Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet, hoitajat yms! Syöttekö lahjoiksi saatuja itsetehtyjä herkkuja?

Vierailija
08.12.2014 |

Mietin vaan, että onko järkeä leipoa itse kuivakakkua lapsen opettajalle joululahjaksi... Uskallatteko syödä niitä kun tulee "tuntemattomalta" ihmiseltä? Tuleeko syötyä vai meneekö roskiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä syön. En todellakaan pelkää bakteereja, olen lasten kanssa kaikki päivät! :)

Lto

Vierailija
2/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö tuntemattomien ihmisten tekemiä leivonnaisia. Tosiaan parempi vaikka suklaarasia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:37"]

En syö tuntemattomien ihmisten tekemiä leivonnaisia. Tosiaan parempi vaikka suklaarasia tms.

[/quote]

Mulla taas suklaarasiat jää syömättä allergioiden takia.

Vierailija
4/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä meidän päiväkodissa. Omia leipomuksia ei saa tuoda pk:iin ja meidän päikyssä tämä koskee myös hoitajien kahvitilaa.  Omatekeleet menee suoraan roskiin, jos joku niitä nyt yleensä enää tuokaan.

Olemme selkeästi ilmoittaneet vanh.illoissa ja ilm.taululla, ettei tässä pk:ssa harjoiteta lahjontaa.  Aina on tietysti muutama vastarannan kiiski, joka ei usko, vaan tuo väenväkisin jotain.  Emme pidä itse mitään; ruoat menee roskiin, muut laitetaan myyntiin.

Lahjojen saaminen on nöyryyttävää ja täysin turhaa kulutusta. Kiitos on paras kiitos.

Vierailija
5/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallan kyllä :)

Vierailija
6/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö.. ihmisten keittiöhygienia on niin yksilökohtaista, etten ota riskiä.

Opehuoneeseen veisin, tosin en tiedä, kuinka moni kollega koskisi :)

Älkääkä tuoko opettajalle niitä lasten leipomuksia: on aivan ihana ajatus, että oma oppilas on omin pikku kätösin leiponut opelle jotain (ja taatusti tunteella), mutta en pysty syömään. Pienten lasten äitinä tiedän, missä ne pikkuleipurin sormet välillä käyvät, vaikka kuinka pesisi käsiä ja vahtisi.

Jos haluaa tuoda jotain niin kukat (oma suosikkini), kynttilät, lyhdyt, suklaa jne. ovat parhaita lahjoja.

Vierailija
7/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:07"]

Älkääkä tuoko opettajalle niitä lasten leipomuksia: on aivan ihana ajatus, että oma oppilas on omin pikku kätösin leiponut opelle jotain (ja taatusti tunteella), mutta en pysty syömään. Pienten lasten äitinä tiedän, missä ne pikkuleipurin sormet välillä käyvät, vaikka kuinka pesisi käsiä ja vahtisi.

Jos haluaa tuoda jotain niin kukat (oma suosikkini), kynttilät, lyhdyt, suklaa jne. ovat parhaita lahjoja.

[/quote]Nuo sinun lempilahjasi ovat juuri niitä, joita opettajat ja muut joka vuosi haukkuvat. Hankala tietää kuka tykkää ja kuka ei :/

Itse tietysti tekisin kakut. Minun keittiöhygieniani on hyvä, mutta eihän sitä opettaja tietysti voi tietää, joten ymmärrän kyllä jos et uskalla koskea omiin leipomuksiin.

ap

Vierailija
8/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerikammoisena en syö paljain käsin tehtyjä leivonnaisia . Bakteerit kuolevat uunissa, mutta kuinka moni käsittelee sen jälkeen leipomuksia kertakäyttöisten hanskojen kanssa .

Vierailija
9/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:07"]

[/quote]Nuo sinun lempilahjasi ovat juuri niitä, joita opettajat ja muut joka vuosi haukkuvat. Hankala tietää kuka tykkää ja kuka ei :/

Itse tietysti tekisin kakut. Minun keittiöhygieniani on hyvä, mutta eihän sitä opettaja tietysti voi tietää, joten ymmärrän kyllä jos et uskalla koskea omiin leipomuksiin.

ap

[/quote]

nimenomaan kuluvat tuotteet (palavat, syötävät, kuihtuvat) ovat hyviä, pysyvät (koriste-esineet) taas eivät niinkään. Itse kyllä nautin niistä lukuisista kukkasista jouluna ja keväänä, samoin kynttilöitä tulee poltettua paljon. Suklaata tulee joskus liikaa, mutta me voi lahjoittaa eteenpäin/syöttää vieraille.

Unohdin listastani paperiset lautasliinat, halpa ja kiva kulutettava lahja.

Vierailija
10/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön. Olen erittäin kiitollinen vaikka keittiöpyyhkeestä, tuikkulyhdystä, 2 päivää pöydällä olleista potilaan omista kukista, kun hän kantaa ne syliin aito kiitoksen hymy silmissään.

Kissa kiitoksella elää. Ja sairaanhoitaja.

Vierailija
11/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:16"]

Bakteerikammoisena en syö paljain käsin tehtyjä leivonnaisia . Bakteerit kuolevat uunissa, mutta kuinka moni käsittelee sen jälkeen leipomuksia kertakäyttöisten hanskojen kanssa .

[/quote]

Bakteerikammoinen opettaja... kaikkea sitä kuuleekin! :'D

Vierailija
12/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vaikka ihan vaan karkkia tai suklaata, tietää sit ettei niitä ole lähmitty likaisin sormin kun ovat avaamattomassa pakkauksessa.

Vierailija
13/13 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi