En ota rokotetta. Ask me Anything!
Kommentit (51)
Koska tajusit olevasi vajaa vai oletko tajunnut vieläkään?
ahdistelevatko rokoteuskovaiset sinua päivittäin?
Kukin itse päättää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö koe huonoa omaatuntoa siitä, että levität tautia heihin, joilla on vaillinnainen suoja syystä tai toisesta?
Etkö koe olevasi itsekäs?
En koe olevani itsekäs. Eikö niin että jokainen itse päättää omasta rokottoteesta ottaa vai eikö ota. Eiks vaan.
Ei se itseasiassa mene noin, vakavassa tartuntatautiepidemiassa yhteisön etu menee yksilönvapauden edelle.
Eli pakkopiikki tai vankila.
Vierailija kirjoitti:
Etkö koe huonoa omaatuntoa siitä, että levität tautia heihin, joilla on vaillinnainen suoja syystä tai toisesta?
En koe olevani itsekäs. Eikö niin että jokainen itse päättää omasta rokottoteesta ottaa vai eikö ota. Eiks vaan.
ei vaan lampaat päättävät puolestasi, että sinunkin on pakko ottaa rokote. kun ne tulevat kysymään, kuka ottaa rokotteen, sinun pitää vaan vastata: määä
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi vanhuksilla rokotteiden antama suoja on ihan yleisestikin matalampi kuin nuoremmilla.
Rokotettukin voi sairastua ja riskiryhmään kuuluvalle se on edelleen riski.
Sinun rokottamattomuutesi ei vaikuta vain sinuun vaan riskeeraa myös näiden ihmisten hengen.
Eikö edelleenkään tunnu itsekkäältä?
Mikä on koulutustasosi ja mitä harrastat?
Vierailija kirjoitti:
käyn lukioo. pelaan vapaa-ajalla osu! rytmipeliä.
tinde222222222222 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käyn lukioo. pelaan vapaa-ajalla osu! rytmipeliä.
Tämä kertookin paljon. No luonnonvalinta hoitaa homman.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa kysymyksiin?
ei jaksa
Oletko nuori eläkeläinen? Syötkö mielenterveyslääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Samoin jokainen päättää itse sinun hakkaamisestasi tai hakkaamatta jättämisestäsi, eiks vaan?
Eiku eihän se niin mennytkään, jostain kumman syystä, ihmisyhteisössä jossa nyrkkitehot eroavat suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota rokotetta?
ei jaksa
Kannattas ottaa!
Käytät suomea ja englantia sekaisin. Kun ei ole rokotettu,saa aivosumun joka toteutuu noin.
En itsekään ole ottanut. Kyse ei ole rokotevastaisuudesta, vaan ihan kerta kaikkiaan piikkikammosta. Ajatus että joutuisin ottamaan monta piikkiä etoo ihan hirveästi. Verikokeissakaan en pysty käymään
Vierailija kirjoitti:
Mikset ajattele mummoani??
Miksi pitäisi ajatella mummoa. Mummo jo vanha ja joutaa pilven reunalle enkeliksi.
tindeq kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota rokotetta?
ei jaksa
Haluaa mennä tehohoitoon sairaalaan!
Tulis vaan että joutuisivat olemaan ilman sairausajan palkkaa! Se oiskin kiva,vuorokausi sairaalassa n 14x ja miinus palkka,kiva kärvistellä ilman rahaa!
Juu älä ota rokotetta!