Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan äärimmilleen ärsyyntynyt.

Vierailija
09.12.2014 |

Itseänikin ihmetyttää miksi olen tästä asiasta aivan tolkuttoman ärsyyntynyt ja koko ihmisen ajattelu saa mut kiukkuiseksi.

Eli siis, mulla on n. 20 vuotta vanhempi työkaveri, joka on aivan tolkuttoman ihastunut muhun. Tämä ilmeni n. vuosi sitten. Olen ehkä omalla käytökselläni aiheuttanut tämän, sillä olen todella avoin, juttelen kaikkien kanssa, kyselen kuulumisia jne. Tämä mies tulkitsi asian väärin. Hän alkoi lähetellä facebookin kautta minulle viestejä, kuinka olen hänen elämänsä rakkaus jne. Poistin hänet fb-kavereista ja tein selväksi etten todellakaan ole kiinnostunut.

Mies jatkoi viestittelyä silloin tällöin. Teki tikusta asiaa jotta pääsi juttelemaan kanssani asioista jotka minua eivät lainkaan kiinnosta. Kuten minun autoni.

Ja sitten hän löysi pakkomielteen AUTOONI. Hän huoltaa aivan pakonomaisesti autoani.. Eli vaikka sanon että en tarvitse apuasi, hän vaan fiksailee, pesee ja laittaa autoani esim. työpäivän aikana. Minulle hän sanoo että tämä on "ainoa lohtu hänen valottomassa maailmassaan". Hän inttää ja inttää esim. autoni renkaista: Hänen mielestään autoni talvirenkaat ovat hengenvaaralliset ja ne pitää vaihtaa. No, renkaani ovat semi uudet joten ne käy vielä vaikka kuinka pitkään. Hän tulostaa papereita lokerooni joissa kertoo faktoja huonoista renkaista. Autoni pyyhkijä hajosi, hän huomasi sen, kielsin koskemasta siihen, hän korjasi sen välittämättä pyynnöistäni. Olen kurkkuani myöten täynnä häntä ja hänen apunsa tyrkyttämistä. Toisaalta ajattelen että hänhän vain auttaa ja tekee minulle palveluksia, mutta toisaalta olen niin äsryyntynyt hänen koiranpentumaiseen huomionkerjäänmiseen että räjähdän kohta.

Mistä ärsyyntymisreaktioni johtuu? Minunhan pitäisi olla iloinen että hän haluaa auttaa jne. Mutta ei, koko ihmisen nimen mainitseminenkin saa kiukun pintaan.

En haluaisi tehdä tästä juttua työpaikalla, koska en kaipaa tällaista huomiota millään tavalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sul on stalkkeri :D

Vierailija
2/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki ärsyttäis koska kyynisenä ihmisenä ajattelisin että tuo kiltteys ei todellakaan ole pyyteetöntä. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin se "Anna pildee, korjasin sun auton". Ja vaikka kuinka aina vastustelee niin sen kerran kun unohtaa sanoa ei niin se on kuin vettä myllyyn. Miehille 50 x ei ja 1 x ei kommenttia = kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kertoisit asian niinkuin tuossa kerroit. Ehkä se avaisi hänen silmänsä? Sano että sinua ärsyttää että hän puuttuu sinun asioihin. Että et tarvitse holhoajaa.

Vierailija
4/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille auton lähestymiskielto:)

Vierailija
5/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se että tyyppi suhtautuu muhun kuin olisin joku suojelua tarvitseva kehari. "Olet kuin pieni, hauras keijukainen, ethän saa nyt haavoja jalkoihin" saattaa tulla viestiä jos kesällä kuljen toimistolla ilman kenkiä. Ja mikä naurettavinta, se lähettelee mulle jotain "I'll protect you" terminator 2. kuvia, ilmeisesti ajatellen että on itse joku helvetin suojelija.

Kun sanoin autoon liittyvissä asioissa että mä vaihdan itse renkaat, hän suhtautui tähän vähättelevästi, todeten etteihän NAISET nyt voi vaihtaa renkaita. ÖÖÖ, miksei? Muutenkin ärsyttää ihan sikana se vanhanaikanen ajattelu että en voi tehdä raskaita asioita koska nainen.

aaargh.

AP

Vierailija
6/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ärsyttää se koska pelkäät tulla riippuvaiseksi hänen avustaan eli siitä, että hän saa sinuun valtaa. Toisaalta olisi kivaa jos joku huoltaisi auton mutta kun et kuitenkaan voi luottaa siihen, että hän hoitaa sen jatkossakin joten olet limbossa.

