En ota rokotetta. Ask me Anything!
Kommentit (51)
Oletko suunnitellut mitä teet jos kaikki rokotetut kuolee?
Mistä hinnasta ottasit rokotteen? satanen? tonni? miljoona?
Miksi sinulta pitäisi kysyä yhtään mitään.
Oletko valmis pysymään tässä päätöksessä ihan koko show’n hamaan loppuun saakka?
Olen täällä sinun kanssasi samalla puolella! T. Toinen
Onko kyseessä siis vain koronarokottamattomuus?
No en voi sanoa kuin että olet vissiin tyhmä. Pojan 20 v. kaveri makaa tällä hetkellä koronan vuoksi sairaalassa ja me muut, jotka on tuplarokotettu, odotetaan mitä tuleman pitää, selviytyykö poika, jonka olen tuntenut 6-vuotaasta saakka ja onko saatu tartunta. Poika tapasi kaverinsa viikko sitten, silloin oltiin vielä tolpillaan ja terve.
Eikä ole tietoa, mistä tartunnan sai.
Miksi kirjoitat englanniksi? Oletko yksi rokottamattomista uussuomalaisista vai vain aloittelija Pietarin listoilta?
Se on sinun päätös. Ei mitän kysytävää, ei minulle kulu sinun asiat.. Itse olen 2x rokotettu!Rokotamattomat ja rokote vastaiset henkilöt elämässäni,olen laittanut pois.Ihan heidän päätös olla roktamatta.Minun oikeuteni päätä en kohtaa heitä!
Varmasti muuten otat, tai sitten itket ja otat.
Varma asia.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti muuten otat, tai sitten itket ja otat.
Varma asia.
okei
En ota ikinä rokotetta. Ei tule tilannetta että ottaisin rokotetta. Rokotetut saavat huudella mitä haluaa ei tehoa minuun. Näytätte ainoastaan moukkamaisuutenne.
Osaatko todistaa jatkuvien funktioiden väliarvolauseen?
Etkö koe huonoa omaatuntoa siitä, että levität tautia heihin, joilla on vaillinnainen suoja syystä tai toisesta?
Etkö koe olevasi itsekäs?
Kuinka paljon ajattelet päivittäin sitä, että et ota rokotetta?
Vierailija kirjoitti:
Osaatko todistaa jatkuvien funktioiden väliarvolauseen?
juu
Oletko tehnyt hoitotahdon jossa kiellät tehohoidon kun sairastut koronaan?
Hienoa! Totuuden puollustaja. Jännä katsoa, herääkö rokotetut vai keräävätkö meidät hurraten kesk… karanteenileireihin. See ya!
Pelkäätkö, että jos lakkaat ajattelemasta rokottamattomuuttasi, se rokote voi yhtäkkiä yllättäen hyökätä käsivarteesi?
Mikset ajattele mummoani??