Kalifornia puuttuu syrjintään kovalla kädellä: suuriin kauppoihin myös sukupuolineutraali leluosasto rangaistuksen uhalla
Kalifornian kuvernööri, demokraatti Gavin Newsom allekirjoitti lauantaina uuden lain, jonka mukaan suuriin kauppoihin on tultava erikseen osasto sukupuolineutraaleille leluille ja lastenhoitotuotteille.
Kommentit (59)
Odotan hetkeä, kun joku täysissä järjissään oleva laittaa tälle typeryydelle stopin.
Aikaisemmin niin houkutteleva paikka muuttuu vuosi vuodelta enemmän *** reiäksi.
En ole ainakaan Suomessa nähnyt jommaltakummalta sukupuolelta kiellettyjä leluosastoja nytkään.
Ennen Yhdysvallat oli vapauden maa, jossa tuollaista asiaa ei olisi mahtikäskyillä ja rangaistuksilla ohjattu.
Kummallekohan esim. legot on tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
En ole ainakaan Suomessa nähnyt jommaltakummalta sukupuolelta kiellettyjä leluosastoja nytkään.
Kummalle osastolle Legot ja Duplot kuuluvat?
"Jos tällaista osastoa ei kaupoista löydy, voivat yritykset joutua maksamaan 250–500 dollarin (noin 230–460 euroa) sakon.
Laki tulee voimaan vuonna 2024, ja se koskee vähittäiskauppiaita, joilla on vähintään 500 työntekijää myymälöissään Kaliforniassa."
Paljon iskeekin joku 250-500 dollarin sakko kauppiaita, joilla on vähintään 500 työntekijää myymälöissään Kaliforniassa. Jos on noin iso firma, niin se 500 dollaria todennäköisesti häviää kuukaudessa väärin annettuna käteisenä.
Mutta on toki typerä laki muutenkin.
Minä olen luullut että kaikki leluosastot on nykyäänkin kaikille sallittuja
Vierailija kirjoitti:
Maailma sen kun taantuu koko ajan, vaikka meillä olisi mahdollisuuksia vaikka mihin.
Sääli.
Tänne Texasiin ei kyllä ihan heti tule vastaavaa lakia.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Yhdysvallat oli vapauden maa, jossa tuollaista asiaa ei olisi mahtikäskyillä ja rangaistuksilla ohjattu.
Olin pienenä kova lukemaan Valittuja Paloja 80-, 70- ja 60-luvulta. Niissä kerrottiin ihan eri maasta, kulttuurista ja ideologiasta mitä näemme nyt. Uskomaton muutos yhdestä äärimmäisyydestä toiseen noin kahdessa sukupolvessa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallekohan esim. legot on tarkoitettu?
Minä ainakin leikin lapsena veljeni legoilla siinä missä hänkin. Ei edes tullut mieleen etten saisi, kun olen tyttö.
Kalifornia myös laittoi rikoslakiin pykäliä kondomin käytöstä.
Tarkoittaa siis sitä, että viriviri tööt tööt-ihmisille on oltava oma osastonsa.
Vierailija kirjoitti:
Demokraatit ovat sekopäitä.
Ihmettelen, mitä tolkun ihminen Yhdysvalloissa voi enää äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi iso yritys pitää Kaliforniaa kusipäisenä paikkana muutenkin ja muuttaa muualle.
Viimeisimpänä Elon Muskin Tesla.
Ja perässä tulee lisää yrityksiä. Demojen hulluus vie tuhkatkin pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Kalifornia myös laittoi rikoslakiin pykäliä kondomin käytöstä.
"non-consensual condom removal" :D
Kaliforniassa feminiinisiä tunteita omaavia miesvankeja siirretään naisten vankilaan.
Sen takia on pakko sitten tarjota kondomejakin kun tietävät, että miehet tulevat rais kaa maan naisvankeja.
https://wbckfm.com/california-supply-womans-prisons-condoms-biological-…
No eipä vaikuta perheni elämään, kun en asu Kaliforniassa.