Paras huulirasvasi ja perustelut... :)
Minun mehiläisrasva ja se nännirasva, lansinoh tjtn.
Kostuttavat huulia oikeasti syvältä ja kosteus kestää kauan.
Kommentit (29)
Vaseliini. Mutta on tuo "nännirasva" lansinohkin hyvä, kallista vaan.
Mä olen tänä syksynä löytänyt uudeksi luottohuulirasvaksi tuon Nivean lip butterin. Aivan törkeän hyvä, kosteuttava huulirasva. Ennen käytin Blistexiä.
Tämä: http://www.inkuto.com/products.php?39&cPath=20&sid=54dd908efdcb40c2c4318dc8a6f0818d
Kosteuttaa hyvin, sisältää vain luonnonmukaisia öljyjä ja rasvoja, tuoksuu ja maistu suklaalta. Riittoisa. Ei kuivata ja aiheuta samanlaista huulirasvakierrettä kuin nuo teollisemmat markettimerkit.
Blistexin nestemäinen huulirasva. Ainoa, joka oikeasti auttaa, ja välittömästi.
Se joku rosebud salve ja jos oikein kuivuu niin isadoran vitamiini-huulikiilto. Sen ainoa miinuspuoli on tahmaisuus, mutta mulla on huuliin laitettavan lisäksi puikko jolla olen hoitanut esim. kovettumia sormista ja pahasti kuivunutta nilkan ihoa, pehmenivät muutamassa päivässä normaalikuntoon.
Elizabeth Ardenin 8 Hour Cream Lip Protectant metallirasiassa. Ihan älyttömän hyvä ja täydellisen neutraali huulirasvaksi, kun en tykkää haisevista enkä maistuvista rasvoista huulissa.
The Body Shopin kaakaovoihuulirasva on ollut mun vakkari jo varmaan kymmenen vuoden ajan. Mulla repeää talvisin suupielet ja vain tuolla olen saanut huuleni kuntoon. Kaikki Blistexit ja Carmexit polttavat ja ärsyttävät (menthol...), Bepanthen korjaa mutta ei kosteuta.
Miksi jonkun huulet kutisee ja kirvelee?