Vierailija
7/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:45"]

Sinua ärsyttää se koska pelkäät tulla riippuvaiseksi hänen avustaan eli siitä, että hän saa sinuun valtaa. Toisaalta olisi kivaa jos joku huoltaisi auton mutta kun et kuitenkaan voi luottaa siihen, että hän hoitaa sen jatkossakin joten olet limbossa.

[/quote]

what. Siis ei. ei ei ei. Minähän olen pyytänyt ettei koske autooni, en todellakaan ole riippuvainen hänestä. Mulla on mies joka ymmärtää vähintään yhtäpaljon auton huollosta kuin tämä stalkkeri, en yksinkertaisesti tarvitse hänen apuaan.

AP

Vierailija
8/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teet ilmoituksen työkaverin ahdistelusta. Mitä miehes sanoo kun kerrot että se ukko huoltaa teidän autoa? Käske miehen soittaa työkaverillesi?

Vierailija
9/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat huolimattomasti auton takapenkille/lattialle käytettyjä kortsuja. Siinähän siivoaa ja puunaa hyvillä mielin.

Vierailija
10/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kilarit saattais myös tehota.

Vierailija
11/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:37"]

Jotkut kilarit saattais myös tehota.

[/quote]

Mä olen saanut tästä kaksi kertaa kilarit. Viimeksi heitin lattialle äijän roudaamia papereita, kun hän tuli kertomaan että talvirenkaani pitää vaihtaa, ne on huonot. Sanoin että hoidamme mieheni kanssa asiat jotka autooni liittyy, kiitos avusta. Meni 2 päivää ja hän tulee sanomaan että et ole vaihtanut renkaita. Sanoin nyt todella tiukasti että mä hoidan itse asian ja renkaat on oikein hyvät. Tämän jälkeen hän tulosti tosiaan lokerooni tietoa talvirenkaista + toi papereita työpöydälleni. Kilahdin ja heitin paperit lattialle, sanoin että oikeesti oletko tyhmä, etkö ymmärää kun sanon että hoidamme mieheni kanssa asian, en tarvitse apua. Tyyppi oli loukkaantuneena mennyt valittamaan kollegallemme että miksi suutun kun hän vain auttaa. Kollegani oli sanonut että mitä jos antaisit asian olla, etkä auttaisi väkisin.

Mieheni naureskelee tälle stalkkerille. Hän ei oikein ota vakavasti, koska olemme molemmat naureskelleet tälle tyypille ja sen keijukais- suojelu-menninkäinen-päivänsäde-jutuille.

AP

Vierailija
12/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehesi kanssa asiasta vakavasti ja pyydä häntä puhumaan työkaverisi kanssa!

Vierailija
13/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta terveeltä. Ymmärrän hyvin, että olet ärsyyntynyt. En kyllä osaa antaa neuvoja - paitsi että viet työsuojeluun... Tiedän, ei välttämättä helppoa sekään, riippuu niin työpaikasta... Mutta oikeasti, ei tuollainen käytös ole enää normaalia.

Vierailija
14/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:45"]

[/quote]

what. Siis ei. ei ei ei. Minähän olen pyytänyt ettei koske autooni, en todellakaan ole riippuvainen hänestä. Mulla on mies joka ymmärtää vähintään yhtäpaljon auton huollosta kuin tämä stalkkeri, en yksinkertaisesti tarvitse hänen apuaan.

AP

[/quote]

En tarkoittanut, että nyt olisit vaan joskus myöhemmin. Jos vaikka autosi ei pakkasella lähde käyntiin, niin pyytäisitkö apua häneltä? Silloin hänellä olisi valta sanoa ei.

Vierailija
15/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön pilana voisit houkutella jonkun ronskin "ämmän" työpaikalta stalkkaamaan häntä vastaavasti. Kyllä se oma lääke tepsii, jos sitä joku viitsii tarjota. Saat myös nähdä kivoja hermostumisilmeitä eli stalkkerin tekoitsevarma naamio tulee rakoilemaan.

Vierailija
16/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:45"]

[/quote]

AP
[/quote]

Tietääkö tämä työpaikan mies, että sulla oma mies? Yritä saada sitä kautta tajuamaan, että sun OMA mies hoitaa nää hommat...

Vierailija
17/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:45"] Sinua ärsyttää se koska pelkäät tulla riippuvaiseksi hänen avustaan eli siitä, että hän saa sinuun valtaa. Toisaalta olisi kivaa jos joku huoltaisi auton mutta kun et kuitenkaan voi luottaa siihen, että hän hoitaa sen jatkossakin joten olet limbossa. [/quote] what. Siis ei. ei ei ei. Minähän olen pyytänyt ettei koske autooni, en todellakaan ole riippuvainen hänestä. Mulla on mies joka ymmärtää vähintään yhtäpaljon auton huollosta kuin tämä stalkkeri, en yksinkertaisesti tarvitse hänen apuaan.   AP [/quote] Tietääkö tämä työpaikan mies, että sulla oma mies? Yritä saada sitä kautta tajuamaan, että sun OMA mies hoitaa nää hommat...

[/quote]

Tietää, ja on mieheni tavannutkin. Mieheni ei ole mikään maskuliinisuuden huipentuma, joten tämä itseään yber miehekkäänä pitävä stalkkerini ei ilmeisesti pidä häntä pätevänä auttamaan minua. JA OIKEESTI, osaan itsekin huoltaa autoani aika hyvin, joten en tarvitse tämän tyypin apua.

Sille yhdelle vastaajalle joka epäilee että minua kaduttaisi kun haluaisin pyytää apua tältä talviaamuna kun autoni ei käynnisty niin haloo? Mulla on muitakin työkavereita joilta pyytää apua jos tarvitsen. Mulla on edelleen vaikka se mies, jolle soittaa jos jotain tulee. Ei, en ole millään tavalla riippuvainen tai kaipaa tämän kahelin apua.

AP

Vierailija
18/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:45"] Sinua ärsyttää se koska pelkäät tulla riippuvaiseksi hänen avustaan eli siitä, että hän saa sinuun valtaa. Toisaalta olisi kivaa jos joku huoltaisi auton mutta kun et kuitenkaan voi luottaa siihen, että hän hoitaa sen jatkossakin joten olet limbossa. [/quote] what. Siis ei. ei ei ei. Minähän olen pyytänyt ettei koske autooni, en todellakaan ole riippuvainen hänestä. Mulla on mies joka ymmärtää vähintään yhtäpaljon auton huollosta kuin tämä stalkkeri, en yksinkertaisesti tarvitse hänen apuaan.   AP [/quote] Tietääkö tämä työpaikan mies, että sulla oma mies? Yritä saada sitä kautta tajuamaan, että sun OMA mies hoitaa nää hommat...

[/quote]

Tietää, ja on mieheni tavannutkin. Mieheni ei ole mikään maskuliinisuuden huipentuma, joten tämä itseään yber miehekkäänä pitävä stalkkerini ei ilmeisesti pidä häntä pätevänä auttamaan minua. JA OIKEESTI, osaan itsekin huoltaa autoani aika hyvin, joten en tarvitse tämän tyypin apua.

Sille yhdelle vastaajalle joka epäilee että minua kaduttaisi kun haluaisin pyytää apua tältä talviaamuna kun autoni ei käynnisty niin haloo? Mulla on muitakin työkavereita joilta pyytää apua jos tarvitsen. Mulla on edelleen vaikka se mies, jolle soittaa jos jotain tulee. Ei, en ole millään tavalla riippuvainen tai kaipaa tämän kahelin apua.

AP

[/quote]

No voi vittu! En sanonut, että kaipaisit apua vaan tarkoitin sanoa, että sinua pelottaa se, että totut siihen, että on joku jolta voisi hätätilanteessa pyytää apua.

Vierailija
19/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:06"]

[/quote]

AP

[/quote]

No voi vittu! En sanonut, että kaipaisit apua vaan tarkoitin sanoa, että sinua pelottaa se, että totut siihen, että on joku jolta voisi hätätilanteessa pyytää apua.

[/quote]

Joo, mulla on jo joku - MIEHENI- keneltä hätätilanteessa pyytää apua? Ja kyllä, olen siihen tottunut. En siis ymmärrä miksi jankkaat nyt siitä että jollain tavalla kaipaisin oikeasti tämän friikin apua, mitä siis en kaipaa. En siis edelleenkään ymmärrä mitä ajat takaa. Painotan että en ole koskaan pyytänyt apua tältä tyypilta, en pidä hänestä, en halua häneltä MITÄÄN. voinko enää selvemmin sanoa? Miksi minun pitäisi jotankin tottua hänen ei-toivottuun apuunsa?

AP

Vierailija
20/23 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:06"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Joo, mulla on jo joku - MIEHENI- keneltä hätätilanteessa pyytää apua? Ja kyllä, olen siihen tottunut. En siis ymmärrä miksi jankkaat nyt siitä että jollain tavalla kaipaisin oikeasti tämän friikin apua, mitä siis en kaipaa. En siis edelleenkään ymmärrä mitä ajat takaa. Painotan että en ole koskaan pyytänyt apua tältä tyypilta, en pidä hänestä, en halua häneltä MITÄÄN. voinko enää selvemmin sanoa? Miksi minun pitäisi jotankin tottua hänen ei-toivottuun apuunsa?

AP

[/quote]

Täytyy kyllä sanoa, että sun sisälukutaito on aika heikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi