirjakieltä ja käytin mummomaisia rillejä, koin etten ole tervetullut nuorten maailmaan.

Lukion jälkeen aloitin opinnot ja tajusin, että mua pidetään ihan lahjakkaana ja fiksuna tapauksena, ei eriskummallisena oliona ;) San myös ahaa-elämyksen, ettei mun ulkonäkö ole mitenkään poikkeava, ei ainakaan negatiivisesti. Yhä enemmän mua kehuttiin viehättäksi tai jopa kauniiksi. Edelleen mulla oli itsetunto-ongelmia ulkonäön kanssa, mutta kohdattuani tulevan mieheni sekin riesa loppui. Mieheni kanssa tunsin ja tunnen itseni kauniiksi naiseksi. Vartalon kanssa olen myös nykyään sujut ja näen mieheni katseesta, että olen hänelle haluttava.

Mitenköhän sen sanoisi...viihdyn itseni kanssa ja olen tasavertainen ihminen muiden joukossa :)

Vierailija
14/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) olen

B) olen

En tietenkään aina, mutta yleisesti ottaen olen kaunis. Laittautuessa oikein kaunis. Olen saanut siitä paljon kuulla, tutuilta ja vierailta.

Usein olen myös ihan kamalan näköinen ja voi olal finnejä ja sotkuinen tukka, mutta tekemällä saa.

Olen onnekas ja siitä myös hyvin kiitollinen.

En täydellinen, mutta uskon silti täyttäväni kauniin kriteerit, vaikka subjektiivistahan se on.

Vierailija
15/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti, ihan hyvä että itsetuntoa riittää. Ehkä kuitenkin sekoitatte esim. hyvinsäilyneen/mukiinmenevän näköisen kauniiseen? Koska kaupungilla, työpaikalla, harrastuksissa, julkisissa kulkiessa, kauniita naisia näkee harvoin, niitä on ehkä 1/20:stä. Useimmat on välillä ok-tavallinen, mukana muutama keskivertoa karumman näköinen.

Itse olen tavis, nuorempana nätti, en koskaan kuitenkaan kaunis =) Miesten kehuja en laske mukaan, kuka niitä tosissaan ottaa?

Vierailija
16/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mallinmittainen ;P ja sen verran saa siitä kuulla, että tuskin on mitään "mukiinmenevyyttä" omalla kohdallani. myös lähipiirini koostuu hyvin kauniista. Myös miesystäväni on syötävän hyvännäköinen, vaikka sanoo että tuntee olonsa rinnallani etuoikeutetuksi. Ah, miten itserakkaan kuuloista.

Vierailija
17/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden mielestä olen kaunis. Saan kuulla kehuja melkein päivittäin. Niin tutut, kuin tuntemattomat kommentoi ulkonäköäni jatkuvasti "positiivisesti" (itse en tykkää liiasta kommentoinnista, koska haluan olla muutakin, kuin vain kauniit kasvot). Yleensä tuntematon kysyy, että olenko ihan suomalainen ja kun vastaan myöntävästi, niin silloin päivitellään, että voiko suomalainen olla noin kaunis.

Miehet pitää minua seksikkäänä ja monet naiset uhkana, vaikka olen kaikkea muuta kuin miesten nielijä ;)

Ja monesti kuulen miesten suusta, että olen upea, kaunis nainen, en siis mikään pikkutyttö. Mutta kauneushan on katsojan silmässä :)

Vierailija
18/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis, olet rohkea, syntynyt voittamaan!

Me oomme kauniita, oomme rohkeita, syntyneet voittamaan!

Niin se kuulkaa on, kun siihen uskoo=)

Vierailija
19/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan saanut mitään palautetta. Eli tuskin.

Vierailija
20/20 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihan tuntemattomat tulee päivittelemään av-mammojen kauneutta...joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi