Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras huulirasvasi ja perustelut... :)

Vierailija
08.12.2014 |

Minun mehiläisrasva ja se nännirasva, lansinoh tjtn.
Kostuttavat huulia oikeasti syvältä ja kosteus kestää kauan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forever tuotteiden huulirasva. Kosteuttaa hyvin, ja vaikk olis kuinka kuivat huulet ni illalla kun laittaa ni aamulla ei oo enää. Aattelin että kerran testaan onko toi samanlaista paskaa kun kaikki muutkin. Mutta ei jäänyt kertaan! Enää en muita ostakkaan :)

Vierailija
2/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistexin valkoinen purkki käytössä jo varmaan 20 vuotta, en vaihda!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerin lip avtive, se on mun luottohuulirasva. Suosittelen!  :)

Vierailija
4/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut netistä. Löytyy ihan Sokoksiltakin. Oma kauppa Hesassa  ja sen kautta toimiva suomalainen nettikauppakin heiltä löytyy. http://korres.mycashflow.fi/product/138/jasmine-huulivoide-6ml

Vierailija
5/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää bebathenee. En ymmärrä miksi. Se ei kosteuta ollenkaan.

Vierailija
6/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin joku halpis, kaakao tai jotain. Kosteuttaa ja "pysyy" huulilla kauan.

Vierailija
7/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon huulirasva ja sit myös käytän paljon Vitalista rohtuneisiin huuliin! :)

Vierailija
8/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:37"]Acon huulirasva ja sit myös käytän paljon Vitalista rohtuneisiin huuliin! :)
[/quote]

Eikö vitalis jää vain lilluun huulien päälle?

Vierailija
9/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä joku peruspirkka, ja on ollut yllättävän hyvä. Siellä on tosi kuiva ilma, joten siellä on siksi ihan oma, jos sattu kassista unohtumaan. Ostin nyt uuden pirkan, kun se entinen alkaa olla loppu. Ihan samanlaista en löytänyt. 

Vierailija
10/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin huulivoide pursotettavassa tuubissa. Parasta ikinä.

Vierailija
11/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EOS, ihan paras rasva!

Vierailija
12/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tallinnasta Joikin hunajahuulivoiteen sellaisessa peltirasiassa ja se on hyvä.

Vierailija
13/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny Carmexista, Blistexin valkosesta purkista, ja Dr. Hauschkan mehiläisvaha huulivoide. Nuo on parhaimmat. Vitalis on niin kauheeta et mieluummin oon ilman. Miramet huonoja, monet Blistexin puikot ihan ok.

Vierailija
14/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, ja se Dermosilin lasten sarjan vedetön salva on kanssa hyvä, sisältää kans sitä mehiläisvahaa ym luonnollisia ainesosia..

Vierailija
15/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:37"]Acon huulirasva ja sit myös käytän paljon Vitalista rohtuneisiin huuliin! :)
[/quote]

[/quote]

Ei. En käytä sitä paljoa. Ja mulla se auttaa rohtuneisiin huuliin.

Vierailija
16/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:37"]Acon huulirasva ja sit myös käytän paljon Vitalista rohtuneisiin huuliin! :)
[/quote]

[/quote]

Ei. En käytä sitä paljoa. Ja mulla se auttaa rohtuneisiin huuliin.
[/quote]

Ja näin flunssassa Vitalis on korvaamaton apu myös nenän pielustojen kanssa jotka on aika kipeessä kunnossa jatkuvasta niistelystä.

Vierailija
17/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se lanoliini-nännirasva, joka tuli tutuksi esikoista 12 vuotta sitten imettäessäni. Sen jälkeen en muuta huulirasvaa ole käyttänyt. Illalla kun sitä sipaisee huuliin, on huulet koko seuraavan päivän kunnossa. Toimii myös rohtuneen nenänalusen hoidossa.

Vierailija
18/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasteletteko huulet vedellä ennen rasvausta, vai olenko vaan outo, kun teen niin? :D

Vierailija
19/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korresin Lip Butter Jasmine on vaan paras! Ja Korresin huulivoiteista huomaamattomin huulilla. Löytyy muissakin sävyissä toki, mutta jasmiini omasta mielestä täyteläisin. Pysyy pitkään ja rauhottaa jos on taipumusta kutinaan/kirvelyyn. Ei mitään markettikamaa ollenkaan jotka koukuttaa laittamaan lisää ja lisää, vaan oikeasti hyvä. Jos illalla laittaa niin aamulla on huulet pehmeät ja edelleen hieman rasvaiset. Ainoa miinus on kannellinen purkki josta joutuu ottamaan sormilla ja olemassaoleva puikkoversio ei ole samaa kamaa. Monet halpikset ja hypetetyt merkkikamat olen kokeillut ja tää on luottokamaa.

Vierailija
20/29 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:05"]Korresin Lip Butter Jasmine on vaan paras! Ja Korresin huulivoiteista huomaamattomin huulilla. Löytyy muissakin sävyissä toki, mutta jasmiini omasta mielestä täyteläisin. Pysyy pitkään ja rauhottaa jos on taipumusta kutinaan/kirvelyyn. Ei mitään markettikamaa ollenkaan jotka koukuttaa laittamaan lisää ja lisää, vaan oikeasti hyvä. Jos illalla laittaa niin aamulla on huulet pehmeät ja edelleen hieman rasvaiset. Ainoa miinus on kannellinen purkki josta joutuu ottamaan sormilla ja olemassaoleva puikkoversio ei ole samaa kamaa. Monet halpikset ja hypetetyt merkkikamat olen kokeillut ja tää on luottokamaa.
[/quote]

Mistä voi ostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän